Τελικά, η «θυγατέρα» της «μαμάς» startup έσπασε όλα τα ρεκόρ! Μέσα σε λιγότερο από 12 μήνες κατάφερε να πετύχει το πολυπόθητο exit και όλοι – τόσο τα μέλη της ιδρυτικής ομάδας, όσοι και οι μέτοχοι της «μαμάς» όπως τα funds του Equifund, το Venture Friends και το Velocity.Partners- τρίβουν τα χέρια τους. Και δεν είναι μόνον αυτή η καλή είδηση. Μετά την «θυγατέρα» τον δρόμο της πώλησης, σύμφωνα με όλες τις διαθέσιμες ενδείξεις, παίρνει και η «μαμά». Αν και τα στόματα των άμεσα εμπλεκομένων παραμένουν εισέτι ερμητικά κλειστά, εν τούτοις ο υποψήφιος αγοραστής βρίσκεται προ των πυλών.
Σε κάθε περίπτωση από την υπόθεση της επιτυχημένης εξαγοράς ας μην μείνουμε στα … συνήθη όπως π.χ το ύψος του τιμήματος αλλά κρατήσουμε τα ιδιαίτερα στοιχεία της. Πιο συγκεκριμένα, η εξαγορασθείσα MYJOBNOW Delivery είναι ένα «παιδί» της πανδημίας. Η μικρή ιστορία της δημιουργίας της έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον. Η ιδρυτική ομάδα -Στέφανος Κατσίμπας, Αγαμέμνων Παπάζογλου, Αλέξανδρος Παπασπυρίδης- στις αρχές κιόλας του πρώτου «κλειδώματος» την άνοιξη του 2020 αποφάσισε να κάνει το αποφασιστικό βήμα και να διαφοροποιηθεί με πολύ δημιουργικό τρόπο από το βασικό αντικείμενο. Το MyJobNow ξεκίνησε ως μια online πλατφόρμα που βοηθούσε επιχειρήσεις εστίασης και καταστήματα λιανικής να προσλάβουν προσωπικό. Στο site της εταιρείας και στην ενότητα «Σχετικά με εμάς» μπορεί κανείς να διαβάσει τα εξής: «Μέσα στην εφαρμογή του MyJobNow εργοδότες και υποψήφιοι εργαζόμενοι μπορούν να συνδεθούν και να ανακαλύψουν ευκαιρίες συνεργασίας με απλό και άμεσο τρόπο.
Η εφαρμογή του MyJobNow είναι πολύ απλή στη χρήση της. Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης μπαίνει στην εφαρμογή και απαντώντας σε εύκολες ερωτήσεις καταχωρεί τόσο το μαγαζί του όσο και τις θέσεις για τις οποίες χρειάζεται προσωπικό. Ο υποψήφιος εργαζόμενος, ανοίγοντας την εφαρμογή για πρώτη φορά επιλέγει ποιες ειδικότητες τον ενδιαφέρουν από μια λίστα και στη συνέχεια συμπληρώνει το προφίλ του με φωτογραφία ή βίντεο, την εμπειρία του και άλλες σχετικές πληροφορίες. Το MyJobNow χρησιμοποιεί έναν έξυπνο αλγόριθμο για να επιλέξει και να παρουσιάσει τις ευκαιρίες εργασίας που ταιριαζουν στον υποψήφιο με κριτήρια απόστασης και ικανοτήτων».
Το «κλείδωμα» και η ανάγκη για delivery μέχρι την πόρτα του πελάτη ώθησε στην διαφοροποίηση και τη διεύρυνση του αντικειμένου. Με λίγα λόγια, το delivery με την άρση των περιοριστικών όρων είχε μπει για τα καλά στη ζωή της «μαμάς» startup. Στα μέσα του περασμένου καλοκαιριού φάνηκε η ανάγκη να αυτονομηθεί η νέα δραστηριότητα. Έτσι, είχαμε και το spin-off αλλά και την στρατηγική συνεργασία με τη Skroutz. Η εταιρεία, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον κλάδο του courier τον Αύγουστο του 2020 και σήμερα διακινεί περισσότερες από 2.000 παραγγελίες ημερησίως και η δραστηριοποίηση της έγινε κάτω από το εμπορικό σήμα SendX.
