
Άσχημα νέα για την Tesla από την Κίνα, καθώς έχασε έδαφος από τις τοπικές μάρκες ηλεκτρικών οχημάτων τον Απρίλιο, σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία, που παρουσίασαν οι Financial Times. Το πλήγμα έρχεται καθώς η αμερικανική εταιρεία παλεύει με τον έντονο ανταγωνισμό από Κινέζους κατασκευαστές και περιμένει την πλήρη έγκριση για να πουλήσει το λογισμικό αυτόνομης οδήγησης στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.
Το μερίδιο αγοράς της Tesla στην Κίνα μειώθηκε κατά 2,6 ποσοστιαίες μονάδες από πέρυσι σε 4% τον Απρίλιο, σύμφωνα με την China Passenger Car Association.
Ίλον Μασκ: Γιατί μηνύει την ινδική Tesla
Ο όγκος πωλήσεων του κατασκευαστή EV στην Κίνα τον Απρίλιο μειώθηκε 21% σε ετήσια βάση στις 31.421 μονάδες, σε σύγκριση με αύξηση 28% στις συνολικές πωλήσεις EV της χώρας.
Περικοπές θέσεων και οξύς ανταγωνισμός
Το Bloomberg, μάλιστα, ανέφερε στις 9 Μαΐου ότι η Tesla επιταχύνει τον ρυθμό των περικοπών θέσεων εργασίας στην Κίνα, τη σημαντικότερη αγορά της, αφού ο όμιλος αποκάλυψε ένα σχέδιο μείωσης του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της κατά 10%, ή περίπου 14.000 θέσεις εργασίας.
Οι προκλήσεις της Tesla για την Κίνα έχουν ενταθεί φέτος καθώς οι εγχώριοι αντίπαλοι όπως η Nio (NIO) και η BYD (BYDDY) συνεχίζουν να χαρίζουν στο συνολικό μερίδιο αγοράς της και η ζήτηση των καταναλωτών μειώνεται εν μέσω μιας χλιαρής οικονομίας μετά την COVID-19.
Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί πισωγύρισμα από τα καλά νέα που κόμισε ο Μασκ μετά την συνάντηση με την κινεζική ηγεσία τον Απρίλιο.
Η τιμή της μετοχής της εταιρείας εκτινάχθηκε 15%, στα τέλη Απριλίου, καθώς οι επενδυτές αντέδρασαν θετικά στα νέα σχετικά με την επίσκεψη του CEO της Tesla, Ίλον Μασκ, στην Κίνα.
Τελικά η επίσκεψη Μασκ στην Κίνα «ξεμπλόκαρε» την Tesla;
Η Tesla είχε ανακοινώσει τότε ότι οι τοπικές κινεζικές αρχές άρουν τους περιορισμούς στα αυτοκίνητά της αφού πέρασε τις απαιτήσεις ασφάλειας δεδομένων της χώρας.
Η εξέλιξη αυτή αύξησε τις προσδοκίες ότι το λογισμικό υποστήριξης οδηγού της Tesla, Full Self-Driving, ή FSD, θα είναι σύντομα διαθέσιμο στη χώρα, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Tesla είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή οχήματα στην Κίνα, φέρεται να έχουν απαγορευτεί από ορισμένες κρατικές υπηρεσίες λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια των δεδομένων.


Latest News

Πιέσεις στον Στάρμερ από την αυτοκινητοβιομηχανία για νέα κίνητρα στα EV
Οι ηγέτες της βιομηχανίας αυτοκινήτων στη Βρετανία απαίτησαν επειγόντως νέα κίνητρα για την ενίσχυση της αγοράς EV

Απότομη προσγείωση για την Tesla - Πόσα έχασε μετά τις εκλογές
Οι επενδυτές εξακολουθούν να συζητούν αν η εταιρεία του Μασκ παραμένει υπερτιμημένη

Η Toyota λανσάρει στην Κίνα το φθηνότερο ηλεκτρικό όχημα
Θα μπορέσει να ανταγωνιστεί η Toyota με το νέο της EV την BYD στην Κίνα;

O Mασκ πέτυχε την... καταβαράθρωση της Tesla στη Γερμανία - Βουτιά 76% στις πωλήσεις
Ο Ιλον Μασκ υποστήριξε την ακροδεξιά Εναλλακτική για τη Γερμανία και αυτό είχε επιπτώσεις στις πωλήσεις της Tesla στη χώρα

Πώς μπορούν να εξοικονομήσουν μέχρι 2.900 ευρώ τον χρόνο οι οδηγοί EV
Τι δείχνει μελέτη της Eurelectric-EY για την ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη

Κομισιόν: Περιθώριο 3 ετών στην αυτοκινητοβιομηχανία για τους στόχους εκπομπών CO2
Στις 5 Μαρτίου η Κομισιόν να παρουσιάσει το πλήρες σχέδιο δράσης για την ευρωπαϊκή αυτοκινητονβιομηχανία - Οι προτεραιότητες που ανακοίνωσε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν

O Τραμπ κόβει τις επιδοτήσεις για τα EV και απειλεί τα... κέρδη της GM
Το μερίδιο της GM στα EV στις ΗΠΑ, το τέταρτο τρίμηνο, έφτασε το 12% - ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα

Άλμα πωλήσεων για τα EV στην Ευρώπη, προβληματισμός για τα πρόστιμα - Τι θα ανακοινώσει η Κομισιόν
Οι εταιρείες κινδυνεύουν να πληρώσουν πρόστιμα δισ. ευρώ επειδή δεν θα επιτύχουν τους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων -