Η Apple φέρεται να βρίσκεται πολύ κοντά στην υπογραφή συμφωνίας με την κορεατική LG Electronics και την καναδική Magna International για την οριστικοποίηση του σχήματος που θα αναλάβει την κατασκευή του ηλεκτροκίνητου οχήματος της αμερικανικής εταιρείας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της κορεατικής εφημερίδας Korea Times, οι τρεις πλευρές βρίσκονται πολύ κοντά στην οριστικοποίηση της συμφωνίας που θα καθορίζει όλες τις παραμέτρους παραγωγής του φημολογούμενου Apple Car.
Η LG και η Magna αποτελούν ήδη συνεργάτες στο πλαίσιο του προγράμματος «LG Magna e-Powertrain» με το οποίο φιλοδοξούν να αποτελέσουν τους βασικούς συνεργάτες της Apple στην παραγωγή του δικού της ηλεκτρικού οχήματος.
Το δημοσίευμα της κορεατικής εφημερίδας αναφέρει επίσης ότι «ο αρχικός ρυθμός παραγωγής δεν θα είναι ιδιαίτερα υψηλός καθώς η Apple θέλει σε πρώτη φάση να χρησιμοποιήσει αυτό το όχημα πρώτης γενιάς σαν μια ευκαιρία να αξιολογήσει τις προθέσεις της αγοράς». Προγενέστερα δημοσιεύματα θέλουν την Apple να στοχεύει στο 2025 για το λανσάρισμα του ηλεκτρικού της οχήματος, το οποίο φημολογείται ότι θα έχει και χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το σημείο του δημοσιεύματος που κάνει λόγο για την έξοδο της LG από την αγορά των έξυπνων κινητών τηλεφώνων, την οποία η εταιρεία θέλει να αντισταθμίσει με ανάλογη ανάπτυξη του τομέα παραγωγής συστημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις τον περασμένο μήνα είχε αποκαλυφθεί ότι η LG επεκτείνει τις παραγωγικές της δυνατότητες του ήδη υπάρχοντος τομέα παραγωγής συστημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία, υπονοώντας ότι η κορεατική εταιρεία βρίσκεται κοντά σε μία μεγάλη συμφωνία, όπως αυτή με την Apple.
Η Apple από την πλευρά της έχει στα σχέδιά της την παραγωγή ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου εδώ και αρκετό καιρό. Αναφορές χρόνων κάνουν λόγο για συζητήσεις με διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες που θα αναλάμβαναν την παραγωγή του Apple Car. Ενδεικτικές οι επαφές με την επίσης κορεατική Hyundai και τη θυγατρική της Kia, που τελικά δεν καρποφόρησαν πέρυσι.
Αν και οι λόγοι της μη συμφωνίας δεν δημοσιεύθηκαν ποτέ, ορισμένοι αναλυτές θεωρούν ότι οι Νοτιοκορεάτες αυτοκινητοβιομήχανοι φοβήθηκαν ότι μια τέτοια συμφωνία θα τους αφαιρούσε την εικόνα του σημαντικού κατασκευαστή. Ίσως είχαν στο μυαλό τους την εικόνα της Foxconn που κατασκευάζει μεν τα iPhone και άλλες συσκευές της Apple αλλά κανείς δεν αναγνωρίζει τις πραγματικές της δυνατότητες.
Σε αυτή την περίπτωση, οι LG και Magna, που δεν σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία με τον τρόπο των Hyundai και Kia, ίσως να αποτελούσαν ιδανικούς συνεταίρους για την Apple επιτρέποντας στην αμερικανική εταιρεία να αναλάβει εξ ολοκλήρου το brand του νέου οχήματος.
Βέβαια, τίποτα δεν είναι βέβαιο καθώς είναι πολύ πιθανό η Apple να αποφασίσει να σχεδιάσει από την αρχή το δικό της όχημα παρά να χρησιμοποιήσει τεχνολογίες άλλων εταιρειών. Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε την δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της Apple, Τιμ Κουκ, που είχε τοποθετηθεί ξεκάθαρα ότι «στόχος είναι να είμαστε κάτοχοι της δικής τεχνολογίας, σε κάθε επίπεδο».
Latest News
Γιατί αλλάζει μάρκα παγωτού o Βασιλιάς Κάρολος ;
Εντάλματα σε περισσότερες απο 300 εταιρείες χορήγησε ο Βρετανός βασιλιάς, συνεχίζοντας την παράδοση των προμηθευτών του βασιλικού οίκου
ΕΚΤ: Έρχονται πρόστιμα για τις «απείθαρχες» τράπεζες- Τι σχεδιάζει η κεντρική τράπεζα
Η ΕΚΤ από το 2014 έχει ανακοινώσει κατά μέσο όρο περισσότερα από 5.000 εποπτικά μέτρα ετησίως
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια