Το Facebook φέρεται έτοιμο να λανσάρει την απάντησή του στο Clubhouse και στις υπόλοιπες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν αποκλειστικά τη φωνή, όπως τα podcasts.
Λίγα πράγματα έχουν γίνει γνωστά για τα χαρακτηριστικά της νέας εφαρμογής της κατηγορίας των «social audio», αλλά δημοσίευμα του Vox αναφέρει ότι υπάρχει το σοβαρό ενδεχόμενο το Facebook να λανσάρει μεν την εφαρμογή αλλά με τα επιμέρους χαρακτηριστικά να αποκαλύπτονται σταδιακά σε βάθος χρόνου.
Σοβαρή είναι πάντως η πιθανότητα να πρόκειται για την audio-only έκδοση του Rooms, της απάντησης του Facebook στην εφαρμογή βίντεο-διασκέψεων Zoom, που έκανε την εμφάνισή της το 2020. Το Vox εικάζει ότι η νέα εφαρμογή, ανεξάρτητα από τα χαρακτηριστικά που θα έχει, θα λανσαριστεί το συντομότερο δυνατό.
Βασική πάντως λειτουργία αναμένεται να είναι η παροχή δυνατότητας στους συμμετέχοντες να αλληλοεπιδρούν τόσο με αυτόν που φιλοξενεί όσο και με τους υπόλοιπους ομιλητές, σε μία μορφή «εικονικής σκηνής».
Ένα άλλο χαρακτηριστικό υπόσχεται να φέρει αποσπάσματα ήχου, που έχουν δημιουργηθεί από τους χρήστες, στο news feed του Facebook, στοιχείο που αν επαληθευτεί θα μπορούσε να είναι η πιο μεταμορφωτική αποκάλυψη όσον αφορά το πώς θα μπορούσε να επηρεάσει την καθημερινή εμπειρία ενός ατόμου στο κοινωνικό δίκτυο.
Η αναφορά του Vox σημειώνει ότι τα ηχητικά αποσπάσματα απλά θα βρίσκονται ανάμεσα στο κείμενο, τις εικόνες και τα βίντεο που ήδη διαμοιράζονται οι χρήστες του Facebook με τους φίλους τους.
Τέλος, αναμένεται το Facebook να ανακοινώσει και μία συνεργασία με το Spotify που θα επιτρέπει ουσιαστικά την πιο εύκολη εύρεση του podcast. «Δεν είναι ξεκάθαρο εάν το Facebook έχει την πρόθεση να κάνει κάτι παραπάνω από την προβολή των podcasts για λογαριασμό των χρηστών αποστέλλοντάς τα στο Spotify».
Το πιθανότερο είναι οι χρήστες του Facebook να δούνε όλα ή κάποια από τα παραπάνω να παίρνουν σάρκα και οστά, σε δοκιμαστική μορφή σε πρώτη φάση, από τα τέλη της άνοιξης.
Γενικά η κίνηση του Facebook προς το «social audio» θα πρέπει να θεωρείται φυσική εξέλιξη για την εταιρεία, η οποία με το πέρασμα των χρόνων έχει αποδείξει ότι ξέρει να ακολουθεί τα trends. Η Clubhouse αποτέλεσε μία σημαντική επιτυχία στα social media τους τελευταίους μήνες του 2020, παρά το γεγονός ότι ακόμη και σήμερα η υπηρεσία λειτουργεί με το σύστημα της αποδοχής νέων χρηστών μόνο κατόπιν προσκλήσεων. Αυτό είναι κάτι που δεν πέρασε απαρατήρητο από το Facebook.
Latest News
Facebook: Το ψεύτικο «μήνυμα απενεργοποίησης λογαριασμού» – Τι πρέπει να κάνετε
Έρχεται μήνυμα από φίλους για απενεργοποίηση λογαριασμού του Facebook
Νέο μπλόκο ΗΠΑ στις εξαγωγές μικροτσίπ και τεχνολογίας ΑΙ
Στόχος των νέων περιορισμών είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες να διατηρήσουν την κυρίαρχη θέση τους στην τεχνητή νοημοσύνη
Meta και Amazon «κόβουν» τα προγράμματα συμπερίληψης – Νέα συνάντηση Τραμπ και Ζάκερμπεργκ
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνεχίζει την επίθεση φιλίας στον Τραμπ καθώς οι αμερικανικές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για ισχυροποίηση των συντηρητικών φωνών.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές «ροκανίζουν» το μερίδιο αγοράς των iPhone της Apple - Ο ρόλος της AI
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του μεριδίου αγοράς το 2024
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν - Εκεί που χτυπά η καρδιά της τεχνολογίας
Το νέο επιστημονικό πάρκο εισφέρει το 6% του ΑΕΠ της Ταϊβάν - Στο Σίντσου έχουν εγκατασταθεί εκατοντάδες τεχνολογικές επιχειρήσεις