Σε επιπλέον 1 εκατομμύριο πωλήσεις οχημάτων για τα επόμενα τρία χρόνια και μείωση 30% στο κόστος παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030 στοχεύει η Nissan.
Όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, παρουσιάζοντας το νέο μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό της σχέδιο, αναμένεται επίσης να κυκλοφορήσει 30 νέα μοντέλα μέχρι το οικονομικό έτος 2026, με 16 από αυτά να είναι ηλεκτροκίνητα. Μάλιστα, σκοπεύει το κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων και των κινητήρων εσωτερικής καύσης να φτάσει στο ίδιο επίπεδο μέχρι το 2030.
«Αυτό το σχέδιο θα μας επιτρέψει να προχωρήσουμε περισσότερο και πιο γρήγορα στην οδηγική αξία και την ανταγωνιστικότητα», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Makoto Uchida.
«Αντιμετωπίζοντας την ακραία αστάθεια της αγοράς, η Nissan λαμβάνει αποφασιστικές ενέργειες με γνώμονα το νέο σχέδιο για να εξασφαλίσει βιώσιμη ανάπτυξη και κερδοφορία».
Κερδοφόρα ανάπτυξη
Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε επίσης ότι στοχεύει σε περιθώριο λειτουργικού κέρδους άνω του 6% μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2026, καθώς και «μακροπρόθεσμη κερδοφόρα ανάπτυξη».
Σύμφωνα με το σχέδιο δύο μερών που ονομάζεται The Arc, η Nissan είπε ότι θα επιδιώξει να εξασφαλίσει την αύξηση του όγκου πωλήσεων μέσω μιας «προσαρμοσμένης περιφερειακής στρατηγικής» και να προετοιμαστεί για μια ταχεία μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα εξισορροπώντας το χαρτοφυλάκιό της μεταξύ EV και αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης, αυξάνοντας τους όγκους σε μεγάλες αγορές και οικονομική πειθαρχία.
Αυτό θα υποστηριχθεί από «έξυπνες συνεργασίες, ενισχυμένη ανταγωνιστικότητα EV, διαφοροποιημένες καινοτομίες και νέες ροές εσόδων».
Η Nissan είπε ότι αυτή η στρατηγική θα μπορούσε να αποφέρει πιθανά έσοδα 2,5 τρισεκατομμυρίων γιεν (16 δισεκατομμύρια δολάρια) από νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες μέχρι το οικονομικό 2030.
Latest News
Αρκτική: Ο κόσμος θέλει τα πολικά ορυκτά, αλλά ποιος θα εργαστεί σε μια παγωμένη ερημιά;
Η κλιματική αλλαγή και η υποχώρηση των πάγων καθιστούν «πολύ ευκολότερη» την εξόρυξη στην παγωμένη Αρκτική
Ένας δισεκατομμυριούχος δημιουργεί έναν οικολογικό ταξιδιωτικό παράδεισο
Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας που δημιούργησε το λειτουργικό σύστημα Ubuntu, Μαρκ Σατλγουόρθ, έψαχνε ένα μέρος να ξεφύγει. Τελικά βρήκε έναν παράδεισο και αποφάσισε να τον αξιοποιήσει
O Άγιος Βασίλης στρέφεται στην... ηλεκτροκίνηση - Το EV έλκηθρο και οι προκλήσεις
Ο Άγιος Βασίλης αγκάλιασε τον ψηφιακό μετασχηματισμό για να ενισχύσει τις ικανότητές του στον εφοδιασμό
Τι θα συμβεί εάν δεν ασφαλιστούμε έναντι φυσικών καταστροφών - Οι «ποινές»
Ποιοι απειλούνται με πρόστιμο 10.000-20.000 ευρώ - Οι νέες φορολογικές ρυθμίσεις που ενεργοποιούνται από την 1η Ιουνίου 2025 φέρνουν ανατροπές
Κλείνει εργοστάσιο της BYD στη Βραζιλία λόγω συνθηκών «σκλαβιάς»
Η BYD ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι διέκοψε τις σχέσεις της με την εμπλεκόμενη εταιρεία και παρέμεινε προσηλωμένη στην «πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία της Βραζιλίας»
Mega lifting της ΔΕΗ σε μονάδες ρεύματος στα νησιά - Οι πρώτες στη Σαντορίνη
Οι νέες μονάδες θα συμβάλουν στη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας του νησιού ενόψει της θερινής περιόδου.
Δυναμικό το αποτύπωμα της ηλεκτρικίνησης στο 2024 - Πώς διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις
Το 2024 χαρακτηρίζεται δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων, καθώς φέτος κυκλοφόρησαν περίπου 17 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Το «Trump Trade» του Μασκ αναδικνύει την Tesla νικητή με ράλι 570 δισ. δολαρίων
Oι επενδυτές θεωρούν ως ένα πολιτικό αριστούργημα του ηγέτη της Tesla, Ίλον Μασκ, την επιθετική στήριξη του Ντόναλντ Τραμπ
Σε επίπεδα ρεκόρ και το 2024 η κατανάλωση άνθρακα [γράφημα]
Στη χρονιά που φεύγει, σε όλο τον κόσμο κάηκαν 8,77 δισεκατομμύρια τόνοι άνθρακα, σύμφωνα με νέα έκθεση που δημοσίευσε ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA).
Η ηλιακή βιομηχανία της Κίνας... αντιγράφει τον ΟΠΕΚ - Πώς θα διαχειριστεί την πλεονάζουσα παραγωγή
Περισσότερες από 30 από τις κορυφαίες εταιρείες της Κίνα που κατασκευάζουν φωτοβολταϊκά υπέγραψαν ένα πρόγραμμα αυτοπειθαρχίας