
Βουτιά σημείωσαν τα λειτουργικά κέρδη του γερμανικού κολοσσού Volkswagen στο πρώτο τρίμηνο του 2023, με τις χαμηλότερες πωλήσεις στην Κίνα να επιβεβαιώνουν την ανάγκη της αυτοκινητοβιομηχανίας να κλείσει το χάσμα από τους ανταγωνιστές της στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της χώρας.
Η Volkswagen ανακοίνωσε λειτουργικά κέρδη 5,7 δισεκατομμύρια ευρώ μειωμένα κατά 31% στο πρώτο τρίμηνο, έναντι 8,3 δισεκατομμυρίων ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι. Ωστόσο τα λειτουργικά κέρδη πριν από τις επιπτώσεις αποτίμησης από την αντιστάθμιση εμπορευμάτων αυξήθηκαν κατά 35%, στα 7,1 δισεκατομμύρια ευρώ.
Volkswagen: Μεγάλη επένδυση 1 δισ. ευρώ στην Κίνα – Εγκαίνια για το ηλεκτρικό ID.7
Τα έσοδα από τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 22% στα 76 δισεκατομμύρια ευρώ, κυρίως λόγω της ανάκαμψης του όγκου πωλήσεων στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.
«Είχαμε πράγματι ένα πραγματικά ενθαρρυντικό ξεκίνημα για το έτος 2023, καθώς τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη βελτιώθηκαν σημαντικά», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Volkswagen, Arno Antlitz, στο CNBC.
«Όταν δημοσιεύσαμε τους στόχους μας για το 2023, ήταν αρκετά φιλόδοξοι, λάβαμε αυτό το feedback, αλλά με βάση αυτό το πολύ σταθερό πρώτο τρίμηνο και με βάση το ανεκτέλεστο παραγγελιών ύψους 1,8 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, είμαστε πολύ σίγουροι ότι θα πετύχουμε όλους τους οικονομικούς μας στόχους για το 2023».
Μείωση παραδόσεων στην Κίνα
Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι οι παραδόσεις στην Κίνα μειώθηκαν κατά 14,5% τους πρώτους τρεις μήνες του 2023, αλλά η διοίκηση της εταιρείας παραμένει σίγουρη ότι οι πωλήσεις θα ανακάμψουν μέχρι το υπόλοιπο του έτους, επικαλούμενη μια διευρυμένη γκάμα μοντέλων και την ειδικά προσαρμοσμένη στο κινεζικό κοινό τεχνολογία της.
Ερωτηθείς για τις μειωμένες πωλήσεις του πρώτου τριμήνου στην Κίνα, ο Antlitz απάντησε: «Είχαμε μια αργή έναρξη στην Κίνα». Πρόσθεσε δε ότι είναι σημαντικό να γίνει διάκριση μεταξύ της αγοράς κινητήρων εσωτερικής καύσης της Κίνας, όπου η Volkswagen είναι από καιρό ηγέτης, και της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, όπου η VW θέλει να φτάσει τους αντιπάλους της, ανάμεσά τους και τον κινεζικό γίγαντα της ηλεκτροκίνησης, BYD.
«Μόλις επέστρεψα από τη Σαγκάη, πέρασα εκεί τρεις μέρες κοιτάζοντας αυτοκίνητα ανταγωνιστών, μιλώντας με τις ομάδες συνεργατών μας και είναι προφανές ότι πρέπει να επιταχύνουμε, ειδικά στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων», πρόσθεσε ο Antlitz.
«Είμαι βέβαιος ότι θα παίξουμε σημαντικό ρόλο στην Κίνα και στο μέλλον», πρόσθεσε.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων