Πολλές επιχειρήσεις στη Βρετανία προσφέρουν δωρεάν γεύματα ή ακόμα και διακοπές σε όσους έχουν το ίδιο όνομα με το βασιλικό ζεύγος Καρόλου-Καμίλας, όπως αναφέρει ο Guardian.
Η κίνηση αυτή έρχεται ενόψει της ενθρόνισης του νέου μονάρχη της Αγγλίας και αποδεικνύει το γιατί το μάρκετινγκ στην Βρετανία έχει πάει σε άλλο επίπεδο.
Βασιλιάς Κάρολος: Οι μισοί Βρετανοί δεν θέλουν να χρηματοδοτηθεί από το κράτος η τελετή στέψης
Δωρεάν διακοπές
Οι συνονόματοι τυχεροί έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν από δωρεάν διακοπές έως φαγητό και καφέδες.
Τα Butlin’s προσφέρουν δωρεάν μίνι διακοπές σε τουριστικά θέρετρα, με premium δείπνο, δίνοντας την ευκαιρία στους τυχερούς να απολαύσουν το The Masked Singer Live αν το όνομά τους είναι Κάρολος ή Καμίλα, ή ακόμα και Τσάρλι, Τσαρλς ή Κάμι.
Η Warner Holidays προσφέρει στους συνονόματους την ευκαιρία να κερδίσουν μια διαμονή δύο διανυκτερεύσεων αλλά σε αυτή την περίπτωση οι κανόνες είναι λίγο πιο αυστηροί. Το όνομα που αναγράφεται στην ταυτότητα πρέπει να είναι αποκλειστικά Κάρολος ή Καμίλα.
Επιπλέον, η HelloFresh χαρίζει βιβλία συνταγών με ένα ειδικό μενού για να σηματοδοτήσει το γεγονός της στέψης.
Οι προσφορές συνεχίζονται με δωρεάν είσοδο στο Bletchley Park, το σπίτι των Codebreakers του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου, κόστους 25,50 για ένα εισιτήριο.
Κλιμάκωση των προωθητικών ενεργειών
Με μόλις μια εβδομάδα να απομένει, ο αριθμός των προωθητικών ενεργειών ενόψει της στέψης κλιμακώνεται.
«Βλέπουμε επιχειρήσεις συνεχώς να κάνουνπροσφορές ή απλά να διαφημίζουν το γεγονός της ενθρόνισης για λόγους μάρκετινγκ», δήλωσε η Catherine Shuttleworth, διευθύνουσα σύμβουλος του Savvy Marketing. Για παράδειγμα, η Tesco τοποθέτησε πινακίδες δίπλα σε ρολά τουαλέτας και εκθέσεις προϊόντων υγιεινής που γράφουν «ας γιορτάσουμε τη στέψη του βασιλιά».
Σε μία πρωτότυπη κίνηση προέβη και το δημοτικό συμβούλιο του Σίντερφορντ, καλώντας τους ντόπιους να συμμετάσχουν στον δικό τους διαγωνισμό, όπου η στέψη δε θα περιλαμβάνει το ζέυγος Καρόλου-Καμίλας, αλλά δύο κοτόπουλα.
Latest News
H «ατμομηχανή» της Ευρώπης αγκομαχά - Σε ύφεση για δεύτερη χρονιά η Γερμανία
Η οικονομία στη Γερμανία συρρικνώθηκε κατά 0,2% το προηγούμενο έτος
O νέος «πονοκέφαλος» της Λαγκάρντ - Γιατί η ΕΚΤ «κλείνει τα αυτιά» στους traders
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα συνεδριάζει στο τέλος του μήνα - Τι προβλέπουν οι αγορές για τα επιτόκια
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες