Επεκτείνει το ναυπηγικό της πρόγραμμα η ναυτιλιακή εταιρεία “Pleiades Shipping Agents” (PSA), συμφερόντων της οικογένειας Περατικού. Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική εταιρεία “Golden Destiny”, η εν λόγω εταιρεία άσκησε option για νέα παραγγελία ενός tanker Aframax, χωρητικότητας 115.000 DWT, από το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο “Daehan”. Το Aframax εκτιμάται οτι θα παραδοθεί το 2022 και η αξία του αγγίζει τα 48 εκατομμύρια δολάρια. Η PSA αναμένει συνολικά τρία συμβατικά Aframaxes απο το ίδιο ναυπηγείο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2020 η εταιρεία είχε προχωρήσει σε διαδοχικές πωλήσεις, συγκεντρώνοντας κεφάλαιο για την υλοποίηση της στρατηγικής της επένδυσης σε νεότευκτα πλοία, όπως ότι προχώρησε στη πώληση δύο bulk carriers, κατά τον περασμένο Απρίλιο.
Αυτή η κίνηση σηματοδότησε την έξοδο της εταιρείας από την αγορά του ξηρού χύδην φορτίου, στην οποία είχε εισέλθει το 2017. Ενώ το περσινό Νοέμβριο πούλησε το MR2 tanker “Glafkos”, το Aframax “Kalamas” (το οποίο εξαγόρασε η εταιρεία Performance Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Παληού) & το Aframax “Pamisos” (το οποίο εξαγόρασε η ναυτιλιακή εταιρεία NCM Energy, συμφερόντων του Νίκου Μουνδρέα).
Πλέον η PSA διαχειρίζεται συνολικά εννέα δεξαμενόπλοια κατασκευασμένα απο το 2005 εώς το 2018, με τα οκτώ απο αυτά να φέρουν τη σημαία της Λιβερίας και ένα την ελληνική.
Ουσιαστικά, πρόκειται για μια ακόμη ναυτιλιακή εταιρεία που προχωρά σε αγορές νεότευκτων δεξαμενόπλοιων, καθώς τις τελευταίες εβδομάδες αντίστοιχα έχουν πράξει εταιρείες όπως η “Chandris Hellas¨, συμφερόντων της οικογένειας Χανδρή και η “Ancora Investment Trust”, συμφερόντων Βερνίκου & Παράσχη, προβλέποντας ανάκαμψη στη ναυτιλιακή αγορά.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda