Στο πλευρό των ανθρώπων, που βιώνουν τις σημαντικές επιπτώσεις της πανδημίας βρέθηκε ο παίκτης των Golden State Warriors, Στεφ Κάρι μαζί με τη γυναίκα του Αγίσα. Μέσω της Φιλανθρωπικής Οργάνωσης Eat.Learn. Play, την οποία έχουν ιδρύσει κατάφεραν να συγκεντρώσουν 190 εκατομμύρια δολάρια σε έναν χρόνο, προσφέροντας με αυτά 16 εκατομμύρια γεύματα.
Ο Στεφ ομολογεί ότι όταν ξεκίνησαν αυτήν την προσπάθεια πριν από έναν χρόνο, φαινόταν τρέλα όλο αυτό. «Δεν περιμέναμε ότι θα τα καταφέρουμε τόσο σύντομα» τονίζει.
Εκτός από τα χρήματα που παρείχαν οι ίδιοι αλλά και άλλοι χορηγοί, έκλεισαν συνεργασία με τουλάχιστον 130 εστιατόρια, τα οποία συμμετέχουν στο πρόγραμμα και έτσι μπορούν να πληρώνουν το προσωπικό τους στη διάρκεια της πανδημίας (όσο δηλαδή ήταν κλειστή η εστίαση.
Στόχος να ξεκλειδώσουμε τα όνειρα των παιδιών
«Ξεκινήσαμε την Eat. Play. Learn. γιατί βλέπουμε την τεράστια ανάγκη που υπάρχει γύρω μας και θέλουμε να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να βελτιώσουμε τη ζωή των παιδιών και των οικογενειών στο Όκλαντ αλλά και σε ολόκληρη τη χώρα. Βασισμένο σε τρεις από τους πιο ζωτικούς πυλώνες για μια υγιή παιδική ηλικία – διατροφή, εκπαίδευση και σωματική δραστηριότητα – η οργάνωση έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίσει έναν ίσο δρόμο προς την επιτυχία για όλα τα παιδιά. Τα παιδιά είναι το μέλλον μας και είμαστε βαθιά αφοσιωμένοι στο να τους ενδυναμώνουμε και να ανοίγουμε τις πόρτες για το μέλλον τους. Ως γονείς, βλέπουμε πολλές μοναδικές ευκαιρίες στις οποίες έχουν πρόσβαση τα παιδιά μας και ελπίζουμε ότι μέσω της οργάνωσης θα βοηθήσουμε τα παιδιά στην κοινότητά μας και πέρα από αυτήνν να ζήσουν τα όνειρά τους. Αυτό το ταξίδι μόλις ξεκινά. Ελπίζουμε να συνεργαστείτε μαζί μας για να ξεκλειδώσετε τις εκπληκτικές δυνατότητες κάθε παιδιού» αναφέρουν χαρακτηριστικά ο Στεφ και Αγίσα στην ιστοσελίδα της οργάνωσης.
Latest News
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών