Tην έναρξη συνεργασίας της με το Activia της Danone στην Ελλάδα ανακοίνωσε η γαλακτοβιομηχανία Δέλτα. Χάρη στη νέα συνεργασία, η σειρά Activia εμπλουτίζεται με το πρώτο στραγγιστό γιαούρτι με προβιοτικά, παραγόμενο στην Ελλάδα. Το νέο προϊόν, το οποίο θα κυκλοφορήσει αρχικά ως λευκό στραγγιστό γιαούρτι σε συσκευασία 2Χ200g, θα συνδυάζει την πολυετή εμπειρία της Δέλτα στην παραγωγή ελληνικού γιαουρτιού, με την προηγμένη έρευνα της DANONE σχετικά με τα οφέλη των προβιοτικών.
Να σημειωθεί ότι οι δύο εταιρείες είχαν συνεργαστεί κατά το διάστημα 1993 έως και 2005, με τη γαλλική πολυεθνική γαλακτοβιομηχανία να διατηρεί ποσοστό 25% στη Δέλτα, το οποίο πούλησε στη συνέχεια στον Δημήτρη Δασκαλόπουλο.
«Η έρευνα για το προβιοτικό bifidus της Activia ξεκίνησε πριν από 30 χρόνια και συνεχίζεται έως και σήμερα», επισημαίνει ο Alberto Salvia, Γενικός Διευθυντής της Danone για την Ιταλία και την Ελλάδα. «Τέσσερα δισεκατομμύρια προβιοτικά σε κάθε κύπελλο έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη πολλών καταναλωτών σε όλο τον κόσμο μετατρέποντας την Activia και τα προϊόντα της στην απόλυτη μάρκα-σύμβολο του υγιεινού τρόπου ζωής.»
«Στις μέρες μας τα μεγάλα brands γνωρίζουν πώς να κάνουν επιτυχείς συνεργασίες», δηλώνει ο Κωστής Βαλιάδης, Εμπορικός Διευθυντής της ΔΕΛΤΑ. «Ο συνδυασμός γνώσης, εμπειρίας και εξειδίκευσης, μπορεί να δημιουργήσει καινοτομία στην αγορά και να προσφέρει μεγαλύτερη ικανοποίηση στις απαιτήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι αναζητούν και επιλέγουν όλο και περισσότερο προϊόντα που συνδυάζουν αυθεντική παραδοσιακή γεύση και καινοτομία. Η συνεργασία μας με τη Danone έχει σκοπό να προσφέρει αξία στους καταναλωτές, παρέχοντας ένα εξαιρετικό λειτουργικό προϊόν, που παράγεται στις εγκαταστάσεις μας, με τις πλέον προηγμένες τεχνικές και με υψηλά πρότυπα ασφάλειας και ποιότητας.»
«Μετά από πολύμηνες προσπάθειες και έρευνες, η Danone επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της για την ελληνική αγορά ξεκινώντας μια εξαιρετική συνεργασία με τη ΔΕΛΤΑ» σχολιάζει ο Διονύσης Τσάκωνας, Market Leader της Danone στην Ελλάδα. «Το προϊόν που προκύπτει από αυτήν τη συνεργασία έρχεται να προσφέρει μια νέα γευστική υπογραφή ενός στραγγιστού προϊόντος με μοναδική κρεμώδη υφή, πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυσικά, όπως όλα τα προϊόντα Activia, εμπλουτισμένο με εκτενώς μελετημένα προβιοτικά. Αυτό αποτελεί μόνο την αρχή ενός οράματος, το οποίο συνίσταται στο να κάνουμε το «Activia Στραγγιστό» το προϊόν-πρεσβευτή του ελληνικού γιαουρτιού και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες!»
Latest News
H Adidas ξεπέρασε τις προσδοκίες στις πωλήσεις και αναβαθμίζει το guidance για το 2024
Οι πωλήσεις της Adidas για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στα 5,82 δισ. ευρώ
Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά
Αφορά σε εγγυητική ευθύνη υπέρ της πρωτοφειλέτριας εταιρείας Ήλιος Βιομηχανία Πλεκτικής ΑΒΕΕ
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora