Οι συνδρομές της Netflix Inc. αυξήθηκαν πέρυσι, καθώς η πανδημία Covid-19 μείωσε μεγάλα κομμάτια των οικονομιών παγκοσμίως. Η εταιρεία πρέπει τώρα να αντιμετωπίσει τους ανθρώπους που θέλουν περισσότερο να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους και έναν αυξανόμενο αριθμό ανταγωνιστών.
Η βάση συνδρομητών της Netflix αυξήθηκε κατά περίπου 37 εκατομμύρια σε καθαρή βάση το 2020 και έφτασε τα 204 εκατομμύρια μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου, μια απόδοση που ενίσχυσε περαιτέρω την ισχυρή της κατάσταση στην αγορά ροής περιεχομένου. Στελέχη της εταιρείας που εδρεύει στο Los Gatos της Καλιφόρνια, έχουν πει ότι η πανδημία ανέβασε τη ζήτηση, επειδή οι εναλλακτικές επιλογές ψυχαγωγίας “στέγνωσαν”.
“Υπάρχει μια ώθηση στη δέσμευση που λαμβάνετε όταν οι άνθρωποι βρίσκονται σε κατάσταση λοκντάουν”, δήλωσε ο επικεφαλής των επιχειρήσεων της Netflix, Γκρέγκορι Πέτερς, σε μια επενδυτική εκδήλωση τον περασμένο μήνα.
Πολλοί καταναλωτές που εμβολιάζονται βγαίνουν έξω από τα σπίτια τους και μετατοπίζουν τις δαπάνες παρά την παρατεταμένη απειλή που δημιουργεί ο κορωνοϊός. Οι αεροπορικές εταιρείες αδημονούν για μια αναβίωση στα καλοκαιρινά ταξίδια. Οι κινηματογράφοι και άλλοι χώροι έχουν ανοίξει ξανά στη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και αλλού. Τα εστιατόρια και τα ξενοδοχεία, τα οποία επλήγησαν από το κλείσιμο και τους περιορισμούς που σχετίζονται με την πανδημία, έχουν αυξήσει τιςν προσλήψεις.
Για το πρώτο τρίμηνο, η Netflix δήλωσε ότι αναμένει να προσθέσει έξι εκατομμύρια νέους συνδρομητές, λιγότερο από το ήμισυ των 15,8 εκατομμυρίων συνδρομητών που προσείλκυσε την προηγούμενη περίοδο, όταν η εξάπλωση της πανδημίας οξύνθηκε για πρώτη φορά. Η εταιρεία προέβλεψε επίσης καθαρά έσοδα 1,36 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε τζίρο 7,13 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την περίοδο.
Το Netflix έκανε κάποιες αλλαγές πέρυσι εν μέσω της αύξησης νέων συνδρομητών. Η εταιρεία είπε τον Ιούλιο ότι προήγαγε τον Τεντ Σαράντος σε συν-διευθύνοντα σύμβουλο, μια θέση που κατέχει μαζί με τον Ριντ Χέιστινγκς. Τον Οκτώβριο, η Netflix αύξησε τη μηνιαία τιμή του πιο δημοφιλούς προγράμματος ροής κατά $1 στα $13,99 το μήνα και την προσφορά premium κατά $2 έως $17,99 το μήνα.
Το Netflix αύξησε τις τιμές καθώς άλλες εταιρείες πολυμέσων έχουν επεκτείνει τις δικές τους πλατφόρμες ροής, προσπαθώντας συχνά να προσελκύσουν χρήστες με χαμηλότερες μηνιαίες τιμές. Οι νεότερες υπηρεσίες περιλαμβάνουν το Disney + της Walt Disney Co., το Apple TV + της Apple Inc. και το HBO Max της AT&T Inc. Η Discovery Inc. ξεκίνησε το Discovery + στις ΗΠΑ τον Ιανουάριο. Η ViacomCBS Inc. έκανε το ντεμπούτο της στην υπηρεσία Paramount + στην εγχώρια αγορά τον περασμένο μήνα.
Πολλές ανταγωνιστικές υπηρεσίες ροής “διατίθενται με έκπτωση στο Netflix”, ανέφεραν οι αναλυτές του Raymond James, επισημαίνοντας την αύξηση της εταιρείας ως πιθανό κίνδυνο για την διατήρηση συνδρομητών.
Τον Ιανουάριο, η Netflix δήλωσε ότι περίμενε περισσότερο ανταγωνισμό και για αυτό η εταιρεία είχε δημιουργήσει το χαρτοφυλάκιο πρωτότυπων σόου που προσελκύει ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών παγκοσμίως. Η εταιρεία εργάζεται επίσης για την εξασφάλιση δικαιωμάτων σε περιεχόμενο από άλλα στούντιο, υπογράφοντας πρόσφατα συμφωνία με τη Sony Pictures Entertainment για δικαιώματα οικιακής ροής στις θεατρικές της ταινίες.
Ορισμένοι αναλυτές δήλωσαν ότι η επιβολή του Netflix στους καταναλωτές έχει υποχωρήσει πρόσφατα και προβλέπει βραδύτερη ανάπτυξη στο μέλλον. Η εταιρεία κατέλαβε τη μισή ζήτηση για πρωτότυπο περιεχόμενο παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο, μειωμένη από 54% για όλο το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με το Parrot Analytics, το οποίο μετρά τη ροή.
Η EMarketer αναμένει ότι ο μέσος χρόνος που θα αφιερώνουν οι καταναλωτές στις Η.Π.Α. καθημερινά χρησιμοποιώντας το Netflix θα αυξηθεί 3% φέτος από το αντίστοιχο το 2020. Μεταξύ του περασμένου έτους και του 2019, η χρήση των καταναλωτών αυξήθηκε κατά 20% σε περισσότερα από 31 λεπτά την ημέρα, σύμφωνα με την εταιρεία.
Ορισμένοι συνδρομητές του Netflix ενδέχεται να παρατηρήσουν άλλες αλλαγές στην υπηρεσία τους. Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία άρχισε να πειραματίζεται με μεγαλύτερη επιβολή κωδικού πρόσβασης για να αποτρέψει τους χρήστες από το να μοιράζονται τους λογαριασμούς τους.
REUTERS BREAKINGVIEWS
Latest News
Η «παγίδα» του μεσαίου διαδρόμου στα Lidl - Γιατί οι άνδρες είναι πιο επιρρεπείς στις περιττές αγορές
Το κυνήγι θησαυρού και οι άσκοπες αγορές έχουν εδώ και καιρό οδηγήσει στην επιτυχία του λιανικού εμπορίου
Γιατί ο εμπορικός πόλεμος του Τραμπ θα προκαλέσει χάος
Οι δασμοί, ειδικά σε μια χώρα, θα οδηγήσουν σε ένα ανίερο οικονομικό και πολιτικό χάος
Το νέα σενάρια της Disney παραβλέπουν τον… Ντάμπο στο δωμάτιο
Η Walt Disney παρουσίασε με τόλμη μια τριετή πρόβλεψη, αλλά της διαφεύγουν κάποια πράγματα
Ωμή αλήθεια ή αγένεια - Τα όρια σε έναν εργασιακό χώρο
Οι ευθείς συνομιλητές υπερηφανεύονται για την ειλικρίνεια, αλλά μπορούν να αποθαρρύνουν τους συναδέλφους τους
Παίζοντας μπριτζ στις... αγορές - Η τέχνη του να είσαι τυχερός επενδυτής
Πώς να παίζεις με τα χαρτιά που σου μοιράζουν και να προσαρμόζεσαι σε αυτά - Οι κινήσεις του Μπάφετ
Γιατί τελικά η μεγαλύτερη σύγκρουση του Μασκ είναι με τον Τραμπ
Το αφεντικό της Tesla, Ίλον Μασκ, είναι ήδη βαθιά συνυφασμένο με το κράτος
Η Αμερική θέλει τον Τραμπ – χωρίς αν ή αλλά…
Η πιθανή επανεκλογή του είναι μια υπαρξιακή καταστροφή για τους Δημοκρατικούς και μια ιστορική αλλαγή του παιχνιδιού για τους συμμάχους των ΗΠΑ
Πέντε «καυτές πατάτες» για τον νέο πρόεδρο των ΗΠΑ
Η νέα κυβέρνηση πρέπει να βρει έναν τρόπο να διατηρήσει την ανάπτυξη ενώ θα επανατοποθετήσει την οικονομία
Γιατί οι ισχυροί brokers χάνουν τον έλεγχό τους στην πολιτική των ΗΠΑ
Η αλλαγή της στάσης τους δείχνει πώς ο φόβος έχει ξεπεράσει την ελπίδα στην πολιτική των ΗΠΑ, ακόμη και στις αίθουσες συνεδριάσεων