
Είναι δυνατόν το μποτιλιάρισμα στη διώρυγα του Σουέζ μετά το “κόλλημα” του γιγαντιαίου σκάφους “Ever Given” επί μέρες, να προκαλεί σοβαρά προβλήματα στο λιμάνι της… Βιέννης, σε μια χώρα όπως η Αυστρία που δε βρέχεται από θάλασσα; Κι όμως ναι!
Τα σοβαρά προβλήματα που προκλήθηκαν στη Διώρυγα του Σουέζ στην Αίγυπτο εκτιμάται ότι θα δημιουργήσουν μεγάλες καθυστερήσεις εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της αυστριακής πρωτεύουσας που βρίσκεται στον Δούναβη.
Όλο το λιμάνι της Βιέννης, στο οποίο διακινούνται περίπου 1.200 πλοία ετησίως, είναι τόσο μεγάλο όσο το κέντρο της αυστριακής πρωτεύουσας, περίπου τρία τετραγωνικά χιλιόμετρα, αποτελούμενο από τρία μέρη.
Το μεγαλύτερο είναι το λιμάνι του Φρόιντεναου, που αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ ολόκληρης της περιοχής, και όπου μπορούν να σταθμεύσουν 64.000 αυτοκίνητα και να αποθηκευτούν 10.000 εμπορευματοκιβώτια.
Kαθυστερήσεις μετά το Πάσχα των Καθολικών
Αυτή τη στιγμή αποδεικνύεται πόσο στενά συνδέεται η επιχείρηση μεταφορών σε όλο τον κόσμο — το πολυήμερο κλείσιμο της Διώρυγας του Σουέζ από το τεράστιο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων “Ever Given” έχει επίσης αντίκτυπο στο λιμάνι της Βιέννης, αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος Ντόρις Πούλκερ-Ρόρχοφερ.
Watch: Ships blow their horns moments after #EverGiven is re-floated, almost one week after it had blocked the #SuezCanal. https://t.co/PmPvRx2o5B pic.twitter.com/YsaPSDWYQH
— Al Arabiya English (@AlArabiya_Eng) March 29, 2021
“Αναμένουμε ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις μετά το Πάσχα των Καθολικών, καθώς, με τη συμφόρηση που είχε προκύψει στη Διώρυγα του Σουέζ, υπάρχει καθυστέρηση εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται συνήθως στο λιμάνι του Αμβούργου και στη συνέχεια φορτώνονται στο τρένο και μας έρχονται στη Βιέννη”, επισημαίνει η ίδια.
Εμπορευματοκιβώτια που δεν βρίσκονται στο Αμβούργο ή στο δεύτερο μεγάλο λιμάνι μεταφόρτωσης στο Μπρέμερχαβεν δεν μπορούν επίσης να έρθουν στη Βιέννη, και αντίστροφα υπάρχει ο ίδιος προβληματισμός, καθώς “τα εμπορευματοκιβώτια που διαφορετικά φορτώνονται στο τρένο από τη Βιέννη και βρίσκονται στο δρόμο προς τα λιμάνια της Βόρειας Θάλασσας με το τρένο, ενδέχεται να μην μεταφερθούν”.
Και αυτό, επειδή, όπως εξηγεί στις δηλώσεις της η Ντόρις Πούλκερ-Ρόρχοφερ, πολλοί πελάτες φοβούνται ότι τα λιμάνια στο Βορρά θα κλείσουν για να μειώσουν την αναμενόμενη κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Προς το παρόν, γίνεται επεξεργασία μίας λύσης, έτσι ώστε τουλάχιστον να είναι δυνατή η προσωρινή αποθήκευση έως ότου όλα λειτουργήσουν πάλι, και μέχρι τότε, όλα τα προϊόντα σε συνολική έκταση 140 εκταρίων στο λιμάνι του Φρόιντεναου, περιμένουν τη μεταφορά και την άφιξη — από έπιπλα έως κλασικά “καταναλωτικά αγαθά”, αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος στο Λιμάνι της Βιέννης.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

ΟΛΠ: Νέα αύξηση εσόδων και κερδών – Πρόταση για αυξημένο μέρισμα κατά 43,7%
Η κρουαζιέρα στον ΟΛΠ κατέγραψε νέο ρεκόρ, σε αριθμό προσεγγίσεων πλοίων, επιβατική κίνηση και έσοδα που αυξήθηκαν κατά 15,5%.