Η Apple φέρεται να βρίσκεται πολύ κοντά στην υπογραφή συμφωνίας με την κορεατική LG Electronics και την καναδική Magna International για την οριστικοποίηση του σχήματος που θα αναλάβει την κατασκευή του ηλεκτροκίνητου οχήματος της αμερικανικής εταιρείας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της κορεατικής εφημερίδας Korea Times, οι τρεις πλευρές βρίσκονται πολύ κοντά στην οριστικοποίηση της συμφωνίας που θα καθορίζει όλες τις παραμέτρους παραγωγής του φημολογούμενου Apple Car.
Η LG και η Magna αποτελούν ήδη συνεργάτες στο πλαίσιο του προγράμματος «LG Magna e-Powertrain» με το οποίο φιλοδοξούν να αποτελέσουν τους βασικούς συνεργάτες της Apple στην παραγωγή του δικού της ηλεκτρικού οχήματος.
Το δημοσίευμα της κορεατικής εφημερίδας αναφέρει επίσης ότι «ο αρχικός ρυθμός παραγωγής δεν θα είναι ιδιαίτερα υψηλός καθώς η Apple θέλει σε πρώτη φάση να χρησιμοποιήσει αυτό το όχημα πρώτης γενιάς σαν μια ευκαιρία να αξιολογήσει τις προθέσεις της αγοράς». Προγενέστερα δημοσιεύματα θέλουν την Apple να στοχεύει στο 2025 για το λανσάρισμα του ηλεκτρικού της οχήματος, το οποίο φημολογείται ότι θα έχει και χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το σημείο του δημοσιεύματος που κάνει λόγο για την έξοδο της LG από την αγορά των έξυπνων κινητών τηλεφώνων, την οποία η εταιρεία θέλει να αντισταθμίσει με ανάλογη ανάπτυξη του τομέα παραγωγής συστημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις τον περασμένο μήνα είχε αποκαλυφθεί ότι η LG επεκτείνει τις παραγωγικές της δυνατότητες του ήδη υπάρχοντος τομέα παραγωγής συστημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία, υπονοώντας ότι η κορεατική εταιρεία βρίσκεται κοντά σε μία μεγάλη συμφωνία, όπως αυτή με την Apple.
Η Apple από την πλευρά της έχει στα σχέδιά της την παραγωγή ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου εδώ και αρκετό καιρό. Αναφορές χρόνων κάνουν λόγο για συζητήσεις με διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες που θα αναλάμβαναν την παραγωγή του Apple Car. Ενδεικτικές οι επαφές με την επίσης κορεατική Hyundai και τη θυγατρική της Kia, που τελικά δεν καρποφόρησαν πέρυσι.
Αν και οι λόγοι της μη συμφωνίας δεν δημοσιεύθηκαν ποτέ, ορισμένοι αναλυτές θεωρούν ότι οι Νοτιοκορεάτες αυτοκινητοβιομήχανοι φοβήθηκαν ότι μια τέτοια συμφωνία θα τους αφαιρούσε την εικόνα του σημαντικού κατασκευαστή. Ίσως είχαν στο μυαλό τους την εικόνα της Foxconn που κατασκευάζει μεν τα iPhone και άλλες συσκευές της Apple αλλά κανείς δεν αναγνωρίζει τις πραγματικές της δυνατότητες.
Σε αυτή την περίπτωση, οι LG και Magna, που δεν σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία με τον τρόπο των Hyundai και Kia, ίσως να αποτελούσαν ιδανικούς συνεταίρους για την Apple επιτρέποντας στην αμερικανική εταιρεία να αναλάβει εξ ολοκλήρου το brand του νέου οχήματος.
Βέβαια, τίποτα δεν είναι βέβαιο καθώς είναι πολύ πιθανό η Apple να αποφασίσει να σχεδιάσει από την αρχή το δικό της όχημα παρά να χρησιμοποιήσει τεχνολογίες άλλων εταιρειών. Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε την δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της Apple, Τιμ Κουκ, που είχε τοποθετηθεί ξεκάθαρα ότι «στόχος είναι να είμαστε κάτοχοι της δικής τεχνολογίας, σε κάθε επίπεδο».
Latest News
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη