![Κίνα : Ρυθμιστής στην αγορά bulkers](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/bulkers.png)
Η ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομικής δραστηριότητας , ωφελεί σημαντικά την ναυλαγορά, με τα bulk carriers να εγγράφουν σημαντικά κέρδη τους πρώτους μήνες του έτους.
Η «Maritime Strategies International» (MSI) σε τελευταία έκθεσή της αναφέρεται στη θετική βραχυπρόθεσμη προοπτική του κλάδου, υπογραμμίζοντας ότι η δυναμική αυτή αποδίδεται εν μέρει και στην μετά -κορωνοϊό ανάκαμψη στην αγορά του ξηρού χύδην φορτίου. Αυτό σε συνδυασμό με τη συμφόρηση που παρατηρείται στα λιμάνια, έχουν ως αποτέλεσμα τα κέρδη για τα bulkers να έχουν ανέλθει στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 11 ετών.
Ο Howe Robinson αναφέρει ότι στα μέσα Μαρτίου αγκυροβόλησαν 150 πλοία σε λιμάνια φόρτωσης για σιτηρά και σόγια στη Βραζιλία, πέντε φορές περισσότερα απο το μέσο όρο των τελευταίων πέντε ετών.
«Παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν επίσης ότι σημαντικό ρόλο στην αύξηση των κεδρών έπαιξαν και οι αλλάγες στις εμπορικές συνήθειες, οι μεγαλές αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων, οι ισχυρές αύξησεις στις τιμές των εμπορευμάτων όπως επίσης και η σταθερά καλή αγορά των εμπορευματοκιβωτίων που έχει οδηγήσει τα breakbulk φορτία να μεταφέρονται από τα containerships σε handy bulkers», εκτίμησε ο αναλυτής ξηρού φορτίου της MSI, Alex-Stuart-Grumbar.
Δεδομένης της ανάκαμψης που υπάρχει πλέον στη παγκόσμια βιομηχανική παραγωγή, ο αντίκτυπος της κινεζικής ζήτησης, είναι κρίσιμος παράγοντας για τα κέρδη που έχουν τα bulkers.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Ελληνική ναυτιλία: Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_naut_ploio_tanker2-600x352.png)
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
![Δασμοί Τραμπ: Καραμπόλες στην αγορά και το εμπόριο πετρελαίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tanker_nautilia_-1-600x310.jpg)
Καραμπόλες στην αγορά και το εμπόριο πετρελαίου από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ θα μεγαλώσουν τα δρομολόγια των πλοίων που θα μεταφέρουν τα βαρέλια αργού, σύμφωνα με τον οίκο αναλύσεων Fearnleys
![Capital Ship Management Corp: Παρέλαβε τα νεότευκτα δεξαμενόπλοια «ΑΙΣΩΠΟΣ» και «ΑΙΟΛΟΣ»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_9a50e6a70a5827304653fea6e55f31ea-600x449.jpg)
Τα νεότευκτα δεξαμενόπλοια «ΑΙΣΩΠΟΣ» και «ΑΙΟΛΟΣ» στην Capital Ship Management
Τα νέα δεξαμενόπλοια της Capital Ship Management είναι τα πρώτα πλοία με ελληνική σημαία που παραδόθηκαν από τα ναυπηγεία New Times Shipbuilding
![Ναυτιλία: Οι δασμοί Τραμπ έφεραν τα πάνω κάτω](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_trump_oil-600x352.png)
Οι δασμοί Τραμπ έφεραν τα πάνω κάτω
Οι παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού είναι ρευστές και εξελίσσονται διαρκώς τόσο στις απειλές όσο και στις ευκαιρίες
![Ερυθρά Θάλασσα: Επιστρέφει η σταθερότητα εκτιμά η διοίκηση της Διώρυγας Σουέζ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/red-sea-600x400.jpg)
Επιστρέφει η σταθερότητα στην Ερυθρά, εκτιμά η διοίκηση της Διώρυγας Σουέζ
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024
![Ναύλοι: Τι έφερε η Χρονιά του Φιδιού στις παγκόσμιες ναυλαγορές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ploiaa.jpg)
Πτώση στις ναυλαγορές έφερε η Χρονιά του Φιδιού
Πώς αντιδρούν οι ναύλοι ενόψει της κινέζικης πρωτοχρονιάς Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv