Διευρύνοντας την παρουσία του σε κερδοφόρους τομείς της οικονομίας, ο κολοσσός του διαδικτυακού λιανεμπορίου, Amazon εισβάλει στην βιομηχανία της ομορφιάς ανοίγοντας το πρώτο κομμωτήριο υψηλής τεχνολογίας στο ανατολικό Λονδίνο.
Το κομμωτήριο αυτό θα έχει έναν καθρέφτη επαυξημένης πραγματικότητας, ο οποίος θα εμφανίζει τους πελάτες με διαφορετικά χρώματα και στυλ πριν από την περιποίηση.
Ο χώρος θα περιλαμβάνει περιοδικά φορτωμένα σε tablet, ώστε οι πελάτες να ενημερώνονται και να ψυχαγωγούνται όσο παραμένουν στον χώρο. Επίσης, οι πελάτες θα μπορούν να σαρώσουν κωδικούς QR για προϊόντα που βλέπουν στο κομμωτήριο ή τα χρησιμοποιήσαν εκεί και αυτομάτως να γίνεται η παραγγελία μέσω Amazon.
Οι πρώτοι που θα δοκιμάσουν τις πρωτοποριακές αυτές υπηρεσίες είναι το προσωπικό της Amazon και αργότερα οι υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες στο ευρύ κοινό.
«Σχεδιάσαμε αυτό το κομμωτήριο ώστε οι πελάτες να απολαύσουν τις καλύτερες τεχνολογίες, τα καλύτερα προϊόντα περιποίησης μαλλιών και τουις καλύτερους κομμωτές», δήλωσε ο διευθυντής της Amazon στη Ηνωμένο Βασίλειο John Boumphrey.
«Θέλουμε αυτός ο μοναδικός χώρος να μας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες και θα είναι ένα μέρος όπου μπορούμε να συνεργαστούμε με τον κλάδο και να δοκιμάσουμε νέες τεχνολογίες», πρόσθεσε.
Η Amazon ανακοίνωσε ότι πρόκειται για ένα «πειραματικό κομμωτήριο» και δεν είναι στα άμεσα σχέδιά της η επέκταση της πρωτοβουλίας αυτές και σε άλλες περιοχές.
Οι πελάτες του Amazon Fresh σαρώνουν μια εφαρμογή smartphone κατά την είσοδό τους και οι αγορές τους εντοπίζονται αυτόματα από κάμερες στο κατάστημα και χρεώνονται στον λογαριασμό τους στο Amazon καθώς φεύγουν.
Εν τω μεταξύ, στις ΗΠΑ, η Amazon επέκτεινε το σύστημα πληρωμών σάρωσης παλάμης σε ένα σούπερ μάρκετ Whole Foods στο Σιάτλ.
Η τεχνολογία χρησιμοποιείται ήδη σε μερικά από τα καταστήματα της Amazon στην Αμερική – και η εταιρεία ελπίζει να επεκτείνει το σαρωτή της σε άλλους λιανοπωλητές.
Latest News
Γιατί ένας γίγαντας των ομολόγων βλέπει ακόμη και άνοδο επιτοκίων από την Fed
Η Pimco είναι σίγουρη για σταθερά επιτόκια στο άμεσο μέλλον, όμως δεν αποκλείει και την άνοδο λόγω πολιτικών του Τραμπ
Η Primark «χάνει τη λάμψη της» - Απογοητευτικές οι πωλήσεις τα Χριστούγεννα
Η μητρική της εταιρεία, ABF, απέδωσε την πτώση της Primark στους επιφυλακτικούς καταναλωτές και τον... κακό καιρό
Να σε κάψω Γιάννη, να σ΄ αλείψω λάδι - Η ανέξοδη υποστήριξη Tesco και Lidl στους βρετανούς αγρότες
Ο εμπορικός διευθυντής της Tesco, δήλωσε ότι το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ στη Βρετανία «κατανοεί πλήρως» τις ανησυχίες που εγείρονται από «πολλές μικρότερες φάρμες»
Μοιράζουν «χρήμα» και φέτος οι ευρωπαϊκές τράπεζες – Τι βλέπουν UBS, Citigroup
Τι μερίσματα και εξαγορές τίτλων θα ανακοινώσουν οι μεγαλύτερες εισηγμένες ευρωπαϊκές και βρετανικές τράπεζες
Το μεγάλο στοίχημα της Ισπανίας - Γιατί βάζει φρένο στις αγορές ακινήτων από ξένους [γράφημα]
Το ποσοστό του εισοδήματος που δίνουν οι ευρωπαίοι για στέγαση – πρωτιά της Ελλάδας
Γιατί ο Τραμπ κατηγορεί την Bank of America και την JPMorgan
Οι δυο τράπεζες αρνήθηκαν την κατηγορία λέγοντας ότι ακολουθούν το νόμο και τις οδηγίες από τις ρυθμιστικές αρχές
Σε νέα αύξηση των επιτοκίων προχωρά η κεντρική τράπεζα της Ιαπωνίας
Το διοικητικό συμβούλιο της κεντρικής τράπεζας στην Ιαπωνία είναι πιθανό να αυξήσει τα βραχυπρόθεσμα επιτόκια στο 0,5% από 0,25%
«Καμπάνα» στην PayPal από την Νέα Υόρκη για αποτυχίες στον κυβερνοχώρο
Πρόστιμο 2 εκατομμυρίων δολαρίων καλείται να πληρώσει η PayPal στην πολιτεία της Νέας Υόρκης για αστοχίες στον κυβερνοχώρο
Ο Ρούμπιο πάει Παναμά, ο Τραμπ μεθοδεύει «επιστροφή» της διώρυγας
Ο Ρούμπιο αναμένεται να αναχωρήσει στις 31 Ιανουαρίου και να ταξιδέψει την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου
Οι απαιτήσεις - στόχοι της ΕΕ θα στοιχίσουν 1,5 δισ. στη Volkswagen
Μεγάλο το κόστος για τη VW απο την εφαρμογή των κλιματικών στόχων της ΕΕ