«Το σύνδρομο της Εύας» ανέβηκε τον Μάρτιο του 2020 για λίγες παραστάσεις και απέσπασε εξαιρετικές κριτικές από το κοινό. Λόγω των έκτακτων μέτρων εξαιτίας της πανδημίας, οι παραστάσεις διακόπηκαν απότομα. Τώρα λοιπόν, δίνεται η ευκαιρία στο κοινό να παρακολουθήσει την παράσταση online.
Η Άννα Ετιαρίδου γράφει και ο Κώστας Δελακούρας σκηνοθετεί ένα έργο εμπνευσμένο από ιστορίες των παρασκηνίων του Θεάτρου γεμάτο ζωντάνια, μαύρο χιούμορ, σασπένς και απρόβλεπτους ήρωες.
Ηθοποιοί, θεατρικοί συγγραφείς, σκηνοθέτες, ενδυματολόγοι, αλλά και κριτικοί θεάτρου συγκρούονται γύρω από την εμβληματική μορφή της Εύας, μίας αμφιλεγόμενης προσωπικότητας, η οποία καταφέρνει με πλάγιους τρόπους να διεισδύσει στον θεατρικό τους κόσμο και να φέρει τα πάνω-κάτω. Η καλλιτεχνική κούραση, η κρίση της μέσης ηλικίας, η άρρωστη φιλοδοξία, τα ψυχολογικά αδιέξοδα, οι διαφωνίες, αλλά και η σύμπραξη των καλλιτεχνών του Θεάτρου, βρίσκονται στο επίκεντρο της υπόθεσης του έργου, το οποίο διαδραματίζεται τόσο στο προσκήνιο, όσο και στα παρασκήνια του Μπρόντγουαιη, μέσα σε μια απόλυτα θεατρική ατμόσφαιρα.
Υπόθεση του έργου
Μία καταξιωμένη ηθοποιός και η επί χρόνια βασίλισσα των θεατρικών σκηνών του Μπρόντγουαιη, στα όρια της μετάβασής της στη μέση ηλικία, βρίσκεται σε καλλιτεχνική κρίση. Παρόλο που η ζωή φαίνεται να της τα έχει δωρίσει όλα απλόχερα, επιτυχία, αναγνώριση, φίλους, έρωτα και τη χαρά να κάνει ένα επάγγελμα που αγαπά, η ίδια νιώθει ότι το άστρο της τείνει να σβήσει. Μέχρι τη στιγμή που γνωρίζει την Εύα, μία νεαρή θαυμάστρια που δείχνει να την λατρεύει. Η ίδια και οι φίλοι της «αγκαλιάζουν» από την πρώτη στιγμή την Εύα και της ανοίγουν διάπλατα την πόρτα προς τον μαγικό κόσμο του Θεάτρου. Όμως η Εύα δεν είναι μία συνηθισμένη περίπτωση νέας ηθοποιού και δείχνει να θέλει πολλά περισσότερα… ίσως και όλα…
Το trailer της Παράστασης
Ταυτότητα της παράστασης
Κείμενο: Άννα Ετιαρίδου
Σκηνοθεσία: Κώστας Δελακούρας
Ερμηνεύουν: Άννα Ετιαρίδου, Σοφία Ιωακειμίδη, Γιάννα Παπανικολάου Κωνσταντίνος Καρούζος, Ελένη Γιάχου και ο Κώστας Δελακούρας
Φωτισμοί-Ηχοληψία: Σάββας Σουρμελίδης
Φωτογραφίες: Μάνος Γεωργίου – Νάντια Γεωργιάδου
Βίντεο: Πέτρος Κιοσές
Πληροφορίες για on Demand Streaming
Η παράσταση θα είναι διαθέσιμη στη σελίδα της Viva.gr σε on demand streaming με αγορά ηλεκτρονικού εισιτηρίου (κωδικού πρόσβασης)
Διαθέσιμο για προβολή: από 14/04/21 (00:01) έως 05/05/21 (23:59)
Ομάδα «Πλάνη»
Η Ομάδα «Πλάνη» συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στα θεατρικά δρώμενα. Από το 1996 μέχρι σήμερα έχει «περπατήσει» πάνω σε διάφορα είδη θεάτρου, ανεβάζοντας παραστάσεις, άλλοτε κλασσικές και άλλοτε πειραματιζόμενη πάνω σε εναλλακτικά έργα, αλλά πάντοτε με στόχο την καλύτερη δυνατή απόδοση του κάθε έργου και του πνεύματος του εκάστοτε συγγραφέα.
Βασική αρχή της Πλάνης παραμένει η αποφυγή της στείρας επανάληψης, γι’ αυτό κάθε νέα της δουλειά – σαν θεατρικό είδος – δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη.
Η πρώτη της παράσταση, «Οι Ατρείδες», είναι ένας πειραματισμός πάνω στην Αρχαία Τραγωδία, μία σύνθεση αποσπασμάτων από έργα των τριών μεγάλων τραγικών δραματουργών, με κοινό άξονα το μύθο της οικογένειας των Ατρειδών.
Όμως, ως νέα ομάδα με ελάχιστους οικονομικούς πόρους, η ομάδα «Πλάνη» αναγκάζεται να στραφεί σε εναλλακτικούς χώρους και έτσι ιδρύει και ονοματίζει ένα νέο είδος: το Bar Theatre. Το είδος αυτό – θέατρο μέσα σε μπαρ – εντελώς άγνωστο στο τότε κοινό, εντυπωσιάζει με την αμεσότητα και τη δυναμική του κι αποκτά θαυμαστές παντού. «Χωροχρόνος», «Να φύγη ο Τρελλός από την Αυλή», «Μια μπύρα με το Χένρυ» (διασκευή κειμένων και ποιημάτων του Τσαρλς Μπουκόφσκι), «Μην το πεις στον Μπαμπά», είναι μερικοί τίτλοι έργων που ανέβηκαν μέσα σε πέντε χρόνια στο μπαρ «Κέλσος» και έτυχαν μεγάλης αποδοχής. Το αποτέλεσμα είναι το Bar Theatre να καθιερωθεί στο θεατρικό τοπίο και να ανεβαίνουν παραστάσεις του συγκεκριμένου είδους από το 1998 – που δημιουργήθηκε από την Ομάδα «Πλάνη» – μέχρι και σήμερα!
Το 2004 η Ομάδα «Πλάνη» ιδρύει το Θεατρικό Εργαστήρι «Περιπλάνηση» στο οποίο τα μέλη της διδάσκουν υποκριτική, σκηνοθεσία, κινηματογράφο, κλπ. σε άτομα που θέλουν να ασχοληθούν με το Θέατρο στον ελεύθερο χρόνο τους. Στα πλαίσια της θεατρικής διδαχής και μάθησης το εργαστήρι ανεβάζει κάθε καλοκαίρι έργα των ομάδων του στο ετήσιο «Μικρό φεστιβάλ της Περιπλάνησης».
Το 2006, η ομάδα στρέφεται στο κλασσικό θέατρο και διασκευάζει το διήγημα του Άντον Τσέχωφ «Το Στοίχημα» το οποίο ανεβαίνει στο Θέατρο «Σημείο». Η επιτυχία της παράστασης οδηγεί την ομάδα να τη συνεχίσει και δεύτερη σαιζόν.
Το 2008 «Ο άνθρωπος με το λουλούδι στο στόμα» του Λουίτζι Πιραντέλλο ανεβαίνει επίσης στο Θέατρο «Σημείο», ενώ παράλληλα τα μέλη της «Πλάνης» ανεβάζουν δικά τους έργα όπως «Ο αδύνατος χαρακτήρας» και η κωμωδία «Ζητούνται νέες με ταλέντο» τα οποία ανεβαίνουν στο Θέατρο της Ημέρας.
Το 2010 η παράσταση «Άλλη μια μπύρα με το Χένρυ…» (sequel της παράστασης «Μια μπύρα με το Χένρυ» που είχε παιχτεί μερικά χρόνια πριν) ανεβαίνει στον Πολυχώρο «Άγκυρα».
Το 2013 η ομάδα αποκτά τη δική της μικρή θεατρική σκηνή, τη «Μικρή Πλάνη» και ανεβάζει το έργο του Αύγουστου Στρίντμπεργκ «Ο Χορός του Θανάτου».
