
Σε μια στρατηγική κίνηση με την υπογραφή συμφωνίας με την Al Rabie Saudi Foods, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην παραγωγή χυμών στη Μέση Ανατολή, προχώρησε η Χήτος, μέλος του Green Beverages Group.
Η συμφωνία αφορά στην αποκλειστική διανομή των αναψυκτικών «Green» (Green Cola, Green Αναψυκτικά, Green Mocktails) στη δυναμική αγορά της Σαουδικής Αραβίας, γεγονός που ενισχύει περαιτέρω την εξωστρέφεια των Χήτος και Ομίλου Green Beverages σε δυναμικές υποσχόμενες αγορές του εξωτερικού επιβεβαιώνοντας, παράλληλα, τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα στο απαιτητικό διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Σημειώνεται ότι ο Όμιλος δραστηριοποιείται ήδη με επιτυχία στην Μέση Ανατολή, μέσω της θυγατρικης εταιρίας Green Cola Middle East FZCO. Η Al Rabie Saudi Foods, από την άλλη πλευρά, είναι μια από τις μεγαλύτερες και πρωτοπόρες εταιρείες στην παραγωγή χυμών στη Σαουδική Αραβία.
Η αγορά της Σαουδικής Αραβίας θεωρείται άκρως σημαντική στον κλάδο των αναψυκτικών με προβλεπόμενο μέγεθος 3,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το τέλος του 2024 και πρόβλεψη μεσοσταθμικής ανάπτυξης 4,5% μέχρι και το 2028. Ειδικότερα, η κατηγορία των ανθρακούχων ποτών «χωρίς ζάχαρη» («no sugar segment» carbonates), αναπτύσσεται με ένα εντυπωσιακό ρυθμό 130% σε όγκο, το οποίο μεταφράζεται σε μια μοναδική προοπτική ανάπτυξης για τη μάρκα αναψυκτικών «Green» της Χήτος.
Η συνεργασία αναμένεται να επιφέρει σειρά πλεονεκτημάτων και για τις δύο εταιρείες, συμπεριλαμβανομένου του αυξημένου μεριδίου αγοράς, της ενισχυμένης προβολής της επωνυμίας και της πρόσβασης σε νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη και επέκταση.
«Συμφωνία ορόσημο»
Ο Bassem Sabra, CEO της Al Rabie Saudi Foods, σχολίασε: «Η στρατηγική μας συνεργασία με την ΧΗΤΟΣ αποτελεί σημαντικό ορόσημο στη δέσμευσή μας στη βιομηχανία των ποτών. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με το μοναδικό και καινοτόμο brand Green, το οποίο συστήνει τα πρώτα αναψυκτικά με Στέβια. Για τους απαιτητικούς καταναλωτές, αυτά τα ποτά προσφέρουν έναν μοναδικό συνδυασμό εξαιρετικής γεύσης και φυσικών συστατικών, μαζί με ένα ευρύ φάσμα καινοτομιών που απευθύνονται στους Σαουδάραβες καταναλωτές. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας με την ΧΗΤΟΣ, είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε σημαντικά οφέλη για τις εταιρείες μας και να παρέχουμε πιο υγιεινές επιλογές ποτών στους καταναλωτές, καθιερώνοντας μια αμοιβαία επωφελή συνεργασία που προάγει την ανάπτυξη και την καινοτομία».
«Διεύρυνση διείσδυσης στη Μ.Ανατολή»
Ο Armand Courson, Managing Director της Green Cola Middle East FZCO, δήλωσε χαρακτηριστκά ότι «αυτή η στρατηγική συμφωνία διευρύνει τη διείσδυση του brand Green στην αγορά της Μέσης Ανατολής, και συμπληρώνει το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Al Rabie Saudi Foods, οδηγώντας σε αμοιβαία επιτυχία τις δύο εταιρείες».
Ο Γιώργος Βενιέρης, CEO της ΧΗΤΟΣ, δήλωσε, εξαιρετικά ικανοποιημένος, ότι «σηματοδοτεί μια κομβική στιγμή στη στρατηγική ανάπτυξη τόσο της Χήτος όσο και του Ομίλου Green Beverages στην Μέση Ανατολή. Η συνεργασία με την Al Rabie Saudi Foods, επιβεβαιώνει την ισχυρή επιχειρηματική μας θέση, την προστιθέμενη αξία και τα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά της μάρκας Green στο περιβάλλον των διεθνών αγορών.


Latest News

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025

Βασιλάκης: Οι υποδομές κλειδί για την τουριστική ανάπτυξη της Κρήτης
«Να κάνουμε κριτική στο Δημόσιο γιατί δεν ξέρει πώς να οργανώσει διαχρονικά ακόμη και τα χρήματα από αυτοχρηματοδοτούμεν κονδύλια», είπε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης