Το Facebook ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε τις δοκιμές ενός νέου τρόπου προβολής επιχειρήσεων μέσα από το News Feed της εφαρμογής και μόνο για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, σε αυτή τη φάση.

Πιο συγκεκριμένα, η νέα λειτουργία στην ουσία θα προτείνει posts από επιχειρήσεις κατευθείαν στο News Feed των χρηστών. Σύμφωνα με την εταιρεία σκοπός είναι η συγκεκριμένη λειτουργία να βοηθήσει τους χρήστες της εφαρμογής να ανακαλύψουν «νέες επιχειρήσεις τις οποίες ενδεχομένως να μην έχουν εντοπίσει ακόμα».

Με την αναβάθμιση της εφαρμογής, το Facebook θα εισάγει μια επιλογή εικονιδίων που θα αποτελούν προεπισκόπηση των posts από τις επιχειρήσεις, τις οποίες δεν «ακολουθεί» ο χρήστης. Τα εικονίδια θα εμφανίζονται κατευθείαν κάτω από τις σελίδες επιχειρήσεων, που θα έχουν παρεμφερές αντικείμενο. Για παράδειγμα, το post ενός εστιατορίου ενδέχεται να προτείνει posts από άλλα εστιατόρια στην ίδια περιοχή.

Σύμφωνα με το Facebook, σχεδιάζεται η αρχική δοκιμή της λειτουργίας στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, με την προοπτική σταδιακά να υπάρξει επέκταση και σε άλλες αγορές. Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν καθώς το Facebook ετοιμάζεται να προσαρμοστεί στην αναβάθμιση iOS 14 με την οποία θα είναι εξαιρετικά πιο δύσκολο για τις επιχειρήσεις να «παρακολουθούν» τους χρήστες.

Η συγκεκριμένη αναβάθμιση έχει οδηγήσει το Facebook να προειδοποιήσει ότι θα προκληθεί ζημιά στις μικρές επιχειρήσεις που βασίζονται στη δική του πλατφόρμα για διαφημιστική προβολή. Παράλληλα, αντιπροτείνει posts από παρεμφερείς επιχειρήσεις με αυτές που ήδη «ακολουθούν» οι χρήστες ώστε να επιτραπεί η διαφημιστική προβολή για τις επιχειρήσεις χωρίς τη λειτουργία ad tracking.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία