![ΕΕΚΦΝ : Σχέδιο για αναβίωση της ελληνικής κρουαζιέρας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/krouazieroploio1.jpg)
Μια νέα προσπάθεια προτίθεται να ξεκινήσει η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), με στόχο την θέσπιση κινήτρων για την προσέλκυση κρουαζιεροπλοίων στην ελληνική σημαία.
Όπως σημειώνει ο νέος πρόεδρος της ΕΕΚΦΝ κ. Γιώργος Κουμπενάς, η αναβίωση της ελληνικής κρουαζιέρας είναι ένας από τους στόχους του νέου διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης που ανεδείχθη από τις πρόσφατες εκλογές. Έχουμε συγκεκριμένες προτάσεις τις οποίες θα συζητήσουμε εν ευθέτω χρόνω με τους αρμόδιους φορείς, σχολίασε ο κ. Κουμπενάς, χωρίς ωστόσο να μπει σε λεπτομέρειες.
Σημειώνεται ότι εδώ και 13 χρόνια όπως και ο ίδιος εξήγησε έχει υποσταλεί η ελληνική σημαία από την κρουαζιέρα και αυτό το καθεστώς θα πρέπει να αλλάξει.
Σχέσεις με άλλους φορείς
Ένα ακόμη κρίσιμο για την ΕΚΦΝ θέμα είναι οι σχέσεις με τους άλλου φορείς που επίσης εκπροσώπους την κρουαζιέρα όπως είναι ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτίας (ΣΕΕΝ) και η Παγκόσμια Ένωση Κρουαζιέρας (Clia).
Ο κ. Κουμπενάς σημειώνει ότι με τον ΣΕΕΝ θα επιδιωχθεί μία συνεργασία σε πολλά θέματα που έχουν κοινές θέσεις ενώ για την Clia σημείωσε ότι και οι δυο φορείς δραστηριοποιούμαστε για να εκπροσωπούμε τα συμφέροντα της κρουαζιέρας. Οι δρόμοι μας είναι παράλληλοι. Εμείς σαν ΕΕΚΦΝ έχουμε ως μέλη μας όχι μόνο εταιρείες κρουαζιέρας και ως εκ τούτου θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και τα δικά τους θέματα συμπλήρωσε.
Μιλώντας επίσης ο κ. Κουμπενάς αμέσως με την εκλογή στη θέση του προέδρου της ΕΕΚΦΝ σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «θα συνεχίσουμε τον αγώνα, σύμφωνα με τα προγράμματα δράσης, ώστε να μπορέσουμε να επιτύχουμε την επίλυση θεμάτων που απασχολούν τον κλάδο. Σήμερα, που ζούμε δύσκολες καταστάσεις, ένεκα της πανδημίας, η λήψη νέων επιπρόσθετων μέτρων στον τομέα δραστηριότητας μας είναι επιβεβλημένη, για να είναι ασφαλής η επανεκκίνηση της κρουαζιέρας στην χώρα μας. Με μεγάλη ικανοποίηση, διαπιστώνεται η συνεχιζόμενη εγγραφή νέων μελών. Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, διότι βοηθά σε μία στενότερη συνεργασία με όλους τους Φορείς που ασχολούνται με το αντικείμενο, προκειμένου για την επίτευξη των κοινών μας στόχων. Συντόμως θα Συνεδριάσει το Διοικητικό Συμβούλιο, προκειμένου να εξετάσει επείγοντα θέματα που αφορούν την ετοιμότητα των λιμένων, καθώς και των μέτρων που πρέπει οι αρμόδιοι φορείς να προχωρήσουν προς υλοποίηση”.
Η σύνθεση του νέου διοικητικού συμβουλίου της ΕΕΚΦΝ είναι η εξής: Κουμπενάς Γεώργιος / Πρόεδρος, Κανακάρης Γεράσιμος / Αντιπρόεδρος, Ευσταθίου Ιωάννης / Αντιπρόεδρος, Βερναρδάκης Δημοσθένης / Γενικός Γραμματέας, Γκάζικας Βασίλειος / Ταμίας. Μέλη (με αλφαβητική σειρά): Αλμπέρτης Σπυρίδων, Βενετόπουλος Διογένης, Ζολώτας Σπυρίδων, Μαντζαφός Μιχαήλ, Μπέκος Δημήτριος, Πολυχρονόπουλος Ιωάννης, Παππούς Νικόλαος.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τι αντιμετωπίζουν οι πλοίαρχοι στα λιμάνια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/limania-600x339.jpg)
Τι αντιμετωπίζουν οι πλοίαρχοι στα λιμάνια
Μέτρα και παρεμβάσεις σε 18 λιμάνια της χώρας προτείνει η Πανελλήνια Ενωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού
![Capital Gas Ship Management: Παρέλαβε τα νεότευκτα πλοία LNG «Assos», «Apostolos» και «Aktoras»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lng_carrier-600x450.jpeg)
Capital Gas Ship Management: Παρέλαβε τα νεότευκτα πλοία LNG «Assos», «Apostolos» και «Aktoras»
Πρόκειται για τα τρία από τα δεκαοκτώ πλοία LNG που παραδίδονται στην Capital Gas στο διάστημα μεταξύ 2020 και 2027.
![Κρουαζιέρα: Ερχονται αυξήσεις στα τέλη ανά επιβάτη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/κρουαζιερα-1-600x400.jpg)
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη ανά επιβάτη κρουαζιέρας
Είναι πολύ χαμηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην Μεσόγειο - ανάγκη να εξορθολογιστούν ανάλογα με την ελκυστικότητα του προορισμού
![Μαζική αναχώρηση των αδειούχων του Αυγούστου – Αυξημένη κίνηση στα λιμάνια της χώρας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/evAPEIRAIAS-6-600x400.jpg)
Μαζική αναχώρηση των αδειούχων του Αυγούστου – Αυξημένη κίνηση στα λιμάνια της χώρας
Σύμφωνα με πηγές του Λιμενικού, οι πληρότητες στα πλοία που αναχωρούν είναι μεγάλες, ωστόσο η επιβατική κίνηση αναμένεται να αυξηθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα.
![Μαρίνα Ζέας: Η φωτιά και τα σύγχρονα ρυμουλκά](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/PHOTO-2024-08-02-14-41-43-600x450.jpg)
Η φωτιά στη Μαρίνα Ζέας και τα σύγχρονα ρυμουλκά
Φουντώνει ο «εμφύλιος» στο κλάδο των ρυμουλκών
![Διεθνής κρουαζιέρα: Αναζητά νέους προορισμούς στην Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/krouazie-768x480-1-600x375.jpg)
Νέους προορισμούς αναζητά η διεθνής κρουαζιέρα - Ποια νησιά προσελκύει
Το ενδιαφέρον των εταιρειών κρουαζιέρας να είναι έντονο καθώς η χώρα μας προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλογών
![Capital Product Partners L.P.: Αύξηση εσόδων ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/aristos-1-600x450.jpg)
Αύξηση εσόδων ανακοίνωσε η Capital Product Partners L.P. το δεύτερο τρίμηνο 2024
Η CPLP ανακοίνωσε επένδυση ύψους 756 εκατ. δολ. για την αγορά 10 πλοίων μεταφοράς αερίου ("Gas Fleet")
![Ναυτιλία: 9 από τα 10 πιο πολυσύχναστα λιμάνια του κόσμου βρίσκονται στην Ασία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/10/china-trade-600x400.jpg)
Στην Ασία τα 9 από τα 10 πιο πολυσύχναστα λιμάνια του κόσμου
Η λίστα με τα δέκα πιο πολυσύχναστα λιμάνια του κόσμου επιβεβαιώνει τη μετατόπιση του παγκόσμιου εμπορίου προς τα ανατολικά
![Maersk: Ανεβάζει για τρίτη φορά τον πήχη των κερδών της](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/08/maersk-600x338.jpg)
Η κρίση στην Ερυθρά ευνοεί την Maersk - Ανεβάζει για τρίτη φορά τον πήχη των κερδών της
Η Maersk βλέπει σημαντικά κέρδη για το σύνολο του έτους έναντι ζημιάς που προέβλεπε τον περασμένο Φεβρουάριο
![Ναυτιλία: Νέα δεδομένα στη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/10/Capesize_bulk_carrier_at_Suez_Canal-600x450.jpg)
Νέα δεδομένα στη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου
Αναδιαμορφώνεται το τοπίο στη ναυτιλία - Πιέσεις στους ναύλους προκαλεί το αναπτυσσόμενο εμπόριο άνθρακα μεταξύ Κίνας, Μογγολίας και Ρωσίας