Τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2022 ανακοίνωσε η εισηγμένη στο NYSE, ναυτιλιακή εταιρεία Navios Maritime Holdings Inc., συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου.
Ειδικότερα τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 127,8 εκατ. δολάρια έναντι 117 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν. Την ίδια ώρα, η Navios εμφάνισε ζημιές ύψους 0,5 εκατ. δολαρίων, κυρίως λόγω της προπληρωμής μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου ύψους 24 εκατ. δολ.
49,9% αύξηση στο EBITDA
Επίσης, τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), κατά το πρώτο τρίμηνο ανήλθαν στα 73,8 εκατομμύρια δολάρια από 49,2 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το μέσο ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) αυξήθηκε κατά 51,1% και συγκεκριμένα έφτασε τα 21.767 δολάρια την ημέρα, σε σύγκριση με τα 14.404 δολάρια την ημέρα το περσινό πρώτο τρίμηνο.
«Υψηλότερες κατά 50% οι τιμές ναύλων»
Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας κα. Αγγελική Φράγκου εξέφρασε την ικανοποίησή της με τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου και τόνισε πως «οι τιμές ναύλων μας για το πρώτο τρίμηνο του 2022, ήταν υψηλότερες κατά 50% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021. Υπάρχουν, ωστόσο, σημαντικές γεωπολιτικές αντιξοότητες, συμπεριλαμβανομένων του πολέμου στην Ουκρανία, την πολιτική της Κίνας για μηδενική Covid, τα αυξανόμενα επιτόκια και τον πληθωρισμό. Μέχρι στιγμής, αυτά τα γεγονότα έχουν επηρεάσει θετικά το εμπόριο δημιουργώντας νέους εμπορικούς δρόμους με μεγαλύτερα τονο-μίλια. Η κατάσταση παραμένει ρευστή και παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις».
Η Navios Hodings κατέχει στόλο από 36 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 3,9 εκατ. dwt εκ των οποίων τα 25 είναι ιδιόκτητα και τα 11 ναυλωμένα με μακροχρόνια συμβόλαια.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς