«Το σύνδρομο της Εύας» ανέβηκε τον Μάρτιο του 2020 για λίγες παραστάσεις και απέσπασε εξαιρετικές κριτικές από το κοινό. Λόγω των έκτακτων μέτρων εξαιτίας της πανδημίας, οι παραστάσεις διακόπηκαν απότομα. Τώρα λοιπόν, δίνεται η ευκαιρία στο κοινό να παρακολουθήσει την παράσταση online.
Η Άννα Ετιαρίδου γράφει και ο Κώστας Δελακούρας σκηνοθετεί ένα έργο εμπνευσμένο από ιστορίες των παρασκηνίων του Θεάτρου γεμάτο ζωντάνια, μαύρο χιούμορ, σασπένς και απρόβλεπτους ήρωες.
Ηθοποιοί, θεατρικοί συγγραφείς, σκηνοθέτες, ενδυματολόγοι, αλλά και κριτικοί θεάτρου συγκρούονται γύρω από την εμβληματική μορφή της Εύας, μίας αμφιλεγόμενης προσωπικότητας, η οποία καταφέρνει με πλάγιους τρόπους να διεισδύσει στον θεατρικό τους κόσμο και να φέρει τα πάνω-κάτω. Η καλλιτεχνική κούραση, η κρίση της μέσης ηλικίας, η άρρωστη φιλοδοξία, τα ψυχολογικά αδιέξοδα, οι διαφωνίες, αλλά και η σύμπραξη των καλλιτεχνών του Θεάτρου, βρίσκονται στο επίκεντρο της υπόθεσης του έργου, το οποίο διαδραματίζεται τόσο στο προσκήνιο, όσο και στα παρασκήνια του Μπρόντγουαιη, μέσα σε μια απόλυτα θεατρική ατμόσφαιρα.
Υπόθεση του έργου
Μία καταξιωμένη ηθοποιός και η επί χρόνια βασίλισσα των θεατρικών σκηνών του Μπρόντγουαιη, στα όρια της μετάβασής της στη μέση ηλικία, βρίσκεται σε καλλιτεχνική κρίση. Παρόλο που η ζωή φαίνεται να της τα έχει δωρίσει όλα απλόχερα, επιτυχία, αναγνώριση, φίλους, έρωτα και τη χαρά να κάνει ένα επάγγελμα που αγαπά, η ίδια νιώθει ότι το άστρο της τείνει να σβήσει. Μέχρι τη στιγμή που γνωρίζει την Εύα, μία νεαρή θαυμάστρια που δείχνει να την λατρεύει. Η ίδια και οι φίλοι της «αγκαλιάζουν» από την πρώτη στιγμή την Εύα και της ανοίγουν διάπλατα την πόρτα προς τον μαγικό κόσμο του Θεάτρου. Όμως η Εύα δεν είναι μία συνηθισμένη περίπτωση νέας ηθοποιού και δείχνει να θέλει πολλά περισσότερα… ίσως και όλα…
Το trailer της Παράστασης
Ταυτότητα της παράστασης
Κείμενο: Άννα Ετιαρίδου
Σκηνοθεσία: Κώστας Δελακούρας
Ερμηνεύουν: Άννα Ετιαρίδου, Σοφία Ιωακειμίδη, Γιάννα Παπανικολάου Κωνσταντίνος Καρούζος, Ελένη Γιάχου και ο Κώστας Δελακούρας
Φωτισμοί-Ηχοληψία: Σάββας Σουρμελίδης
Φωτογραφίες: Μάνος Γεωργίου – Νάντια Γεωργιάδου
Βίντεο: Πέτρος Κιοσές
Πληροφορίες για on Demand Streaming
Η παράσταση θα είναι διαθέσιμη στη σελίδα της Viva.gr σε on demand streaming με αγορά ηλεκτρονικού εισιτηρίου (κωδικού πρόσβασης)
Διαθέσιμο για προβολή: από 14/04/21 (00:01) έως 05/05/21 (23:59)
Ομάδα «Πλάνη»
Η Ομάδα «Πλάνη» συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στα θεατρικά δρώμενα. Από το 1996 μέχρι σήμερα έχει «περπατήσει» πάνω σε διάφορα είδη θεάτρου, ανεβάζοντας παραστάσεις, άλλοτε κλασσικές και άλλοτε πειραματιζόμενη πάνω σε εναλλακτικά έργα, αλλά πάντοτε με στόχο την καλύτερη δυνατή απόδοση του κάθε έργου και του πνεύματος του εκάστοτε συγγραφέα.
Βασική αρχή της Πλάνης παραμένει η αποφυγή της στείρας επανάληψης, γι’ αυτό κάθε νέα της δουλειά – σαν θεατρικό είδος – δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη.
Η πρώτη της παράσταση, «Οι Ατρείδες», είναι ένας πειραματισμός πάνω στην Αρχαία Τραγωδία, μία σύνθεση αποσπασμάτων από έργα των τριών μεγάλων τραγικών δραματουργών, με κοινό άξονα το μύθο της οικογένειας των Ατρειδών.
Όμως, ως νέα ομάδα με ελάχιστους οικονομικούς πόρους, η ομάδα «Πλάνη» αναγκάζεται να στραφεί σε εναλλακτικούς χώρους και έτσι ιδρύει και ονοματίζει ένα νέο είδος: το Bar Theatre. Το είδος αυτό – θέατρο μέσα σε μπαρ – εντελώς άγνωστο στο τότε κοινό, εντυπωσιάζει με την αμεσότητα και τη δυναμική του κι αποκτά θαυμαστές παντού. «Χωροχρόνος», «Να φύγη ο Τρελλός από την Αυλή», «Μια μπύρα με το Χένρυ» (διασκευή κειμένων και ποιημάτων του Τσαρλς Μπουκόφσκι), «Μην το πεις στον Μπαμπά», είναι μερικοί τίτλοι έργων που ανέβηκαν μέσα σε πέντε χρόνια στο μπαρ «Κέλσος» και έτυχαν μεγάλης αποδοχής. Το αποτέλεσμα είναι το Bar Theatre να καθιερωθεί στο θεατρικό τοπίο και να ανεβαίνουν παραστάσεις του συγκεκριμένου είδους από το 1998 – που δημιουργήθηκε από την Ομάδα «Πλάνη» – μέχρι και σήμερα!
Το 2004 η Ομάδα «Πλάνη» ιδρύει το Θεατρικό Εργαστήρι «Περιπλάνηση» στο οποίο τα μέλη της διδάσκουν υποκριτική, σκηνοθεσία, κινηματογράφο, κλπ. σε άτομα που θέλουν να ασχοληθούν με το Θέατρο στον ελεύθερο χρόνο τους. Στα πλαίσια της θεατρικής διδαχής και μάθησης το εργαστήρι ανεβάζει κάθε καλοκαίρι έργα των ομάδων του στο ετήσιο «Μικρό φεστιβάλ της Περιπλάνησης».
Το 2006, η ομάδα στρέφεται στο κλασσικό θέατρο και διασκευάζει το διήγημα του Άντον Τσέχωφ «Το Στοίχημα» το οποίο ανεβαίνει στο Θέατρο «Σημείο». Η επιτυχία της παράστασης οδηγεί την ομάδα να τη συνεχίσει και δεύτερη σαιζόν.
Το 2008 «Ο άνθρωπος με το λουλούδι στο στόμα» του Λουίτζι Πιραντέλλο ανεβαίνει επίσης στο Θέατρο «Σημείο», ενώ παράλληλα τα μέλη της «Πλάνης» ανεβάζουν δικά τους έργα όπως «Ο αδύνατος χαρακτήρας» και η κωμωδία «Ζητούνται νέες με ταλέντο» τα οποία ανεβαίνουν στο Θέατρο της Ημέρας.
Το 2010 η παράσταση «Άλλη μια μπύρα με το Χένρυ…» (sequel της παράστασης «Μια μπύρα με το Χένρυ» που είχε παιχτεί μερικά χρόνια πριν) ανεβαίνει στον Πολυχώρο «Άγκυρα».
Το 2013 η ομάδα αποκτά τη δική της μικρή θεατρική σκηνή, τη «Μικρή Πλάνη» και ανεβάζει το έργο του Αύγουστου Στρίντμπεργκ «Ο Χορός του Θανάτου».
Την επόμενη χρονιά η ομάδα αποφασίζει να περάσει στην εποχή της τεχνολογίας και διασκευάζει τα πασίγνωστο διαδικτυακό ρώσικο animation “Mr. Freeman” ανεβάζοντας την παράσταση “Free Freaks”στην οποία για πρώτη φορά η ομάδα χρησιμοποιεί, προβολείς RGP , προτζέκτορες και νέα μέσα τεχνολογίας.
Τη σαιζόν 2015-2016 η ομάδα ανεβάζει το έργο του σύγχρονου Γάλλου συγγραφέα Ρεμί Ντε Βος «Στη Νεκρά». Η παράσταση αποσπά διθυραμβικές κριτικές από το κοινό.
Τη σαιζόν 2018-2019 «Οι επισκέπτες του Δεκαπενταύγουστου» της Άννας Ετιαρίδου σηματοδοτεί την «επιστροφή» της Ομάδας Πλάνη στο ελληνικό ρεαλιστικό έργο.
Για φέτος, η ομάδα μεταπηδά για άλλη μια φορά σε ένα διαφορετικό είδος θεάτρου και ανεβάζει το έργο «Το σύνδρομο της Εύας», ένα θεατρικό έργο εμπνευσμένο από ιστορίες των παρασκηνίων του Μπρόντγουαιη, σε κείμενο Άννας Ετιαρίδου και σκηνοθεσία Κώστα Δελακούρα.
Latest News
«Putin», μία ταινία με πρωταγωνιστή τον Βλαντιμίρ Πούτιν
Ο Ρώσος πρόεδρος Πούτιν έρχεται στον κινηματογράφο – όχι φυσικά ο ίδιος, αλλά μία εκδοχή του που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης σε μια ταινία που θα συζητηθεί.
Διπλό φρένο στις αυξήσεις στα ασφάλιστρα - Στον ΟΤ το σχέδιο της κυβέρνησης
Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια του κλάδου υγείας και οι αυξήσεις των ασφαλίστρων απασχόλησαν ευρεία κυβερνητική σύσκεψη υπό τον Μητσοτάκη – Οι αποφάσεις
Ποιος σκότωσε το ρέιβ - Η παγκόσμια παρακμή του κλάμπινγκ
Από το Βερολίνο μέχρι τη Νέα Υόρκη, το κλάμπινγκ στις πρωτεύουσες των πάρτι του κόσμου τελειώνει νωρίτερα
Ο ιδιοκτήτης της Aston Villa σκέφτεται την «έξοδο» από τη Βρετανία λόγω φορολογίας
Ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας Νασέφ Σαουρίρις φέρεται να εξετάζει τη μετεγκατάστασή του, ενώ το οικογενειακό του γραφείο NNS Group μεταφέρθηκε στο Άμπου Ντάμπι πέρυσι
CIES: Αυτοί είναι οι πιο ακριβοί παίκτες στον κόσμο
Ο Αγγλος άσος της Ρεάλ Μαδρίτης άφησε στη δεύτερη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Ερλινγκ Χάαλαντ
Charlie Hebdo: «Παραμένουμε απτόητοι»
Δέκα χρόνια μετά την φονική τρομοκρατική επίθεση εναντίον του, το γαλλικό σατιρικό περιοδικό διοργάνωσε διαγωνισμό γελοιογραφίας. Το θέμα της: ο Θεός και η χριστιανική θρησκεία.
Στην αντεπίθεση οι ασφαλιστικές για τα ασφάλιστρα υγείας – Ζητούν τιμοκατάλογο και είσοδο στα δημόσια νοσοκομεία
Μετά τις αποκαλύψεις του ΟΤ για τα ασφάλιστρα υγείας, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών ζητά μέτρα για το άνοιγμα του ανταγωνισμού με τα ιδιωτικά νοσοκομεία
Νέα εξαγγελία Μαρινάκη για παρέμβαση στα ασφάλιστρα υγείας – Νομοθετική πρόταση φέρνει το ΠΑΣΟΚ
Οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και ο ρόλος funds και ιδιωτικών νοσοκομείων που αποκάλυψε ο ΟΤ, πυροδοτούν πολιτική αντιπαράθεση
Πώς θα λειτουργεί το νέο σύστημα του ΕΟΠΥΥ - Τι πρέπει να κάνουν οι ασφαλισμένοι
Με ειδικό κωδικό στο κινητό τηλέφωνο η έκδοση και εκτέλεση γνωματεύσεων στο νέο σύστημα από τον ΕΟΠΥΥ
«Η σύνοδος των τριών κρίσεων: 2014-2022» – Το νέο βιβλίο του Παναγιώτη Πετράκη
Η Ελλάδα μετά την βαριά κρίση του 2010-2014, που συνεχίστηκε ουσιαστικά μέχρι το 2017 και τυπικά μέχρι τον Αύγουστο του 2022 πέρασε όπως όλος ο κόσμος, τον Covid-19 και την ενεργειακή κρίση και το Ουκρανικό.