Από την άνοιξη του 2020 η πανδημία φέρνει τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών αντιμέτωπο με νέες προκλήσεις. Στην ετήσια έκθεσή της για τις βασικές νέες τάσεις στις Τηλεπικοινωνίες, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και την Βιομηχανία Ψυχαγωγίας στις ΗΠΑ η Deloitte υποστηρίζει ότι οι ηγέτες του κλάδου θα πρέπει να εξετάσουν τρεις βασικές στρατηγικές ευκαιρίες τόσο για να ανακάμψουν από την κρίση της πανδημίας όσο και για να δημιουργήσουν το έδαφος για δυναμική ανάκαμψη στο μέλλον.
Οι τρεις άξονες, στους οποίους θα πρέπει να κινηθούν οι εταιρείες το 2021 είναι οι εξής:
Εστίαση στις ανάγκες των πελατών, μέσω μιας πιο προσωπικής προσέγγισης
Δημιουργία νέων εμπειριών ψυχαγωγίας, μέσω προσφορών και πακέτων ψυχαγωγίας, με την υιοθέτηση στρατηγικών που επιτρέπουν την επιχειρηματική ευελιξία
Επανατοποθέτηση για τη δημιουργία εσόδων από προηγμένα ασύρματα δίκτυα μέσω νέων προϊόντων, υπηρεσιών και επιχειρηματικών μοντέλων.
Σύμφωνα με την έκθεση είναι πολύ σημαντικό για τις εταιρείες να κατανοήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών και τα πρότυπα συμπεριφοράς προκειμένου να αναπτύξουν υπηρεσίες που προσελκύουν και διατηρούν πελάτες. Πρέπει επίσης, να κατανοήσουν τις οικονομικές ανάγκες των καταναλωτών.
Τονίζεται επίσης, ότι πανδημία επέβαλε σοβαρούς οικονομικούς περιορισμούς σε εκατομμύρια καταναλωτές.
Επιπλέον, οι πελάτες θέλουν προσαρμοσμένες επιλογές όσον αφορά το περιεχόμενο και τις τιμές. Επομένως, ενώ η διαθεσιμότητα πρωτότυπου περιεχομένου είναι συνήθως κρίσιμη για την προσέλκυση πελατών, ένα ευρύ περιεχόμενο και κλιμακωτές τιμές είναι ολοένα και πιο σημαντικές παράμετροι για τη διατήρησή τους. Στην έκθεση τονίζεται επίσης, ότι καθώς συνεχίζεται η συν-εξέλιξη της ψυχαγωγίας και της τεχνολογίας, πιθανότατα θα απαιτηθούν νέες στρατηγικές και ευέλικτες προσεγγίσεις για εταιρείες και δημιουργούς.
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για το δίκτιο 5G, το οποίο υπόσχεται να οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη σύγκλιση μεταξύ βίντεο, παιχνιδιών και μουσικής χάρη στις ταχύτερες ταχύτητες και τη χαμηλότερη καθυστέρηση.
Σε συνδυασμό με τις εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη, την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα και τις υπηρεσίες βάσει τοποθεσίας, το 5G έχει τη δυνατότητα να επαναπροσδιορίσει την ψυχαγωγία και να επιταχύνει το remixing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΔΩ
Latest News
Η Vodafone λανσάρει υπηρεσίες Τεχνητής Νοημοσύνης για επιχειρήσεις
To Vodafone Business, παραμετροποιεί τα ψηφιακά εργαλεία προκειμένου να ανταποκρίνονται ακριβώς στις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης
Όμιλος ΟΤΕ: Πάνω από 90% η εταιρική χρήση ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2028
Ο Όμιλος ΟΤΕ στοχεύει στην επίτευξη κλιματικής ουδετρότητας έως το 2040 - Θα διαθέτει 828 νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για τεχνικούς έως τις αρχές του 2025
Τα στοιχήματα Νεμπή για τον ΟΤΕ του 2030 - Το αγκάθι της υψηλής φορολογίας
Ο Κώστας Νεμπής παρουσίασε το νέο όραμα, τις δεσμεύσεις και τη στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ για πρώτη φορά από την ανάληψη των καθηκόντων του την 1η Ιουλίου
Νεμπής: Το όραμα για τον ΟΤΕ του 2030 - Οι πυλώνες που θα στηριχθεί
Το σχέδιο ΟΤΕ 2030, στο οποίο αναφέρθηκε ο Κώστας Νεμπής, θα στηριχθεί σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες: στην ανάπτυξη, στον μετασχηματισμό και στη διαφοροποίηση
Intracom Telecom: Επένδυση 45 εκατ. ευρώ για νέα μονάδα παραγωγής
Η κατασκευή της μονάδας στη Δυτική Μακεδονία από την Intracom Telecom θα ξεκινήσει εντός του 2025 και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός δύο ετών
Υποθαλάσσιο δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στο Αιγαίο με το έργο SEA-SPINE
Το πρόγραμμα SEA-SPINE περιλαμβάνει τη μελέτη και κατασκευή επτά νέων υποθαλάσσιων υποδομών για οπτικές ίνες και την διασύνδεση έντεκα νησιών του Αιγαίου πελάγους - Τι περιλαμβάνει η συμμετοχή της Cosmote
Πώς αλλάζει το voucher τη μάχη στην οπτική ίνα – Τι αναμένει η αγορά
Παράγοντες της αγοράς θεωρούν τη συγκεκριμένη κρατική επιδότηση νέων συνδέσεων, το Gigabit voucher, σημαντικό εργαλείο που θα επιτρέψει στην αγορά να κινηθεί πιο επιθετικά