Άσχημα νέα για την Tesla από την Κίνα, καθώς έχασε έδαφος από τις τοπικές μάρκες ηλεκτρικών οχημάτων τον Απρίλιο, σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία, που παρουσίασαν οι Financial Times. Το πλήγμα έρχεται καθώς η αμερικανική εταιρεία παλεύει με τον έντονο ανταγωνισμό από Κινέζους κατασκευαστές και περιμένει την πλήρη έγκριση για να πουλήσει το λογισμικό αυτόνομης οδήγησης στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.
Το μερίδιο αγοράς της Tesla στην Κίνα μειώθηκε κατά 2,6 ποσοστιαίες μονάδες από πέρυσι σε 4% τον Απρίλιο, σύμφωνα με την China Passenger Car Association.
Ίλον Μασκ: Γιατί μηνύει την ινδική Tesla
Ο όγκος πωλήσεων του κατασκευαστή EV στην Κίνα τον Απρίλιο μειώθηκε 21% σε ετήσια βάση στις 31.421 μονάδες, σε σύγκριση με αύξηση 28% στις συνολικές πωλήσεις EV της χώρας.
Περικοπές θέσεων και οξύς ανταγωνισμός
Το Bloomberg, μάλιστα, ανέφερε στις 9 Μαΐου ότι η Tesla επιταχύνει τον ρυθμό των περικοπών θέσεων εργασίας στην Κίνα, τη σημαντικότερη αγορά της, αφού ο όμιλος αποκάλυψε ένα σχέδιο μείωσης του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της κατά 10%, ή περίπου 14.000 θέσεις εργασίας.
Οι προκλήσεις της Tesla για την Κίνα έχουν ενταθεί φέτος καθώς οι εγχώριοι αντίπαλοι όπως η Nio (NIO) και η BYD (BYDDY) συνεχίζουν να χαρίζουν στο συνολικό μερίδιο αγοράς της και η ζήτηση των καταναλωτών μειώνεται εν μέσω μιας χλιαρής οικονομίας μετά την COVID-19.
Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί πισωγύρισμα από τα καλά νέα που κόμισε ο Μασκ μετά την συνάντηση με την κινεζική ηγεσία τον Απρίλιο.
Η τιμή της μετοχής της εταιρείας εκτινάχθηκε 15%, στα τέλη Απριλίου, καθώς οι επενδυτές αντέδρασαν θετικά στα νέα σχετικά με την επίσκεψη του CEO της Tesla, Ίλον Μασκ, στην Κίνα.
Τελικά η επίσκεψη Μασκ στην Κίνα «ξεμπλόκαρε» την Tesla;
Η Tesla είχε ανακοινώσει τότε ότι οι τοπικές κινεζικές αρχές άρουν τους περιορισμούς στα αυτοκίνητά της αφού πέρασε τις απαιτήσεις ασφάλειας δεδομένων της χώρας.
Η εξέλιξη αυτή αύξησε τις προσδοκίες ότι το λογισμικό υποστήριξης οδηγού της Tesla, Full Self-Driving, ή FSD, θα είναι σύντομα διαθέσιμο στη χώρα, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Tesla είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή οχήματα στην Κίνα, φέρεται να έχουν απαγορευτεί από ορισμένες κρατικές υπηρεσίες λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια των δεδομένων.
Latest News
ΔΕΗ blue: Τοποθέτηση 90 φορτιστών στις εγκαταστάσεις της L’Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Οι υπάλληλοι και οι επισκέπτες της L’Οreal που κατέχουν ηλεκτρικά οχήματα έχουν τη δυνατότητα να τα φορτίσουν με φορτιστές τελευταίας γενιάς
Ετος μειωμένων πωλήσεων στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το 2025
Τα αποτελέσματα έρευνας της S&P Global προβλέπουν υποχώρηση στις πωλήσεις όσον αφορά στα ηλεκτρικά οχήματα
Πάτησε... γκάζι η μετοχή της Rivian - Επένδυση μαμούθ με τη Volkswagen
Η κατακσευάστρια EV, Rivian, ανακοίνωσε μια σημαντική επένδυση σε κοινοπραξία με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen
Πώς η Honda κλείνει την ψαλίδα με την Tesla - Τι κάνουν Cadillac και Chevrolet
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Honda, Prologue, κερδίζει τις πιστούς και νέους πελάτες - Κάτω του 50% το μερίδιο EV της Tesla
Η Bentley βάζει στο ψυγείο το σχέδιο για ηλεκτρικά οχήματα
Η δυστροπία της αγοράς με τα EV αναγκάζει την Bentley σε καθυστέρηση σχεδίων
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας