Tη σύναψη δανειακής σύμβασης ύψους 37,45 εκατ. δολαρίων με μία από τις υφιστάμενες τράπεζές της, ανακοίνωσε η εισηγμένη στον Nadaq, Seanergy Maritime Holdings Corp.. Το δάνειο αφορά στην αναχρηματοδότηση δύο πλοίων τύπου capesize της εταιρείας καθώς και την προσθήκη ενός ακόμα πλοίου capesize. Η λήξη του δανείου επεκτείνεται στο τέλος του 2024 με επιτοκιακό κόστος LIBOR συν 3,5%. Με την παρούσα σύμβαση αυξάνεται η ρευστότητα της Εταιρείας κατά 12 εκατ. δολάρια.
Επίσης, η Seanergy βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για δανειακή σύμβαση ύψους 20,5 εκατ. δολαρίων, επίσης από υφιστάμενο δανειακό πάροχο, για τη χρηματοδότηση του νέου capesize πλοίου M/V Hellasship.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την επιτυχή αύξηση και επέκταση σε μία από τις υφιστάμενες δανειακές μας συμβάσεις με μία υφιστάμενη τράπεζά μας. Η νέα σύμβαση, σε συνδυασμό με τις προχωρημένες συζητήσεις με άλλους δανειακούς παρόχους μας, αποτελούν μια ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στην Εταιρεία μας.
Όσον αφορά τις συνθήκες της αγοράς, ο τρέχων μέσος όρος του BCI υπερβαίνει τα 26.000 δολάρια την ημέρα, ενώ προβλέπονται υψηλά επίπεδα ναύλων για τα Capesize για το υπόλοιπο 2021. Αναμένουμε η Seanergy να επωφεληθεί σημαντικά από την συνεχώς αυξανόμενη Capesize αγορά.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με την παράδοση των νέων πλοίων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 15 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 2.642.463 τόνους και με μέση ηλικία στόλου τα 11,9 περίπου έτη.
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International