![Ινδία : Ρυθμιστής της διεθνούς ναυλαγοράς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/26132752_shutterstock_137659583-1.jpg)
Μικρό αντίκτυπο στους ναύλους των δεξαμενόπλοιων αναμένεται να έχει μακροπρόθεσμα η απόφαση της Ινδίας να διαφοροποιήσει τις εισαγωγές πετρελαίου και εκτός Μέσης Ανατολής. Σύμφωνα με ανάλυση που έδωσε στη δημοσιότητα η Drewry Maritime, η στροφή της Ινδίας σε αγορές του Ατλαντικού, θα προκαλέσει βραχυπρόθεσμη αύξηση των τονομιλίων, η οποία ωστόσο θα αντισταθμιστεί από την υπερπροσφορά στα δεξαμενόπλοια.
Η Ινδία κατηγόρησε προσφάτως τον OPEC ότι η πολιτική που ακολουθεί θα πλήξει την εγχώρια κατανάλωση και ειδικότερα τους Ινδούς καταναλωτές. Κατόπιν αυτού ανακοίνωσε ότι θα στραφεί σε άλλες χώρες, εκτός από τους παραδοσιακούς προμηθευτές της Μέσης Ανατολής.
Σύμφωνα με την Drewry, η Ινδία είναι η τρίτη κορυφαία χώρα εισαγωγών αργού πετρελαίου στον κόσμο, με το 63% των εισαγωγών αυτών να προέρχονται από τη Μέση Ανατολή. Τονίζει επίσης, ότι βραχυπρόθεσμα η απόφαση της Ινδίας θα έχει θετική επίδραση στα τονομίλια.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Maersk: Στροφή στο LNG ως καύσιμο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/11/Maersk-600x416.jpeg)
Στροφή της Maersk στο LNG ως καύσιμο
Η Maersk έχει απευθύνει αίτημα υποβολής προτάσεων σε ναυπηγεία για μια σειρά 12 πλοίων χωρητικότητας περίπου 16.000 teu.
![Ερυθρά Θάλασσα: Νέα πλήγματα Χούθι – Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/Houthi-2-768x432-1-600x338.jpg)
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ploia-600x338.jpg)
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
![Ναυτιλία: Γιατί το LNG είναι ακόμη πιο βιώσιμο καύσιμο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/tanker_ship_ploio_naytilia_shutterstock-768x480-600x375.jpg)
Γιατί το LNG είναι ακόμη πιο βιώσιμο καύσιμο για τη ναυτιλία
Τι έδειξε έκθεση της διεθνούς πρωτοβουλίας για τη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία μετά από έρευνα δύο ετών
![Containers: Κρεσέντο αυξήσεων από 270% μέχρι και 450%](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/orange-black-loaded-container-ship-harbour-1-600x450.jpg)
Containers: Κρεσέντο αυξήσεων από 270% μέχρι και 450%
Η δραματική άνοδος στους ναύλους των containers που μεταφέρουν από την Ασία στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ κάθε είδους καταναλωτικά προϊόντα συνεχίζεται και τον Ιούλιο
![LNG: Θετικές προοπτικές για τα LNG Carriers](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/thumbnail_19νοε2023plwti-monada-lng-600x600.jpg)
Θετικές προοπτικές για τα LNG Carriers
Ο διεθνής οργανισμός ενέργειας Allied προβλέπει αύξηση της τάξης του 2,3% στην παγκόσμια ζήτηση LNG για το 2024
![Ναυτιλία: Νέο σκηνικό στην αγορά χύδην φορτίου – Γιατί «τρέχουν» ξανά οι ναύλοι](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/ploio-pontoporos-nautilia-600x375.jpg)
Νέο σκηνικό στην αγορά χύδην φορτίου - Γιατί «τρέχουν» ξανά οι ναύλοι
Η αγορά χύδην ξηρού φορτίου παρουσίασε σημαντική δυναμική κατά τη διάρκεια των τελευταίων δώδεκα μηνών
![Ναυτιλία: Γιατί επιστρέφουν οι χρυσές ημέρες στoν κλάδο των container](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/container-ship-6631117_1280-600x400.jpg)
Γιατί επιστρέφουν οι χρυσές ημέρες στoν κλάδο των container
Το 2022 η απόδοση του κεφαλαίου των ναυτιλιακών εταιρειών ξεπέρασε το 40%