Tη σύναψη δανειακής σύμβασης ύψους 37,45 εκατ. δολαρίων με μία από τις υφιστάμενες τράπεζές της, ανακοίνωσε η εισηγμένη στον Nadaq, Seanergy Maritime Holdings Corp.. Το δάνειο αφορά στην αναχρηματοδότηση δύο πλοίων τύπου capesize της εταιρείας καθώς και την προσθήκη ενός ακόμα πλοίου capesize. Η λήξη του δανείου επεκτείνεται στο τέλος του 2024 με επιτοκιακό κόστος LIBOR συν 3,5%. Με την παρούσα σύμβαση αυξάνεται η ρευστότητα της Εταιρείας κατά 12 εκατ. δολάρια.
Επίσης, η Seanergy βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για δανειακή σύμβαση ύψους 20,5 εκατ. δολαρίων, επίσης από υφιστάμενο δανειακό πάροχο, για τη χρηματοδότηση του νέου capesize πλοίου M/V Hellasship.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την επιτυχή αύξηση και επέκταση σε μία από τις υφιστάμενες δανειακές μας συμβάσεις με μία υφιστάμενη τράπεζά μας. Η νέα σύμβαση, σε συνδυασμό με τις προχωρημένες συζητήσεις με άλλους δανειακούς παρόχους μας, αποτελούν μια ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στην Εταιρεία μας.
Όσον αφορά τις συνθήκες της αγοράς, ο τρέχων μέσος όρος του BCI υπερβαίνει τα 26.000 δολάρια την ημέρα, ενώ προβλέπονται υψηλά επίπεδα ναύλων για τα Capesize για το υπόλοιπο 2021. Αναμένουμε η Seanergy να επωφεληθεί σημαντικά από την συνεχώς αυξανόμενη Capesize αγορά.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με την παράδοση των νέων πλοίων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 15 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 2.642.463 τόνους και με μέση ηλικία στόλου τα 11,9 περίπου έτη.
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands.
Latest News
Απελευθερώθηκε το πλήρωμα του Galaxy Leader από τους Χούθι
Το κατασκευής 2002 Galaxy Leader είχε καταληφθεί τον Νοέμβριο του 2023 και έκτοτε το πλήρωμα του κρατούνταν από τους Χούθι
Ποια μηνύματα έστειλε ο νέος πρόεδρος του ΝΕΕ Γιώργος Αλεξανδράτος
Ο κ. Αλεξανδράτος έκανε λόγο -μεταξύ άλλων- για στήριξη των μικρών και μεσαίων ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ενότητα του κλάδου
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
«Παζάρι» Στυλιανίδη – ακτοπλόων για τις αυξήσεις στα εισιτήρια - Ο λογαριασμός…
Για το «ψαλίδι» στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο Ναυτιλίας θα ανεβάσει τα ναύλα για τις άγονες γραμμές
«H διώρυγα είναι και θα παραμείνει δική μας» - Η απάντηση του Παναμά στον Τραμπ
Άμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου του Παναμά στις εξαγγελίες Τραμπ
Ερχεται «λαίλαπα» στην ακτοπλοΐα - Οι αυξήσεις στα εισιτήρια και το αγκάθι του κόστους
Ποιες λύσεις προτείνουν οι ακτοπλόοι για να μετριασθούν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Με 584 νέα πλοία ο παγκόσμιος στόλος απαντά το 2025 στη γεωπολιτική αβεβαιότητα
Ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει με 541 πλοία χύδην ξηρού φορτίου και 43 δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Πώς θα μπει φρένο στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Η σύσκεψη στο Μαξίμου και οι 3 προτάσεις
Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πώς τα νέα καύσιμα επηρεάζουν το κόστος