Το ζήτημα των εμβολιασμών των ναυτικών απασχολεί εντόνως την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα, καθώς όλο και περισσότερα κράτη απαιτούν από τα πληρώματα να έχουν εμβολιαστεί πριν από την είσοδο του πλοίου στα λιμάνια τους.
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO, υπογραμμίζει ότι για μία ακόμη φορά οι ναυτικοί πέφτουν θύματα της έλλειψης μιας κοινής και στοχευμένης προσέγγισης από τους ηγέτες των κυβερνήσεων και της ναυτιλιακής βιομηχανίας, γεγονός που έχει ήδη αρχίσει να πλήττει την αγορά ξηρού φορτίου περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο κλάδο δεδομένου ότι τα bulk carriers προσεγγίζουν διεθνώς πολλά περισσότερα λιμάνια σε σύγκριση με άλλους τύπους πλοίων.
«Διαπιστώνουμε ότι η πρόταση ενός αριθμού κρατών με σημαντικούς λιμένες για εμβολιασμό όλων των μελών πληρώματος ενός πλοίου αποτελεί μια προϋπόθεση για την είσοδο των πλοίων στα λιμάνια τους, επιμένοντας παράλληλα σε εμβόλιο συγκεκριμένης εταιρείας. Αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα για τη βιομηχανία στο σύνολό της αν αναλογιστούμε το υψηλό ποσοστό ναυτικών που προέρχονται από αναπτυσσόμενες χώρες χωρίς πρόσβαση σε κανένα εμβόλιο», δηλώνει ο κ. Δημήτρης Φαφαλιός, πρόεδρος της INTERCARGO.
O ίδιος σημειώνει ότι η συνεργασία για ένα παγκόσμιο εμβολιαστικό πρόγραμμα για τους ναυτικούς υπό την επίβλεψη του ΠΟΥ και η διαθεσιμότητα εγκεκριμένων εμβολίων από τον ΠΟΥ σε ναυτικούς στις χώρες τους αποτελούν ύψιστη προτεραιότητα.
Latest News
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
LNG Carriers: Οι παράγοντες που θα καθορίσουν τις τιμές
Το ενδιαφέρον εστιάζεται στον καιρό και σε άλλους τρεις παράγοντες n Τι αναφέρουν στις εκθέσεις τους ο οίκος Allied Shipbroking και το Baltic Exchange