
Επεκτείνει το ναυπηγικό της πρόγραμμα η ναυτιλιακή εταιρεία “Pleiades Shipping Agents” (PSA), συμφερόντων της οικογένειας Περατικού. Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική εταιρεία “Golden Destiny”, η εν λόγω εταιρεία άσκησε option για νέα παραγγελία ενός tanker Aframax, χωρητικότητας 115.000 DWT, από το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο “Daehan”. Το Aframax εκτιμάται οτι θα παραδοθεί το 2022 και η αξία του αγγίζει τα 48 εκατομμύρια δολάρια. Η PSA αναμένει συνολικά τρία συμβατικά Aframaxes απο το ίδιο ναυπηγείο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2020 η εταιρεία είχε προχωρήσει σε διαδοχικές πωλήσεις, συγκεντρώνοντας κεφάλαιο για την υλοποίηση της στρατηγικής της επένδυσης σε νεότευκτα πλοία, όπως ότι προχώρησε στη πώληση δύο bulk carriers, κατά τον περασμένο Απρίλιο.
Αυτή η κίνηση σηματοδότησε την έξοδο της εταιρείας από την αγορά του ξηρού χύδην φορτίου, στην οποία είχε εισέλθει το 2017. Ενώ το περσινό Νοέμβριο πούλησε το MR2 tanker “Glafkos”, το Aframax “Kalamas” (το οποίο εξαγόρασε η εταιρεία Performance Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Παληού) & το Aframax “Pamisos” (το οποίο εξαγόρασε η ναυτιλιακή εταιρεία NCM Energy, συμφερόντων του Νίκου Μουνδρέα).
Πλέον η PSA διαχειρίζεται συνολικά εννέα δεξαμενόπλοια κατασκευασμένα απο το 2005 εώς το 2018, με τα οκτώ απο αυτά να φέρουν τη σημαία της Λιβερίας και ένα την ελληνική.
Ουσιαστικά, πρόκειται για μια ακόμη ναυτιλιακή εταιρεία που προχωρά σε αγορές νεότευκτων δεξαμενόπλοιων, καθώς τις τελευταίες εβδομάδες αντίστοιχα έχουν πράξει εταιρείες όπως η “Chandris Hellas¨, συμφερόντων της οικογένειας Χανδρή και η “Ancora Investment Trust”, συμφερόντων Βερνίκου & Παράσχη, προβλέποντας ανάκαμψη στη ναυτιλιακή αγορά.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.