Είναι δυνατόν το μποτιλιάρισμα στη διώρυγα του Σουέζ μετά το “κόλλημα” του γιγαντιαίου σκάφους “Ever Given” επί μέρες, να προκαλεί σοβαρά προβλήματα στο λιμάνι της… Βιέννης, σε μια χώρα όπως η Αυστρία που δε βρέχεται από θάλασσα; Κι όμως ναι!
Τα σοβαρά προβλήματα που προκλήθηκαν στη Διώρυγα του Σουέζ στην Αίγυπτο εκτιμάται ότι θα δημιουργήσουν μεγάλες καθυστερήσεις εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της αυστριακής πρωτεύουσας που βρίσκεται στον Δούναβη.
Όλο το λιμάνι της Βιέννης, στο οποίο διακινούνται περίπου 1.200 πλοία ετησίως, είναι τόσο μεγάλο όσο το κέντρο της αυστριακής πρωτεύουσας, περίπου τρία τετραγωνικά χιλιόμετρα, αποτελούμενο από τρία μέρη.
Το μεγαλύτερο είναι το λιμάνι του Φρόιντεναου, που αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ ολόκληρης της περιοχής, και όπου μπορούν να σταθμεύσουν 64.000 αυτοκίνητα και να αποθηκευτούν 10.000 εμπορευματοκιβώτια.
Kαθυστερήσεις μετά το Πάσχα των Καθολικών
Αυτή τη στιγμή αποδεικνύεται πόσο στενά συνδέεται η επιχείρηση μεταφορών σε όλο τον κόσμο — το πολυήμερο κλείσιμο της Διώρυγας του Σουέζ από το τεράστιο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων “Ever Given” έχει επίσης αντίκτυπο στο λιμάνι της Βιέννης, αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος Ντόρις Πούλκερ-Ρόρχοφερ.
Watch: Ships blow their horns moments after #EverGiven is re-floated, almost one week after it had blocked the #SuezCanal. https://t.co/PmPvRx2o5B pic.twitter.com/YsaPSDWYQH
— Al Arabiya English (@AlArabiya_Eng) March 29, 2021
“Αναμένουμε ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις μετά το Πάσχα των Καθολικών, καθώς, με τη συμφόρηση που είχε προκύψει στη Διώρυγα του Σουέζ, υπάρχει καθυστέρηση εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται συνήθως στο λιμάνι του Αμβούργου και στη συνέχεια φορτώνονται στο τρένο και μας έρχονται στη Βιέννη”, επισημαίνει η ίδια.
Εμπορευματοκιβώτια που δεν βρίσκονται στο Αμβούργο ή στο δεύτερο μεγάλο λιμάνι μεταφόρτωσης στο Μπρέμερχαβεν δεν μπορούν επίσης να έρθουν στη Βιέννη, και αντίστροφα υπάρχει ο ίδιος προβληματισμός, καθώς “τα εμπορευματοκιβώτια που διαφορετικά φορτώνονται στο τρένο από τη Βιέννη και βρίσκονται στο δρόμο προς τα λιμάνια της Βόρειας Θάλασσας με το τρένο, ενδέχεται να μην μεταφερθούν”.
Και αυτό, επειδή, όπως εξηγεί στις δηλώσεις της η Ντόρις Πούλκερ-Ρόρχοφερ, πολλοί πελάτες φοβούνται ότι τα λιμάνια στο Βορρά θα κλείσουν για να μειώσουν την αναμενόμενη κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Προς το παρόν, γίνεται επεξεργασία μίας λύσης, έτσι ώστε τουλάχιστον να είναι δυνατή η προσωρινή αποθήκευση έως ότου όλα λειτουργήσουν πάλι, και μέχρι τότε, όλα τα προϊόντα σε συνολική έκταση 140 εκταρίων στο λιμάνι του Φρόιντεναου, περιμένουν τη μεταφορά και την άφιξη — από έπιπλα έως κλασικά “καταναλωτικά αγαθά”, αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος στο Λιμάνι της Βιέννης.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