Tην πώληση δυο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 9.288 Teu το κάθε ένα, αντί συνολικού τιμήματος 195 εκατ. δολ, ανακοίνωσε η Capital Product Partners L.P. (CPLP).
Ειδικότερα η CPLP ήρθε σε συμφωνία με τρίτο μη συνδεδεμένο μέρος για την πώληση του containerships «CMA CGM Magdalena» , 115.639 dwt /9.288 TEU, τύπου Eco-Flex, Wide Beam που ναυπηγήθηκε το 2016 στα ναυπηγεία Daewoo-Mangalia και του containerships «Adonis» ‘ (115,145 dwt / 9.288 TEU, επίσης τύπου Eco-Flex, Wide Beam Containership που ναυπηγήθηκε το 2015 και αυτό στα ναυπηγεία Daewoo-Mangalia.
Τα δυο πλοία αναμένεται να παραδοθούν στον νέο ιδιοκτήτη τον Μάιο και το διάστημα Ιουλίου-Αυγούστου αντίστοιχα. Η λογιστική αξία των «Adonis» και «CMA CGM Magdalena» στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2021 ήταν 72,7 εκατ. δολ και 71,7 εκατ. δολ αντιστοίχως, το οποίο σημαίνει ότι η εταιρεία θα καταγράψει σημαντικά κέρδη από την πώληση.
Η CPLP αναμένει μικτά έσοδα 97,6 εκατ. δολ από την ολοκλήρωση της πώλησης των πλοίων και την αποπληρωμή του χρέους που συνδέεται με τα δυο πλοία.
Η Capital Product Partners L.P εισηγμένη στον Nasdaq ελέγχει ένα στόλο από 17 πλοία εκ των οποίων 13 neo-Panamax container vessels, τρία Panamax container vessels και ένα Capesize bulk carrier.
Latest News
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή