Η American Airlines σχεδιάζει να ξαναρχίσει να προσλαμβάνει πιλότους αυτό το φθινόπωρο, δήλωσε ο αερομεταφορέας την Τρίτη, καθώς η ανάκαμψη της ζήτησης ωθεί τις αεροπορικές εταιρείες να επανεξετάσουν τον μελλοντικό αριθμό του προσωπικού τους.
Η πανδημία του κορωνοϊού εκτροχίασε τα σχέδια των αεροπορικών εταιρειών για προσλήψεις τον Μάρτιο του περασμένου έτους, καθώς οι αερομεταφορείς προσπάθησαν να μειώσουν το κόστος λειτουργίας τους όταν η ζήτηση για ταξίδια έπεσε κατακόρυφα. Η American Airlines την περασμένη εβδομάδα δήλωσε ότι σκοπεύει να πραγματοποιήσει περισσότερο από το 90% του εσωτερικού της προγράμματος πτήσεων του 2019, το ερχόμενο καλοκαίρι του 2021.
Οι κρατήσεις παρουσιάζουν μια διαρκή άνοδο, με τους τουρίστες που «πετούν» εντός των ΗΠΑ, να κρατούν τα ηνία, όπως ανέφεραν πρόσφατα αεροπορικές εταιρείες.
Η United Airlines σχεδιάζει επίσης να επανεκκινήσει το πρόγραμμα πρόσληψης πιλότων τον επόμενο μήνα, ενώ η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Spirit Airlines άρχισε να εκπαιδεύει νέους πιλότους τον Μάρτιο. Η JetBlue Airways έχει επίσης σχεδιάσει να ξεκινήσει να προσλάβει πιλότους αργότερα φέτος.
Η American Airlines σκοπεύει να ξεκινήσει με την πρόσληψη 300 νέων πιλότων μέχρι το τέλος του έτους κα στη συνέχεια να διπλασιάσει τον αριθμό αυτό το 2022, σύμφωνα με τον Τσιπ Λονγκ, αντιπρόεδρο των πτήσεων της Αμερικής, όπως αποκάλυψε το CNBC.
Ο αερομεταφορέας με έδρα το Φορτ Γουόρθ, στο Τέξας, έχει στο προσωπικό του περίπου 15.000 πιλότους, αν και εκατοντάδες έχουν πάρει πρόωρη συνταξιοδότηση ή έχουν προγραμμαίσει να σταματήσουν να πετούν τα επόμενα χρόνια καθώς γίνονται 65 ετών. Αυτό είναι το ηλικιακό όριο που έχει θέσει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση για τη συνταξιοδότηση των πιλότων αεροπορικών εταιρειών.
Η διεθνής ζήτηση για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων παραμένει αδύναμη καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί εξακολουθούν να υφίστανται και οι μεγάλοι αερομεταφορείς συνεχίζουν να χάνουν χρήματα. Η United ανέφερε ζημιά 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο τρίμηνο τη Δευτέρα, ενώ η Delta Air Lines την περασμένη εβδομάδα δήλωσε ότι έχασε σχεδόν 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια τους πρώτους τρεις μήνες του έτους.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...