Μετά τις πολύ θετικές επιδόσεις σε ό,τι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα του Ο.Λ.Λ.Α.Ε. για το 2020, η έντονα ανοδική πορεία συνεχίζεται και το 2021 εν μέσω πανδημίας.
Η αποτύπωση των αποτελεσμάτων για το πρώτο τρίμηνο του 2021 είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική. Τα έσοδα του Ο.Λ.Λ.Α.Ε. διαμορφώθηκαν σε 1.066.895 ευρώ έναντι στόχου 653.500 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 63,3 %. Αντιστοίχως, τα έξοδα για την ίδια περίοδο διαμορφώθηκαν σε 560.985 ευρώ έναντι στόχου 520.060 ευρώ. Αποτέλεσμα αυτών είναι το ισοζύγιο του Ο.Λ.Λ.Α.Ε. για το πρώτο τρίμηνο του 2021 να διαμορφωθεί στις 505.910 ευρώ έναντι στόχου 133.440 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 279,1 %.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο Ο.Λ.Λ.Α.Ε. λόγω πανδημίας στερήθηκε εσόδων λόγω της μείωσης της κίνησης στην Ακτοπλοΐα και βεβαίως λόγω της μη είσπραξης μισθωμάτων εφαρμόζοντας απόλυτα τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων.
Ο Ο.Λ.Λ.Α.Ε. αντιλαμβανόμενος την ανάγκη στήριξης της επιχειρηματικότητας φροντίζει να εξοφλεί σε ελάχιστο χρόνο όλες τις υποχρεώσεις του προς τρίτους, συμβάλλοντας έτσι στην ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων.
Η διοίκηση του Ο.Λ.Λ.Α.Ε. ευελπιστεί ότι το 2021 θα είναι μία ακόμη επιτυχημένη χρονιά δεδομένου ότι αναμένεται η υλοποίηση της συμφωνίας που έχει επιτευχθεί για την εκκίνηση της Κρουαζιέρας, αλλά και την αναμενόμενη αύξηση του μεταφορικού έργου της Ακτοπλοΐας.
Άμεσοι στόχοι της διοίκησης του Ο.Λ.Λ.Α.Ε. είναι :
1) Η πλήρης προσαρμογή των υποδομών και διαδικασιών στις ισχύουσες διεθνείς διατάξεις για τα Σημεία Εισόδου-Εξόδου στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
2) Ολοκλήρωση των διαδικασιών αδειοδότησης πλωτών προβλητών για την προστασία του χώρου ελλιμενισμού τουριστικών σκαφών και αύξηση της δυναμικότητας του συγκεκριμένου τομέα.
3) Προώθηση σχεδίου μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του Λιμένος και εξοικονόμηση δαπανών ενέργειας.
4) Κατασκευή του ήδη αδειοδοτημένου από το ΥΝΑΝΠ έργου διαπλάτυνσης του ανατολικού finger pier σε συνδυασμό με τη διεύρυνση της δραστηριότητας της Κρουαζιέρας.
5) Περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του Εμπορικού Τομέα με τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών.
Η διοίκηση του Ο.Λ.Λ.Α.Ε. φιλοδοξεί ο Λιμένας Λαυρίου να αναδειχθεί σε πυλώνα ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας, της απασχόλησης και του ελληνικού τουρισμού. Τέλος, η Διοίκηση οφείλει να σημειώσει την άψογη συνεργασία της με την ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και τον Μέτοχο. Επίσης, θέλει να ευχαριστήσει το Κ. Λιμεναρχείο Λαυρίου, το Τελωνείο Λαυρίου, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, τα μέλη του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος και το σύνολο των εργαζομένων για την άψογη συνεργασία.
Latest News
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση