
Το πρώτο νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου LNG Carrier προσέθεσε στον στόλο της η Latsco Shipping Limited. Πρόκειται για το «Hellas Diana», το οποίο εντάχθηκε στο στόλο της εταιρείας την Τετάρτη 31 Μαρτίου, έχει χωρητικότητα 174.000 κ.μ. και ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries, στη Νότιο Κορέα.
Άλλο ένα LNG Carrier, το «Hellas Athina», αναμένεται να παραληφθεί από τα ίδια ναυπηγεία τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Μαζί με τα τέσσερα Very Large Crude Carriers (VLCC) που έχουν παραγγελθεί στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries με παράδοση το 2022, o συνολικός στόλος της Latsco αυξάνεται σε 43 πλοία, έναντι των 11 που κατείχε προ οκτώ ετών, όταν ο κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης ανέλαβε την διεύθυνσή της.
Εξ αυτών, 11 είναι πλοία μεταφοράς πετρελαϊκού αερίου (LPG), δεκατρία είναι δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου μεγέθους MR (Medium Range Tanker) και πέντε είναι μεγέθους LR2 (Long Range Tanker). Η ναυπήγηση των τεσσάρων VLCC σηματοδοτεί την επιστροφή της Latsco σε μία αγορά από την οποία είχε αποχωρήσει το 1997.
Σημειώνεται ότι ο ναυτιλιακός βραχίονας του Latsco Family Office περιλαμβάνει και τις ναυτιλιακές εταιρείες, Marla Tankers, με τέσσερα πλοία Aframax, και Marla Dry, με τέσσερα πλοία Supramax.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)