Την επόμενη χρονιά η ομάδα αποφασίζει να περάσει στην εποχή της τεχνολογίας και διασκευάζει τα πασίγνωστο διαδικτυακό ρώσικο animation “Mr. Freeman” ανεβάζοντας την παράσταση “Free Freaks”στην οποία για πρώτη φορά η ομάδα χρησιμοποιεί, προβολείς RGP , προτζέκτορες και νέα μέσα τεχνολογίας.
Τη σαιζόν 2015-2016 η ομάδα ανεβάζει το έργο του σύγχρονου Γάλλου συγγραφέα Ρεμί Ντε Βος «Στη Νεκρά». Η παράσταση αποσπά διθυραμβικές κριτικές από το κοινό.
Τη σαιζόν 2018-2019 «Οι επισκέπτες του Δεκαπενταύγουστου» της Άννας Ετιαρίδου σηματοδοτεί την «επιστροφή» της Ομάδας Πλάνη στο ελληνικό ρεαλιστικό έργο.
Για φέτος, η ομάδα μεταπηδά για άλλη μια φορά σε ένα διαφορετικό είδος θεάτρου και ανεβάζει το έργο «Το σύνδρομο της Εύας», ένα θεατρικό έργο εμπνευσμένο από ιστορίες των παρασκηνίων του Μπρόντγουαιη, σε κείμενο Άννας Ετιαρίδου και σκηνοθεσία Κώστα Δελακούρα.
Latest News
Οι GenZers προτιμούν τις επενδύσεις σε μετοχές και αναζητούν ευκαιρίες στα... άστρα
Θησαυρίζουν οι αστρολόγοι που υπόσχονται στους GenZers κέρδη σε μετοχές σύμφωνα με τον γενέθλιο χάρτη
Εκτροχιάζονται οι δαπάνες για φάρμακα
Ξεπερνούν τον προϋπολογισμό από 44-74% οι ανάγκες για φάρμακα στα νοσοκομεία, στον ΕΟΠΥΥ και στα φαρμακεία – Σύμφωνο Συνεργασίας προτείνει η φαρμακοβιομηχανία
Η αβεβαιότητα σε M&A δεν επιβραδύνει το due diligence στο ESG - Ανάλυση KPMG
Περισσότεροι από τους μισούς dealmakers αναμένουν ότι τα επόμενα δύο χρόνια το due diligence στο ESG θα εντάσσεται στις περισσότερες συναλλαγές
Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις να υποδεχθούν την AI
Ελλείψεις αλλά και δυνατότητες για την Ελλάδα αποκαλύπτει έρευνα της QuantumBlack, AI by McKinsey για τη διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις
Το ιλιγγειώδες ποσό για το οποίο πωλείται το σπίτι της «πραγματικής» Μόνα Λίζα στην Ιταλία
Το κτίσμα του 16ου αιώνα ανήκε στην οικογένεια του Francesco del Giocondo, συζύγου της Μόνα Λίζα
Τι γεύση αφήνει το Euro 2024 στους γερμανούς διοργανωτές
Ο απολογισμός του Euro 2024 αρχίζει - Το ποτήρι φαίνεται «μισοάδειο» ή «μισογεμάτο», είναι θέμα οπτικής γωνίας.
Οι φιναλίστ του Euro 2024 σε αριθμούς – Ποια υπερτερεί; Ισπανία ή Αγγλία;
Ο τελικός Euro 2024 και τι δείχνουν οι οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες του πληθυσμού για τις χώρες της Ισπανίας και της Αγγλίας
Αναστέλλει τη λειτουργία της η Betshop.gr - Κατάσχεσε η εφορία τον τραπεζικό λογαριασμό εξυπηρέτησης πελατών της
Η εταιρεία B2B GAMING SERVICES που διαχειρίζεται τη Betshop.gr κάνει γνωστή την κατάσχεση του τραπεζικού λογαριασμού των πελατών της από τις φορολογικές αρχές
Περισσότεροι από 7 στους 10 εργαζόμενους νιώθουν ότι δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά τους
Ποιες είναι οι 10 μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι - Τι δείχνει έρευνα της Reborrn
Η συλλογή έργων τέχνης του Τζιμ Κάρεϊ πωλείται σε δημοπρασία
Ο Τζιμ Κάρεϊ θα παρουσιάσει μια επιλογή από την εκλεκτική συλλογή τέχνης που αντικατοπτρίζει το ζωντανό και δημιουργικό πνεύμα του