Ακολουθώντας τον βηματισμό της Lidl όταν πρωτομπήκε στην ελληνική αγορά το 1999, η ρωσική αλυσίδα hard discount Mere ανοίγει το πρώτο κατάστημά της επί ελληνικού εδάφους στα περίχωρα της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στον Λαγκαδά. Θυμίζουμε ότι και η Lidl, που αυτή τη στιγμή είναι η κυρίαρχος στην εγχώρια αγορά discount και μέσα στο top5 των μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της χώρας, ξεκίνησε πριν από 22 χρόνια από τη Σίνδο.

Το νέο κατάστημα της ρωσικής εκπτωτικής αλυσίδας, η οποία έχει χαρακτηριστεί στη Γερμανία ως ο «κλώνος της Aldi», βρίσκεται στο 2ο χιλιόμετρο της Επαρχιακής Οδού Λαγκαδά – Μικρής Βόλβης, στο Κολχικό του δήμου Λαγκαδά.

Την ίδια ώρα, ετοιμάζεται να ανοίξει και το κατάστημα της Λάρισας, σε ακίνητο που παλαιότερα στέγαζε σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Αρβανιτίδη και παλαιότερα της Μαρινόπουλου. Ανέβηκε ήδη η σχετική ταμπέλα και πληροφορίες αναφέρουν ότι τα εγκαίνια θα γίνουν μετά το Πάσχα.

Εκτός από τον Λαγκαδά και τη Λάρισα, καταστήματα Mere θα ανοίξουν στην Τρίπολη, στο Αγρίνιο και στην Κόρινθο. Μάλιστα, στην ιστοσελίδα της έχει αναρτήσει αγγελία αναζητώντας διευθυντές για Αγρίνιο και Κόρινθο, με τη γνώση της ρωσικής γλώσσας να θεωρείται πρόσθετο προσόν. Σε ότι αφορά το Αγρίνιο, σύμφωνα με πηγές από την τοπική αγορά, έχει βρεθεί ήδη το κατάλληλο ακίνητο, το οποίο βρίσκεται στον παράδρομο της Εθνικής Αντιρρίου – Ιωαννίνων, στην είσοδο της πόλης.

Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό ποιοι μεγάλοι προμηθευτές έχουν συμφωνήσει να συνεργαστούν με τους Ρώσους, ενώ να σημειωθεί, ότι η αλυσίδα, τα καταστήματα της οποίας θα είναι μεταξύ 650 και 1.100 τ.μ., σε πρώτη φάση δεν θα πουλά φρέσκα οπωροκηπευτικά ή νωπά κρέατα και ψάρια.

Πάντως, η ρωσική αλυσίδα υπόσχεται τιμές 20-40% χαμηλότερες από τον ανταγωνισμό, και αυτό θα το πετύχει χρεώνοντας 17% επί της τιμής που θα αγοράζει από τους προμηθευτές, ενώ όπως αναφέρει το λιανεμπορικό δίκτυο Svetofor, στην ιδιοκτησία του οποίου είναι το εμπορικό σήμα MERE, εξοικονόμηση μπορεί να επιτευχθεί και από τη συσκευασία.

Σε ποιους απευθύνεται η Mere

Η ρωσική αλυσίδα,  όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της, απευθύνεται στους καταναλωτές που θέλουν να ψωνίζουν σε ανταγωνιστικές τιμές  χωρίς να πληρώνουν υπερβολικά για μάρκετινγκ, όμορφα σχεδιασμένα και διακοσμημένα ράφια και περιοχές πωλήσεων.

Επίσης, απευθύνεται στους «κυνηγούς τιμών» που ψάχνουν για αγαθά σε τιμές ευκαιρίας και εξαιρετικές προσφορές αλλά και σε επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων καταστημάτων λιανικής,  ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφέ.

Ποιοι είναι πίσω από το δίκτυο Svetofor

Το λιανεμπορικό δίκτυο Svetofor (σημαίνει φωτεινός σηματοδότης στα ρώσικα) είναι ο μεγαλύτερος hard discounter στην Ρωσία, με εκατοντάδες καταστήματα σε όλη την χώρα, ενώ παρουσία διαθέτει και σε αγορές όπως η Γερμανία, η Πολωνία, η Ρουμανία, η Λετονία, η Λιθουανία, η Εσθονία, το Καζακστάν, η Κίνα κ.ά. Τα περασμένα Χριστούγεννα εγκαινίασε το πρώτο κατάστημά της στη Σερβία. Να σημειωθεί ότι «MERE» είναι το σήμα της ρωσικής αλυσίδας Svetofor για τις αγορές εκτός Ρωσίας.

Ιδιοκτήτης της εκπτωτικής αλυσίδας MERE είναι ο όμιλος Torgservis, που εδρεύει στην πόλη Krasnoyarsk της Σιβηρίας.

Εκτός από την αλυσίδα Svetofor ο όμιλος Torgservis αναπτύσσει στη ρωσική αγορά και την αλυσίδα Mayak (φάρος στα ρώσικα).

Οι ιδιοκτήτες του ομίλου είναι η οικογένεια Schneider (92,5%), ο Valery Yakovlev (4,5%) και ο Andrey Veikulainen (3%).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
COSMOTE Grow Your Business: Επιστρέφει με νέας μορφής δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων
Επιχειρήσεις |

COSMOTE Grow Your Business: Επιστρέφει με νέας μορφής δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων

Το COSMOTE Grow Your Business - Certification Program δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να λάβουν την απαραίτητη γνώση και να ενσωματώσουν στην λειτουργία τους σύγχρονες ψηφιακές λύσεις