Το spin-off με την ίδρυση της νέας εταιρείας έγινε επίσημα το Νοέμβριο του 2019. Η ιδρυτική ομάδα της «μαμάς» startup λειτούργησε ως management team και ως τέτοιο θα συνεχίσει τη δουλειά του στο πλαίσιο της Skroutz.
Σε κάθε περίπτωση, η δυναμική ανάπτυξης είναι στη βάση των δεδομένων της σημερινής πραγματικότητας είναι μεγάλη – άλλωστε, από το «μηδέν» η «θυγατέρα» έχει φθάσει να εξυπηρετεί πάνω από 2 χιλιάδες παραγγελίες καθημερινά.
Στρατηγική ανάπτυξης
Από την πλευρά της αγοράστριας εταιρείας επισημαίνονται τα εξής στοιχεία: «Η απόκτηση της εταιρίας εντάσσεται στο όραμα και την στρατηγική ανάπτυξης της Skroutz να προσφέρει “τη βέλτιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών” σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του χρήστη.
Η στρατηγική αυτή επένδυση θα επιτρέψει στην Skroutz να αναπτύξει το κομμάτι των ταχυμεταφορών, δημιουργώντας το δικό της δίκτυο και καλύπτοντας το “last mile” που αφορά την παράδοση των παραγγελιών στους καταναλωτές. (…) Η SendX, θα εξυπηρετεί παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του Skroutz στην Αττική, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας ώστε να εξυπηρετεί ακόμα μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών πανελλαδικά».
Το Skroutz, όπως τονίζει ο συνιδρυτής & διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Skroutz Γιώργος Χατζηγεωργίου, «εισέρχεται πλέον σε μία νέα εποχή στην οποία πρωτοστατεί η ολοκληρωμένη εμπειρία του καταναλωτή από τα πρώτα βήματα με την είσοδο στην πλατφόρμα, την αναζήτηση προϊόντων από αξιόπιστους συνεργάτες, τις ασφαλείς και ευέλικτες συναλλαγές και τέλος την έγκαιρη παράδοση των προϊόντων στον καταναλωτή».
Σήμερα, η Skroutz Α.Ε., που ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας, δημιουργώντας πρωτοποριακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, απασχολεί 440 εργαζόμενους. Η εταιρεία διαχειρίζεται τη δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και σύγκρισης προϊόντων και τιμών www.skroutz.gr, στην οποία προβάλλονται περισσότερα από 10 εκατ. προϊόντα σε περίπου 7.900 συνεργαζόμενα καταστήματα.
Latest News
Σε νέες αγορές ο Douleutaras - Έμφαση στο B2B
H Douleutaras το 2023 παρουσίασε τζίρο 50 εκατ. ευρώ ενώ για το 2024 οι προβλέψεις δείχνουν αύξηση στα 60 εκατ. ευρώ
Ευρωπαϊκά κεφάλαια 90 δισ. ευρώ για επενδύσεις στην τεχνολογία
Η Ευρωπαία Επίτροπος για την Καινοτομία ανακοίνωσε από την Αθήνα τη σύσταση του Trusted Investors Network, το οποίο θα αποτελεί μία προέκταση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Καινοτομίας (EIC)
Η ελληνική startup Brite Solar εντάσσεται στο κλαμπ των επίδοξων μονόκερων
Η Brite Solar ανακοινώθηκε σήμερα ότι εντάσσεται στο EIC Scaling Club, το οποίο στοχεύει να μετατρέψει το 20% των μελών του σε μονόκερους
Χρηματοδότηση έως 160 χιλ. για ελληνικές επιχειρήσεις που καινοτομούν στην υγεία
Το πρόγραμμα SPICE αξιοποιεί την τεχνογνωσία και τους πόρους του EIT Health, του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού οικοσυστήματος καινοτομίας στον τομέα της υγείας