Στα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα επενδύει η Royal Dutch Shell Plc, o αγγλο-ολλανδικός πετρελαϊκός κολοσσός ο οποίος αλλάζει στρατηγική στο πλαίσιο της ενεργειακής μετάβασης. Σύμφωνα με πληροφορίες η Shell επενδύει στην εταιρεία τεχνολογίας βιώσιμων καυσίμων, LanzaJet, ακολουθώντας μια πολιτική διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου της με εξαγορές και επενδύσεις σε καθαρή ενέργεια.

Η LanzaJet κατασκευάζει μια μονάδα παραγωγής βιώσιμων καυσίμων στην πολιτεία της Γεωργίας των ΗΠΑ, η οποία θα έχει ικανότητα παραγωγής 10 εκατομμυρίων γαλονιών βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων. Η τεχνολογία της μπορεί να χρησιμοποιεί αιθανόλη κατασκευασμένη από «ανακυκλωμένη ρύπανση» για την παραγωγή αεροπορικών καυσίμων σύμφωνα με την εταιρεία. Το 90% των καυσίμων του μπορεί να παραχθεί ως SAF (προηγμένα βιοκαύσιμα και ηλεκτροκαύσιμα), ενώ το υπόλοιπο 10% ως ανανεώσιμο ντίζελ.

Η συμφωνία με τη LanzaJet αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης επενδυτικής στρατηγιικής της Shell η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει επενδύσεις σε δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και virtual συστήματα παραγωγής ρεύματος.

Εκτός από την αρχική συμφωνία LanzaJet, η Shell θα είναι σε θέση να πραγματοποιήσει περαιτέρω επενδύσεις στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων παραγωγής τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τη την εταιρεία.

Σημειώνεται ότι η αεροπορία, μέχρι στιγμής, έχει αποδειχθεί ότι, σε σχέση με άλλους τομείς των μεταφορών, είναι πιο δύσκολο να προχωρήσει στην απανθρακοποίηση. Ενώ το υδρογόνο έχει χαρακτηριστεί ως το καύσιμο του μέλλοντος για φορτηγά μεγάλων αποστάσεων και τα ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να αντικαταστήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, τα SAF αντιπροσωπεύουν λιγότερο από 0,1% των παγκόσμιων αεροπορικών καυσίμων, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις