Μικρό αντίκτυπο στους ναύλους των δεξαμενόπλοιων αναμένεται να έχει μακροπρόθεσμα η απόφαση της Ινδίας να διαφοροποιήσει τις εισαγωγές πετρελαίου και εκτός Μέσης Ανατολής. Σύμφωνα με ανάλυση που έδωσε στη δημοσιότητα η Drewry Maritime, η στροφή της Ινδίας σε αγορές του Ατλαντικού, θα προκαλέσει βραχυπρόθεσμη αύξηση των τονομιλίων, η οποία ωστόσο θα αντισταθμιστεί από την υπερπροσφορά στα δεξαμενόπλοια.
Η Ινδία κατηγόρησε προσφάτως τον OPEC ότι η πολιτική που ακολουθεί θα πλήξει την εγχώρια κατανάλωση και ειδικότερα τους Ινδούς καταναλωτές. Κατόπιν αυτού ανακοίνωσε ότι θα στραφεί σε άλλες χώρες, εκτός από τους παραδοσιακούς προμηθευτές της Μέσης Ανατολής.
Σύμφωνα με την Drewry, η Ινδία είναι η τρίτη κορυφαία χώρα εισαγωγών αργού πετρελαίου στον κόσμο, με το 63% των εισαγωγών αυτών να προέρχονται από τη Μέση Ανατολή. Τονίζει επίσης, ότι βραχυπρόθεσμα η απόφαση της Ινδίας θα έχει θετική επίδραση στα τονομίλια.
Latest News
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
LNG Carriers: Οι παράγοντες που θα καθορίσουν τις τιμές
Το ενδιαφέρον εστιάζεται στον καιρό και σε άλλους τρεις παράγοντες n Τι αναφέρουν στις εκθέσεις τους ο οίκος Allied Shipbroking και το Baltic Exchange
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων