Τη δημιουργία της «Eco-Skies Alliance» ανακοίνωσε ότι προωθεί η United Airlines, σε συνεργασία με διεθνείς κολοσσούς όπως η Nike και η Siemens. Στόχος είναι η χρηματοδότηση της χρήσης περίπου 3,4 εκατομμυρίων γαλλονιών καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα, που προέρχονται από σκουπίδια.

Αν και η ποσότητα αυτή είναι μικρή σε σύγκριση με τα 4,3 δισεκατομμύρια γαλόνια καυσίμου που κατανάλωσε η United το 2019 πριν από την έναρξη της πανδημίας, είναι τριπλάσια από τα περίπου 1 εκατομμύριο γαλόνια βιώσιμου καυσίμου που χρησιμοποίησε κάθε χρόνο από το 2016.

Οι αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν καύσιμα χαμηλού αποτυπώματος άνθρακα από το 2008 στο πλαίσιο των προσπαθειών για τη μείωση των εκπομπών ρύπων, αλλά μέχρι στιγμής αυτό αντιπροσωπεύει μόλις το 1% των καυσίμων που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως.

Η United δεν αποκάλυψε το κόστος του σχεδίου, ούτε σε τι ποσό θα συμβάλουν οι 11 συνεργάτες της. Στους συνεργάτες περιλαμβάνονται εταιρείες με εταιρικές ή εμπορευματικές συμφωνίες με την United, όπως η Nike, η Palantir, η Siemens και η ιαπωνική Takeda Pharmaceutical Co.

Η United, η οποία μαζί με ορισμένους άλλους αερομεταφορείς έχει δηλώσει ότι θέλει να μειώσει τις καθαρές εκπομπές άνθρακα κατά 100% έως το 2050.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα