Με στόχο την ανάδειξη και προώθηση των θεματικών μορφών τουρισμού στην Ελλάδα και ιδιαίτερα του πολιτιστικού τουρισμού με επίκεντρο το σύγχρονο design που βασίζεται σε βιώσιμες παραγωγικές και εμπορικές πρακτικές, ο ΕΟΤ έθεσε υπό την αιγίδα του τρεις σημαντικές διεθνείς εκδηλώσεις μόδας, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν την επόμενη εβδομάδα κατά τη διάρκεια της «Fashion Revolution Week 2021».
Ειδικότερα, από τις 20 έως τις 22 Απριλίου διοργανώνεται διαδικτυακά το 1ο Fashion Open Studio, σε συνεργασία με τον οίκο Maison Faliakos, μια περιβαλλοντικά βιώσιμη και εναλλακτική πρόταση για την παρουσίαση της δουλειάς ενός σχεδιαστή, στην οποία συμμετέχουν διάσημοι σχεδιαστές από όλον το κόσμο, όπως η Vivienne Westwood και η Stella McCartney.
Αντί για μια συμβατική επίδειξη μόδας, ο σχεδιαστής ανοίγει το ατελιέ του για να υποδεχθεί και να ξεναγήσει το κοινό, να συνομιλήσει μαζί του και να απαντήσει σε ερωτήσεις. Με τον τρόπο αυτό, οι επισκέπτες έχουν την ευχέρεια να δουν πού, πώς και από ποιους παράγονται οι συλλογές οίκων μόδας, που έχουν ως βασικό άξονα της δουλειάς τους τις οικολογικές πρακτικές της ηθικής και βιώσιμης μόδας (κυκλική μόδα, upcycling κ.ά.).
Στο ίδιο πλαίσιο, από τις 23 έως τις 25 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί το Raise Your Voice Festival 2021, μια παράλληλη εκδήλωση που διοργανώνεται από οργανώσεις της κοινωνίας και των πολιτών, καθώς και κρατικούς φορείς. Το συγκεκριμένο φεστιβάλ αποτελεί ένα τουριστικό, καλλιτεχνικό και πολιτιστικό δρώμενο και, μεταξύ άλλων, στόχος των διοργανωτών είναι να ενημερωθεί το κοινό για την κυκλική οικονομία και να παρουσιαστούν καινοτόμες και βιώσιμες πρακτικές σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα.
Εξάλλου, στις 20 Απριλίου ξεκινά και το «Wear Your Origins», ένα ψηφιακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα δημιουργίας ενδυμάτων με την αποκλειστική χρήση ανακυκλωμένων και βιώσιμων υλικών και τοπικών υφασμάτων από 30 γυναίκες, που επιλέχθηκαν κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού, εκ των οποίων οι 15 είναι θύματα εμπορίας ή σε κίνδυνο εκμετάλλευσης.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι συμμετέχουσες σχεδιάστριες θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τη δική τους συλλογή μόδας, με βάση λαογραφικά στοιχεία του τόπου προέλευσης τους και, παράλληλα, μοτίβα από την ελληνική παράδοση και τις ενδυμασίες της Ελληνικής Επανάστασης.
Την υλοποίηση του project έχει αναλάβει η ελληνική Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση The Nest-SOFFA (Social Fashion Factory) και σε αυτό θα λάβουν μέρος, ως προσκεκλημένοι, σχεδιαστές μόδας από την Ελλάδα και το εξωτερικό, πανεπιστημιακοί καθηγητές, εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς και στελέχη μουσείων και διεθνών φορέων τέχνης.
Το «Wear Your Origins» θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο του 2021 με την παρουσίαση των τελικών συλλογών σε catwalks και στις διεθνείς πλατφόρμες βιώσιμης μόδας του «Fashion Revolution», καθώς και την προώθησή τους μέσω αποκλειστικών retailers σε όλο τον κόσμο.
Latest News
Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη - Βουλιάζει από τουρίστες
Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο καταρρίπτει ο αριθμός τουριστών στην Ιταλία - Οι αρχές εξετάζουν μέτρα, όπως περιορισμούς πρόσβασης και εισιτήρια σε αξιοθέατα
Λίφτινγκ 20 εκατ. σε «Athens Crowne Plaza» και «Holiday Inn» - Και νέο ξενοδοχείο από την οικογένεια Μουσαμά
Στον ΟΤ μιλά ο Απόστολος Μουσαμάς για το Athens Crowne Plaza αλλά και για τα σχέδια για νέα μονάδα
Ποιους τουρίστες μαγνητίζει η Ευρώπη - Το top5 των χωρών [γραφήματα]
Ο τουρισμός αναμένεται να ξεπεράσει τα ρεκόρ του 2019 σε ορισμένους από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ευρώπης
Ανοίγει φτερά για νέες αγορές o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
Στο πρώτο δεκαμήνο η επιβατική κίνηση στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ανήλθε σε 27,5 εκατομμύρια επιβάτες, αυξημένη κατά 12,9% σε σχέση με το 2023
Ανάσα για την Αθήνα ο Μαραθώνιος - Γίνεται σταδιακά city break προορισμός
Ο 41ος Αυθεντικός Μαραθώνιος που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ φέρνει ώθηση στον τουρισμό της πρωτεύουσας
Από την Ρόδο έως την Κέρκυρα - «Αλλάζουν πίστα» οι μαρίνες με επενδύσεις άνω των 500 εκατ.
Ριζικό λίφτινγκ στις υποδομές που διαθέτουν οι μαρίνες σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας - Τα σχέδια για Ρόδο, Κέρκυρα, Άγιο Κοσμά και Πύλο
Ποιο είναι το ελληνικό επιτραπέζιο που γίνεται το Νο1 σουβενίρ της Μάλτας
Το παιχνίδι παρουσιάστηκε επίσημα και στην πρεσβεία της Μάλτας στην Αθήνα
ΕΟΤ: Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στη διεθνή έκθεση τουρισμού του Λονδίνου
Προβολή της ελληνικής γαστρονομίας και της εναλλακτικής Ελλάδας
Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα δείχνει η τουριστική έκθεση WTM από το Λονδίνο
Ο τουρισμός κερδίζει το στοίχημα στην Ελλάδα, τονίζει ο πρόεδρος της ΠΟΞ σχολιάζοντας τα μηνύματα από την έκθεση World Travel Market
Για πρώτη φορά χειμερινές κρουαζιέρες από τον Πειραιά φέρνει η MSC Cruises
Η κίνηση για τη χειμερινή κρουαζιέρα εντάσσεται και στην στρατηγική της εταιρείας για επιμήκυνση της παραδοσιακής περιόδου