Ο διαγωνισμός για το ΣΔΙΤ του τμήματος Χερσόνησος – Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) έφερε μια νέα ισχυρή συμμαχία, το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Άκτωρ Παραχωρήσεις – Intrakat.
Για να φτάσουμε στη σημερινή εξέλιξη για το έργο των 290 εκατ. ευρώ, όπως φαίνεται, χρειάστηκαν ισχυρές συμμαχίες. Για πρώτη φορά, μετά από χρονιά, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η Άκτωρ διεκδικούν μαζί έναν διαγωνισμό με τη συμμετοχή και της Intrakat. Υπενθυμίζεται ότι στο πρώτο στάδιο του διαγωνισμού, που μετρά ήδη πάνω από 3 χρόνια, οι δύο εκ των συμμετεχόντων είχαν κατέβει κατά μόνας, ενώ ως επισφράγιση της ελκυστικότητας του διαγωνισμού είχε εκληφθεί η συμμετοχή ξένων ομίλων.
Συγκεκριμένα, είχαν εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον οι Άκτωρ, ΤΕΡΝΑ, J&P– ΑΒΑΞ,SHIKUN& BINUILtd (Ισραήλ) και Μυτιληναίος – INTERTOLL – ACCIONA (Ισπανία).
Για το τμήμα «Χερσόνησος – Νεάπολη» του ΒΟΑΚ, μήκους 22,44 χλμ., που θα υλοποιηθεί με σύμβαση σύμπραξης, προβλέπονται σταθερές πληρωμές διαθεσιμότητας από το ελληνικό Δημόσιο για χρονικό διάστημα 30 ετών. Το έργο έχει ενταχθεί στο σχέδιο Ελλάδα 2.0 και θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Περιλαμβάνει ακόμα το παράπλευρο ή κάθετο οδικό δίκτυο, μήκους 9,65 χλμ. Η τυπική διατομή του αυτοκινητόδρομου έχει πλάτος οδοστρώματος 21,5 μέτρα, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ. Θα κατασκευαστούν 12 γέφυρες μονού κλάδου (1,7 χλμ.), 5 σήραγγες μονού κλάδου (συνολικού μήκους 6,75 χλμ.), ένα cut & cover διπλού κλάδου (215 μ) και 5 νέοι Ανισόπεδοι Κόμβοι.
Στο ΣΔΙΤ θα ενταχθεί και η λειτουργία και συντήρηση των 14 χλμ. του τμήματος «Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος», η κατασκευή του οποίου προκηρύχθηκε ως δημόσιο έργο, στις αρχές Ιανουαρίου. Ουσιαστικά, η υπογραφή της Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) για το τμήμα «Χερσόνησος – Νεάπολη», της πρώτης που εκδόθηκε για τμήμα του ΒΟΑΚ, άνοιξε τον δρόμο για την κατάθεση προσφορών, προκειμένου οι εργασίες να ξεκινήσουν προς το τέλος της χρονιάς.
Latest News
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
AVAX: Έπεσαν οι υπογραφές για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά – Το μήνυμα Μιτζάλη
Ο CEO της AVAX Κ. Μιτζάλης, παρουσία Μητσοτάκη, υπέγραψε με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τη σύμβαση για την εκτέλεση του έργου 310 εκατ. ευρώ
Νέα «κίτρινη κάρτα» από την Κομισιόν για τους σιδηρόδρομους - Δίμηνη προθεσμία στην Αθήνα
Η Επιτροπή καλεί την Ελλάδα να συμμορφωθεί με τη νομοθεσία της ΕΕ για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων
Μετρό Θεσσαλονίκης: Με ολοκληρωμένο σχέδιο η απομάκρυνση των επιβατών
Με βάση το πρωτόκολλο η απομάκρυνση των επιβατών στο μετρό Θεσσαλονίκης – Η ανακοίνωση της THEMA
Έπεσαν οι υπογραφές για την υδροδότηση του Ρεθύμνου από το φράγμα Αμαρίου
Το έργο έχει ζωτική σημασία για το Ρέθυμνο και τον Μυλοπόταλο καθώς προβλέπεται να καλύψει τις ανάγκες της 20ετίας σε πόσιμο νερό
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»