Tη σύναψη δανειακής σύμβασης ύψους 37,45 εκατ. δολαρίων με μία από τις υφιστάμενες τράπεζές της, ανακοίνωσε η εισηγμένη στον Nadaq, Seanergy Maritime Holdings Corp.. Το δάνειο αφορά στην αναχρηματοδότηση δύο πλοίων τύπου capesize της εταιρείας καθώς και την προσθήκη ενός ακόμα πλοίου capesize. Η λήξη του δανείου επεκτείνεται στο τέλος του 2024 με επιτοκιακό κόστος LIBOR συν 3,5%. Με την παρούσα σύμβαση αυξάνεται η ρευστότητα της Εταιρείας κατά 12 εκατ. δολάρια.
Επίσης, η Seanergy βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για δανειακή σύμβαση ύψους 20,5 εκατ. δολαρίων, επίσης από υφιστάμενο δανειακό πάροχο, για τη χρηματοδότηση του νέου capesize πλοίου M/V Hellasship.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την επιτυχή αύξηση και επέκταση σε μία από τις υφιστάμενες δανειακές μας συμβάσεις με μία υφιστάμενη τράπεζά μας. Η νέα σύμβαση, σε συνδυασμό με τις προχωρημένες συζητήσεις με άλλους δανειακούς παρόχους μας, αποτελούν μια ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στην Εταιρεία μας.
Όσον αφορά τις συνθήκες της αγοράς, ο τρέχων μέσος όρος του BCI υπερβαίνει τα 26.000 δολάρια την ημέρα, ενώ προβλέπονται υψηλά επίπεδα ναύλων για τα Capesize για το υπόλοιπο 2021. Αναμένουμε η Seanergy να επωφεληθεί σημαντικά από την συνεχώς αυξανόμενη Capesize αγορά.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με την παράδοση των νέων πλοίων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 15 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 2.642.463 τόνους και με μέση ηλικία στόλου τα 11,9 περίπου έτη.
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands.
Latest News
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023