Η ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομικής δραστηριότητας , ωφελεί σημαντικά την ναυλαγορά, με τα bulk carriers να εγγράφουν σημαντικά κέρδη τους πρώτους μήνες του έτους.
Η «Maritime Strategies International» (MSI) σε τελευταία έκθεσή της αναφέρεται στη θετική βραχυπρόθεσμη προοπτική του κλάδου, υπογραμμίζοντας ότι η δυναμική αυτή αποδίδεται εν μέρει και στην μετά -κορωνοϊό ανάκαμψη στην αγορά του ξηρού χύδην φορτίου. Αυτό σε συνδυασμό με τη συμφόρηση που παρατηρείται στα λιμάνια, έχουν ως αποτέλεσμα τα κέρδη για τα bulkers να έχουν ανέλθει στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 11 ετών.
Ο Howe Robinson αναφέρει ότι στα μέσα Μαρτίου αγκυροβόλησαν 150 πλοία σε λιμάνια φόρτωσης για σιτηρά και σόγια στη Βραζιλία, πέντε φορές περισσότερα απο το μέσο όρο των τελευταίων πέντε ετών.
«Παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν επίσης ότι σημαντικό ρόλο στην αύξηση των κεδρών έπαιξαν και οι αλλάγες στις εμπορικές συνήθειες, οι μεγαλές αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων, οι ισχυρές αύξησεις στις τιμές των εμπορευμάτων όπως επίσης και η σταθερά καλή αγορά των εμπορευματοκιβωτίων που έχει οδηγήσει τα breakbulk φορτία να μεταφέρονται από τα containerships σε handy bulkers», εκτίμησε ο αναλυτής ξηρού φορτίου της MSI, Alex-Stuart-Grumbar.
Δεδομένης της ανάκαμψης που υπάρχει πλέον στη παγκόσμια βιομηχανική παραγωγή, ο αντίκτυπος της κινεζικής ζήτησης, είναι κρίσιμος παράγοντας για τα κέρδη που έχουν τα bulkers.
Latest News
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Γιατί το LNG είναι ακόμη πιο βιώσιμο καύσιμο για τη ναυτιλία
Τι έδειξε έκθεση της διεθνούς πρωτοβουλίας για τη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία μετά από έρευνα δύο ετών
Containers: Κρεσέντο αυξήσεων από 270% μέχρι και 450%
Η δραματική άνοδος στους ναύλους των containers που μεταφέρουν από την Ασία στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ κάθε είδους καταναλωτικά προϊόντα συνεχίζεται και τον Ιούλιο
Θετικές προοπτικές για τα LNG Carriers
Ο διεθνής οργανισμός ενέργειας Allied προβλέπει αύξηση της τάξης του 2,3% στην παγκόσμια ζήτηση LNG για το 2024
Νέο σκηνικό στην αγορά χύδην φορτίου - Γιατί «τρέχουν» ξανά οι ναύλοι
Η αγορά χύδην ξηρού φορτίου παρουσίασε σημαντική δυναμική κατά τη διάρκεια των τελευταίων δώδεκα μηνών
Γιατί επιστρέφουν οι χρυσές ημέρες στoν κλάδο των container
Το 2022 η απόδοση του κεφαλαίου των ναυτιλιακών εταιρειών ξεπέρασε το 40%