
Από την άνοιξη του 2020 η πανδημία φέρνει τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών αντιμέτωπο με νέες προκλήσεις. Στην ετήσια έκθεσή της για τις βασικές νέες τάσεις στις Τηλεπικοινωνίες, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και την Βιομηχανία Ψυχαγωγίας στις ΗΠΑ η Deloitte υποστηρίζει ότι οι ηγέτες του κλάδου θα πρέπει να εξετάσουν τρεις βασικές στρατηγικές ευκαιρίες τόσο για να ανακάμψουν από την κρίση της πανδημίας όσο και για να δημιουργήσουν το έδαφος για δυναμική ανάκαμψη στο μέλλον.
Οι τρεις άξονες, στους οποίους θα πρέπει να κινηθούν οι εταιρείες το 2021 είναι οι εξής:
Εστίαση στις ανάγκες των πελατών, μέσω μιας πιο προσωπικής προσέγγισης
Δημιουργία νέων εμπειριών ψυχαγωγίας, μέσω προσφορών και πακέτων ψυχαγωγίας, με την υιοθέτηση στρατηγικών που επιτρέπουν την επιχειρηματική ευελιξία
Επανατοποθέτηση για τη δημιουργία εσόδων από προηγμένα ασύρματα δίκτυα μέσω νέων προϊόντων, υπηρεσιών και επιχειρηματικών μοντέλων.
Σύμφωνα με την έκθεση είναι πολύ σημαντικό για τις εταιρείες να κατανοήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών και τα πρότυπα συμπεριφοράς προκειμένου να αναπτύξουν υπηρεσίες που προσελκύουν και διατηρούν πελάτες. Πρέπει επίσης, να κατανοήσουν τις οικονομικές ανάγκες των καταναλωτών.
Τονίζεται επίσης, ότι πανδημία επέβαλε σοβαρούς οικονομικούς περιορισμούς σε εκατομμύρια καταναλωτές.
Επιπλέον, οι πελάτες θέλουν προσαρμοσμένες επιλογές όσον αφορά το περιεχόμενο και τις τιμές. Επομένως, ενώ η διαθεσιμότητα πρωτότυπου περιεχομένου είναι συνήθως κρίσιμη για την προσέλκυση πελατών, ένα ευρύ περιεχόμενο και κλιμακωτές τιμές είναι ολοένα και πιο σημαντικές παράμετροι για τη διατήρησή τους. Στην έκθεση τονίζεται επίσης, ότι καθώς συνεχίζεται η συν-εξέλιξη της ψυχαγωγίας και της τεχνολογίας, πιθανότατα θα απαιτηθούν νέες στρατηγικές και ευέλικτες προσεγγίσεις για εταιρείες και δημιουργούς.
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για το δίκτιο 5G, το οποίο υπόσχεται να οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη σύγκλιση μεταξύ βίντεο, παιχνιδιών και μουσικής χάρη στις ταχύτερες ταχύτητες και τη χαμηλότερη καθυστέρηση.
Σε συνδυασμό με τις εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη, την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα και τις υπηρεσίες βάσει τοποθεσίας, το 5G έχει τη δυνατότητα να επαναπροσδιορίσει την ψυχαγωγία και να επιταχύνει το remixing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΔΩ


Latest News

Poste: Γίνεται ο μεγαλύτερος επενδυτής παρόχου τηλεφωνίας
H Poste Italiane παίρνει τα ηνία της Telecom Italia, μέσω της εξαγοράς του 15% της Vivendi

Η Volton μπαίνει στην κινητή τηλεφωνία
Από τις 27 Μαρτίου θα η Volton ξεκινά την διάθεση των εμπορικών πακέτων της εκπέμποντας σαν MVNO

ΔΕΗ: Σβήνει τον λιγνίτη το 2025, ανοίγει τον διακόπτη για επενδύσεις 1 GW σε mega data center
Mega project ανακοίνωσε ο Γιώργος Στάσσης πρόεδρος και CEO της ΔΕΗ για την υποδοχή επενδύσεων σε data centers στη Δ. Μακεδονία

Μαθητές της Λέρου δημιουργούν τα έξυπνα γυαλιά - H νικήτρια ομάδα του Generation Next της Vodafone
Η ομάδα που κατέκτησε την πρώτη θέση στον 8ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Generation Next του Ιδρύματος Vodafone παρουσίασε το project της στο ευρωπαϊκό κοινό

Οι δαπάνες περιαγωγής 5G θα ξεπεράσουν αυτές του 4G έως το 2028
Αργή ανάπτυξη παρά τη δυνατότητα του 5G Standalone να μειώσει τη διαρροή εσόδων περιαγωγής «βλέπει» η εταιρεία ερευνών Juniper

Vodafone: Ολοκλήρωση δύο έργων για την ψηφιακή αναβάθμιση του Δημοσίου Τομέα
Τα έργα που ολοκλήρωσε η Vodafone είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο μετασχηματισμός των υπηρεσιών στα ελληνικά Προξενεία

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025