
Μικρό αντίκτυπο στους ναύλους των δεξαμενόπλοιων αναμένεται να έχει μακροπρόθεσμα η απόφαση της Ινδίας να διαφοροποιήσει τις εισαγωγές πετρελαίου και εκτός Μέσης Ανατολής. Σύμφωνα με ανάλυση που έδωσε στη δημοσιότητα η Drewry Maritime, η στροφή της Ινδίας σε αγορές του Ατλαντικού, θα προκαλέσει βραχυπρόθεσμη αύξηση των τονομιλίων, η οποία ωστόσο θα αντισταθμιστεί από την υπερπροσφορά στα δεξαμενόπλοια.
Η Ινδία κατηγόρησε προσφάτως τον OPEC ότι η πολιτική που ακολουθεί θα πλήξει την εγχώρια κατανάλωση και ειδικότερα τους Ινδούς καταναλωτές. Κατόπιν αυτού ανακοίνωσε ότι θα στραφεί σε άλλες χώρες, εκτός από τους παραδοσιακούς προμηθευτές της Μέσης Ανατολής.
Σύμφωνα με την Drewry, η Ινδία είναι η τρίτη κορυφαία χώρα εισαγωγών αργού πετρελαίου στον κόσμο, με το 63% των εισαγωγών αυτών να προέρχονται από τη Μέση Ανατολή. Τονίζει επίσης, ότι βραχυπρόθεσμα η απόφαση της Ινδίας θα έχει θετική επίδραση στα τονομίλια.


Latest News

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Σύγκρουση δεξαμενόπλοιων στα ανοιχτά της Βρετανίας
Φόβοι για μεγάλη διαρροή καυσίμων – Πάνω από 30 οι τραυματίες

Ναυτιλιακές φεύγουν άρον-άρον από Χονγκ Κονγκ - Οι φόβοι για τις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας
Παρά την εισροή κινεζικών πλοίων στο νηολόγιο του Χονγκ Κονγκ, ο αριθμός των πλοίων που φέρουν τη σημαία του μειώθηκε 8%

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά