Ο ασφαλιστικός όμιλος Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited, διατήρησε την ηγετική του θέση στην αγορά το 2020 και συνέχισε σταθερά να εφαρμόζει το πλάνο ανάπτυξής του κάτι που αποτυπώνεται και στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, τα οποία ανήλθαν σε 448,65 εκατ. ευρώ. Το συνολικό ενεργητικό έφθασε τα 3,5 δισ. ευρώ και τα ίδια κεφάλαια ανήλθαν σε 738 εκατ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου άγγιξαν τα 22,2 εκατ. ευρώ.
Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν και τα μερίδια αγοράς (10% σε επίπεδο Group) και συγκεκριμένα 16% στις Ασφάλειες Ζωής και 3% στις Γενικές Ασφάλειες . Σε 291,86 εκατ. ευρώ ανήλθαν συνολικά οι αποζημιώσεις το 2020, οι οποίες αφορούν αθροιστικά ασφαλιστικές αποζημιώσεις ζωής και γενικών ασφαλίσεων, καθώς και πληρωμές ασφαλισμάτων λήξης και αξιών εξαγοράς ασφαλιστηρίων ζωής δημιουργίας κεφαλαίου, σε Ελλάδα και Ρουμανία. Αξίζει να σημειωθεί πως σε βάθος πενταετίας (2016-2020) το αντίστοιχο νούμερο έφτασε το 1,4 δισ. ευρώ
Τα συνολικά κέρδη προ φόρων για τη χρονιά που πέρασε, άγγιξαν τα 151,9 εκατ. ευρώ (ποσό αυξημένο κατά 13% σε σχέση με το 2019), ενώ σε επίπεδο πενταετίας (2016-2020) έχουν φτάσει τα 672,60 εκατ. ευρώ.
Ο όμιλος Eurolife FFH συνέχισε και το 2020 να επενδύει στην ανάπτυξη και την αναβάθμισή του, με έργα υποδομής που άγγιξαν τα 3 εκατ. ευρώ.
Το 2020, το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ατομικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου εξασφάλισε αποδόσεις ύψους 3,24%, ενώ η απόδοση του χαρτοφυλακίου επενδύσεων των ομαδικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου έκλεισε στο 2,78% το 2020.
Σε ό,τι αφορά τους εργαζομένους του, ο Όμιλος έδωσε προτεραιότητα στην ασφάλεια του ανθρώπινου δυναμικού, εφαρμόζοντας από πολύ νωρίς εργασία από το σπίτι σε ποσοστό που ξεπερνάει το 75%. Παρά τις δυσκολίες του 2020, κατάφερε παράλληλα να υλοποιήσει εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τους εργαζόμενους, οι οποίες ξεπέρασαν τις 4.300 ώρες, καθώς και σεμινάρια wellness με θέμα την ψυχική υγεία και ευεξία (περισσότερες από 1.450 ώρες).
Σε ότι αφορά τις κοινωνικές δράσεις:
- Μέσα από τη συνεργασία με τη HOPEgenesis έχουν βοηθηθεί μέχρι στιγμής 41 ωφελούμενες, με 40 μωρά να έχουν γεννηθεί ήδη και άλλα 8 να αναμένονται τους επόμενους μήνες. Επιπλέον, σε συνεργασία με το Δήμο Πάτμου, τη HOPEgenesis και την Ομάδα Αιγαίου, δημιουργήθηκε ο πρώτος και μοναδικός παιδικός σταθμός στην Πάτμο.
- Περισσότερα από 640.000 είδη ιατρικού εξοπλισμού και υγειονομικού υλικού μοιράστηκαν στις 50 δομές των 12 Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας σε όλη την Ελλάδα, με περισσότερους από 5.000 ωφελούμενους, σε συνεργασία με το ΜΚΣ Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων.
- Πάνω από 30.000 παιδιά και ενήλικες απέκτησαν πρόσβαση και γνώσεις στον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.
- Περισσότερα από 1.000 παιδιά και ενήλικες απέκτησαν γνώσεις και δεξιότητες στο διαδίκτυο μέσα από τις Ψηφιακές Ακαδημίες του Cyber Security International Institute (CSIi).
- 7 αυτοκινούμενες σκούπες πεζού χειριστή δωρίστηκαν στο Δήμο Αθηναίων, οι οποίες συγκεντρώνουν 3.360 λίτρα απορριμμάτων και καθαρίζουν 27 πλατείες και πεζόδρομους καθημερινά.
Επιπλέον υποστήριξε τους πληγέντες ασφαλισμένους του από την κακοκαιρία «Ιανός» στους νομούς Καρδίτσας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας, Ηλείας, Μεσσηνίας και Αχαΐας και τον σεισμό στη Σάμο.
Κάνοντας έναν απολογισμό του 2020, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε σχετικά «Ο Όμιλος Eurolife FFH κινήθηκε με θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, επιβεβαιώνοντας την κορυφαία μας θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Το κλειδί για την επιτυχία μας δεν είναι άλλο από την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν καθημερινά οι πελάτες και οι συνεργάτες μας, γι’ αυτό φροντίζουμε να είμαστε στο πλευρό τους και να τους ενδυναμώνουμε ώστε να καταφέρνουν περισσότερα. Μάθαμε πολλά από τη χρονιά που πέρασε και είναι στο χέρι μας να κρατήσουμε τη γνώση αυτή για την επόμενη ημέρα. Συνεχίζουμε να δίνουμε έμφαση στην ανάπτυξη των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, στην ψηφιοποίηση των λειτουργιών μας και στη στήριξη της κοινωνίας με έργα που έμπρακτα βελτιώνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων. Σκοπός μας είναι να παραμείνουμε δυνατοί απέναντι στις προκλήσεις και να δίνουμε αξία σε ό,τι έχει σημασία για κάθε άνθρωπο που μας εμπιστεύεται».
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»