Το πρώτο νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου LNG Carrier προσέθεσε στον στόλο της η Latsco Shipping Limited. Πρόκειται για το «Hellas Diana», το οποίο εντάχθηκε στο στόλο της εταιρείας την Τετάρτη 31 Μαρτίου, έχει χωρητικότητα 174.000 κ.μ. και ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries, στη Νότιο Κορέα.

Άλλο ένα LNG Carrier, το «Hellas Athina», αναμένεται να παραληφθεί από τα ίδια ναυπηγεία τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Μαζί με τα τέσσερα Very Large Crude Carriers (VLCC) που έχουν παραγγελθεί στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries με παράδοση το 2022, o συνολικός στόλος της Latsco αυξάνεται σε 43 πλοία, έναντι των 11 που κατείχε προ οκτώ ετών, όταν ο κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης ανέλαβε την διεύθυνσή της.

Εξ αυτών, 11 είναι πλοία μεταφοράς πετρελαϊκού αερίου (LPG), δεκατρία είναι δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου μεγέθους MR (Medium Range Tanker) και πέντε είναι μεγέθους LR2 (Long Range Tanker). Η ναυπήγηση των τεσσάρων VLCC σηματοδοτεί την επιστροφή της Latsco σε μία αγορά από την οποία είχε αποχωρήσει το 1997.

Σημειώνεται ότι ο ναυτιλιακός βραχίονας του Latsco Family Office περιλαμβάνει και τις ναυτιλιακές εταιρείες, Marla Tankers, με τέσσερα πλοία Aframax, και Marla Dry, με τέσσερα πλοία Supramax.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας
Λιμάνια |

Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας

Τα δύο έργα περιλαμβάνονται στον πυλώνα «Ιδιωτικές επενδύσεις και μετασχηματισμός της οικονομίας» του Εθνικού Σχεδίου «Ελλάδα 2.0». Υπουργείο ευθύνης και φορέας χρηματοδότησης για τα δύο έργα είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής