Η Αριάδνη και η Στεφανία συνδύασαν την επιχειρηματικότητα με την αγάπη για το περιβάλλον. Κατά την άποψή τους, «οι φυσικοί πόροι δεν είναι ανεξάντλητοι και πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τους διαχειριστούμε υπεύθυνα. Η προστασία του περιβάλλοντος είναι τρόπος ζωής».
Yπό κανονικές συνθήκες θα βρίσκονταν ήδη στις Ηνωμένες Πολιτείες για να βιώσουν μια μοναδική εμπειρία: τη συμμετοχή τους στο Diamond Challenge του Πανεπιστημίου Delaware, έναν διεθνή καινοτόμο διαγωνισμό νεανικής επιχειρηματικότητας.
Όμως, η πανδημία αλλάζει τους όρους και οι δύο μαθήτριες θα ζήσουν αυτή την χαρά εξ αποστάσεως, διαδικτυακά. Αυτό δεν μειώνει, φυσικά, τον ενθουσιασμό και την υπερηφάνειά τους.
Η ιδέα τους ήταν, άλλωστε, μεταξύ εκείνων που ξεχώρισαν ανάμεσα σε 835 προτάσεις από 50 χώρες και θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στον ημιτελικό (11-16 Απριλίου). Τα κορίτσια θα διαγωνιστούν ως ομάδα με άλλες 39 ομάδες στην κατηγορία της Κοινωνικής Καινοτομίας.
Η Αριάδνη-Ανθή Παπούλη και η Στεφανία Βασιλειάδου είναι 16 ετών και μαθήτριες του Pierce-Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος.
Πιστεύουν στο πρότζεκτ τους, που έχει τίτλο Earthlips-Sustainable Beauty, και ελπίζουν ότι οι κριτές θα εκτιμήσουν τη στέρεη βάση πάνω στην οποία το «έχτισαν»: εφαρμοστικότητα, χρηστικότητα και, το βασικότερο, αγάπη για το περιβάλλον.
Η Earthlips – Sustainable Beauty είναι μια βιώσιμη επιχείρηση που φιλοδοξεί να κάνει θεαματική είσοδο στη βιομηχανία της ομορφιάς.
Θέλοντας να ενδυναμώσει γυναίκες όλων των ηλικιών αλλά και να συμβάλει στην ανάσχεση της κλιματικής αλλαγής, παράγει επαναχρησιμοποιήσιμα, vegan, οικολογικά και zero waste κραγιόν. Η συσκευασία τους είναι φτιαγμένη από ανακυκλωμένα μέταλλα που είναι ανθεκτικά στη σκουριά και μπαμπού.
Η φόρμουλά τους περιλαμβάνει 100% φυσικά υλικά! Επιπροσθέτως, η συσκευασία τους μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί, χάρη σε έναν καινοτόμο μηχανισμό ξαναγεμίσματος.
Κάθε φορά που η καταναλώτρια επιθυμεί να αλλάξει το χρώμα του κραγιόν ή να πετάξει το κραγιόν που έχει τελειώσει, για παράδειγμα, μπορεί να ξεβιδώσει τη βάση του και να τοποθετήσει το καινούργιο. Δύο σε ένα, δηλαδή: και οικολογική συνείδηση και εξοικονόμηση χρημάτων.
Πώς προέκυψε η ιδέα των κοριτσιών;
«Στον κόσμο της τεχνολογίας, των ιστοσελίδων και των εφαρμογών, που στην πλειονότητά τους τείνουν να καταργήσουν θέσεις εργασίας, εμείς αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα πρότζεκτ το οποίο, αν γίνει πραγματικότητα, θα οδηγήσει στην παραγωγή ενός πραγματικού προϊόντος, συμβάλλοντας στο να δημιουργηθούν νέες δουλειές. Αυτό, σε συνδυασμό με την αγάπη μας για το περιβάλλον και την πρόθεσή μας να ενδυναμώσουμε τις γυναίκες, μας οδήγησε στην ιδέα του Earthlips – Sustainable Beauty, λέει η Αριάδνη-Ανθή Παπούλη.
«Όλοι μας βιώνουμε τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, ακόμη και αν πολλές φορές δεν το συνειδητοποιούμε. Ως ομάδα προσπαθήσαμε να εμβαθύνουμε τις γνώσεις μας πάνω στο πρόβλημα. Ποιος θα φανταζόταν ότι η βιομηχανία καλλυντικών παράγει 146 εκατομμύρια τόνους πλαστικό ετησίως; Με την Αριάδνη σκεφτήκαμε, λοιπόν, να την κάνουμε πιο “πράσινη”, ξεκινώντας από το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο προϊόν καλλωπισμού, το κραγιόν», προσθέτει η Στεφανία Βασιλειάδου.
Τα δύο κορίτσια αναφέρουν συχνά την αγάπη τους για το περιβάλλον.
«Το περιβάλλον δεν μας ανήκει, άρα δεν έχουμε το δικαίωμα να φερόμαστε απερίσκεπτα. Το έχουμε παραλάβει από τους γονείς μας και θα το παραδώσουμε στα παιδιά μας. Οι φυσικοί πόροι δεν είναι ανεξάντλητοι και πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τους διαχειριστούμε υπεύθυνα.
Η προστασία του περιβάλλοντος είναι τρόπος ζωής και υποχρέωση», σχολιάζουν.
Και προσθέτουν: «Σύμφωνα με κάποιους επιστημονικούς υπολογισμούς έχουμε μόνο επτά χρόνια για να δράσουμε. Μετά, η ζημιά στον πλανήτη θα είναι μη αναστρέψιμη. Κάθε μικρή αλλαγή μετράει. Και το κίνημα του zero waste είναι, κατά τη γνώμη μου, από τα λαμπρότερα του 21ου αιώνα.
Η ενθάρρυνση και η βοήθεια όλων των παιδιών του σχολείου μας επιβεβαιώνουν το έντονο ενδιαφέρον τους για το θέμα. Χαιρόμαστε πολύ που σε αυτό το ταξίδι έχουμε την υποστήριξή τους γιατί αισθανόμαστε ότι εκπροσωπούμε τα πιστεύω τους.»
Latest News
Έφυγε από τη ζωή ο Δημήτρης Χαΐτογλου - Ο άνθρωπος πίσω από τον «Μακεδονικό Χαλβα»
Ήταν πρόεδρος της βιομηχανίας τροφίμων Αφοί Χαΐτογλου ΑΒΕΕ - Ιδρύθηκε το 1924 στη Θεσσαλονίκη και είχε την μορφή οικοτεχνίας στο κέντρο της πόλης
Περιουσίες με… βαριά ιστορία μένουν στα αζήτητα – Ψάχνουν αγοραστή, αλλά δεν βρίσκουν
Οι πλειστηριασμοί έφθασαν για ιστορικά ακίνητα που έγραψαν ιστορία - Από τον Πύργο του Ανδρέα Βγενόπουλου στην Εκάλη μέχρι την κατοικία Μουσείο του Εμφιετζόγλου
Βαρδής Βαρδινογιάννης: «Πενήντα χρόνια που καθόρισαν τη ζωή μου…» - Ο απολογισμός του ηγέτη της Motor Oil
Η πετρελαϊκή κρίση του ’73, η ένταξη στην ΕΟΚ, η Saudi Aramco, το ΧΑ και οι ΑΠΕ – Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης θυμάται…
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Πώς ο Βαρδής Βαρδινογιάννης έχτισε την αυτοκρατορία της Motor Oil
Ο όμιλος που διοικούσε ο Βαρδής Βαρδινογιάννης - Το deal με Ελλάκτωρ - Οι ΑΠΕ, η ηλεκτροπαραγωγή και το υδρογόνο
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Έφυγε από τη ζωή ο σπουδαίος επιχειρηματίας
Με ανιδιοτελή διάθεση για προσφορά στον τόπο και το κοινό καλό, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ξεχώρισε για τη βαθιά του αγάπη στην πατρίδα και τον συνάνθρωπο
Από το deal με την Walmart στη φιλοξενία του Σταϊνμάιερ – Το «αποτύπωμα» της οικογένειας Κίκιζα
Η οικογένεια Κίκιζα έχει πολυετή παρουσία στο επιχειρείν – Από τα ζυμαρικά Μέλισσα στο ελαιόλαδο με την Terra Creta
Από το αμπέλι μέχρι την πολιτική: Η συναρπαστική ζωή του Γιάννη Μπουτάρη
Οραματιστής, ανεξάντλητος, απολαυστικός, όπως και τα κρασιά του, ο κυρ-Γιάννης Μπουτάρης πέθανε στα 82 του - Το ταξίδι του από τους αμπελώνες στον Δήμο Θεσσαλονίκης
Από τον Φιξ στις μικροζυθοποιίες: Οι «εμφύλιοι» και οι στρατηγικές που σημάδεψαν την αγορά μπίρας
Πλούσια σε ανταγωνισμούς και πάθη η ιστορία της αγοράς μπίρας στην Ελλάδα – Τα γεγονότα σταθμοί στην 150 πορεία της