Άσχημα νέα για την Tesla από την Κίνα, καθώς έχασε έδαφος από τις τοπικές μάρκες ηλεκτρικών οχημάτων τον Απρίλιο, σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία, που παρουσίασαν οι Financial Times. Το πλήγμα έρχεται καθώς η αμερικανική εταιρεία παλεύει με τον έντονο ανταγωνισμό από Κινέζους κατασκευαστές και περιμένει την πλήρη έγκριση για να πουλήσει το λογισμικό αυτόνομης οδήγησης στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.
Το μερίδιο αγοράς της Tesla στην Κίνα μειώθηκε κατά 2,6 ποσοστιαίες μονάδες από πέρυσι σε 4% τον Απρίλιο, σύμφωνα με την China Passenger Car Association.
Ίλον Μασκ: Γιατί μηνύει την ινδική Tesla
Ο όγκος πωλήσεων του κατασκευαστή EV στην Κίνα τον Απρίλιο μειώθηκε 21% σε ετήσια βάση στις 31.421 μονάδες, σε σύγκριση με αύξηση 28% στις συνολικές πωλήσεις EV της χώρας.
Περικοπές θέσεων και οξύς ανταγωνισμός
Το Bloomberg, μάλιστα, ανέφερε στις 9 Μαΐου ότι η Tesla επιταχύνει τον ρυθμό των περικοπών θέσεων εργασίας στην Κίνα, τη σημαντικότερη αγορά της, αφού ο όμιλος αποκάλυψε ένα σχέδιο μείωσης του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της κατά 10%, ή περίπου 14.000 θέσεις εργασίας.
Οι προκλήσεις της Tesla για την Κίνα έχουν ενταθεί φέτος καθώς οι εγχώριοι αντίπαλοι όπως η Nio (NIO) και η BYD (BYDDY) συνεχίζουν να χαρίζουν στο συνολικό μερίδιο αγοράς της και η ζήτηση των καταναλωτών μειώνεται εν μέσω μιας χλιαρής οικονομίας μετά την COVID-19.
Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί πισωγύρισμα από τα καλά νέα που κόμισε ο Μασκ μετά την συνάντηση με την κινεζική ηγεσία τον Απρίλιο.
Η τιμή της μετοχής της εταιρείας εκτινάχθηκε 15%, στα τέλη Απριλίου, καθώς οι επενδυτές αντέδρασαν θετικά στα νέα σχετικά με την επίσκεψη του CEO της Tesla, Ίλον Μασκ, στην Κίνα.
Τελικά η επίσκεψη Μασκ στην Κίνα «ξεμπλόκαρε» την Tesla;
Η Tesla είχε ανακοινώσει τότε ότι οι τοπικές κινεζικές αρχές άρουν τους περιορισμούς στα αυτοκίνητά της αφού πέρασε τις απαιτήσεις ασφάλειας δεδομένων της χώρας.
Η εξέλιξη αυτή αύξησε τις προσδοκίες ότι το λογισμικό υποστήριξης οδηγού της Tesla, Full Self-Driving, ή FSD, θα είναι σύντομα διαθέσιμο στη χώρα, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Tesla είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή οχήματα στην Κίνα, φέρεται να έχουν απαγορευτεί από ορισμένες κρατικές υπηρεσίες λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια των δεδομένων.
Latest News
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023
«Εμφύλιος» στις πολυκατοικίες με τη φόρτιση των EV
Ποιες είναι οι υποχρεώσεις όσων διαθέτουν ή σκέφτονται να αποκτήσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Πώς μπορούν να φορτίζουν
Η Βρετανία έγινε η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη - Ξεπέρασε τη Γερμανία
Στα 381.970 ανέρχονται τα ηλεκτρικά οχήματα που πωλήθηκαν στη Βρετανία μέσα στο 2024
Η Κίνα κερδίζει τον αγώνα για φόρτιση EV 5 λεπτών
Ο χρόνος αναμονής για φόρτιση μπαταριών είναι ένας κύριος λόγος που αποτρέπει ππολλούς από την στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Η Tesla βλέπει την BYD να κλείνει το χάσμα και τις πωλήσεις να μειώνονται μετά από μια 10ετία ανόδου [γράφημα]
Οι πωλήσεις της BYD εκτινάχθηκαν το δεύτερο εξάμηνο του 2024 και ο Ιλον Μασκ όλα δείχνουν ότι βλέπει... εφιάλτες στην Tesla
Τσουχτερό πρόστιμο για οδήγηση πατινιού σε πεζοδρόμιο - Τι αποφάσισε η Βαρκελώνη
Υπολογίζεται ότι τα ηλεκτρικά πατίνια και σκούτερ αντιστοιχούν σε περίπου 44.000 διαδρομές την ημέρα στην πόλη της Βαρκελώνης
Οι δυσοίωνες προβλέψεις για τις βιομηχανίες EV το 2025
Οι πωλήσεις EV θα μειωθούν το 2025. Τι σημαίνει για την Tesla και την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία.
«Σκληρό ροκ» Κίνας με κρίσιμα ορυκτά για μπαταρίες - Νέοι περιορισμοί αγχώνουν τη Δύση
Τα σχέδια του Πεκίνου θα είναι τροχοπέδη και για την επέκταση στο εξωτερικό μεγάλων κινεζικών εταιρειών κατασκευής στις μπαταρίες λιθίου