Η SAS, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των analytics και της τεχνητής νοημοσύνης, διοργάνωσε, σε συνεργασία με την Accenture, webinar με θέμα την εξατομίκευση του τραπεζικού κλάδου και τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει η λεπτομερής συλλογή δεδομένων του πελάτη, κατόπιν συγκατάθεσής του, σε πραγματικό χρόνο, η επεξεργασία τους με τη χρήση της μηχανικής μάθησης και η λήψη τελικών αποφάσεων με βάσει αυτά τα δεδομένα.
Το webinar επικεντρώθηκε στον ουσιαστικό ρόλο της εξατομίκευσης μέσα από προβλέψιμες αναλύσεις, που είναι το κλειδί για την επίτευξη των στόχων μιας τράπεζας. Όπως τόνισε ο κ. Μπαχάς κατά την τοποθέτησή του, η εξατομίκευση προσφέρει δυναμικές εμπειρίες σε κάθε χρήστη ξεχωριστά και διαφοροποιημένο πλαίσιο με απρόσκοπτη λειτουργία σε όλα τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας.
Παράλληλα, απαιτεί από τους οργανισμούς να αφουγκράζονται διαρκώς τους πελάτες τους, να κατανοούν τις ανάγκες και επιθυμίες τους, να αποφασίζουν για τις βέλτιστες δυνατές ενέργειες και στη συνέχεια να πράττουν την κατάλληλη στιγμή, ακόμη και σε μεγάλη κλίμακα.
Από την άλλη, η Accenture ανέδειξε τον ορισμό του Customer Genome, σύμφωνα με τον οποίο ο απώτερος στόχος της εξατομίκευσης είναι η αξιοποίηση δεδομένων για να διευκολύνει τους πελάτες να βρίσκουν και να καταναλώνουν αυτό που θέλουν, όπως και όποτε αυτοί επιθυμούν, έχοντας ως βάση όχι μόνο το τι αγόρασαν στο παρελθόν, αλλά και την κατανόηση του γιατί πίσω από τις προτιμήσεις τους.
Λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο
Ένα ακόμη ζήτημα που συζητήθηκε ήταν η σημαντικότητα της λήψης αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο, ειδικότερα σε μια στιγμή όπου η τραπεζική αγορά βρίσκεται εν μέσω ψηφιακού μετασχηματισμού και αντιμέτωπη με συνεχώς εναλλασσόμενα δεδομένα.
Οι οργανισμοί ανταγωνίζονται για την ικανοποίηση των πελατών και οι εξατομικευμένες υπηρεσίες και η προσφορά απρόσκοπτων ψηφιακών εμπειριών θα ωθήσει τους πελάτες να πάρουν κρίσιμες αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο, γρήγορα και βασισμένες σε σημαντικά δεδομένα, βελτιώνοντας εν τέλει την αποδοτικότητα τους.
Ωστόσο, ενώ οι περισσότερες τράπεζες έχουν ένα σαφές όραμα για τον τελικό στόχο, η πλειοψηφία αποθαρρύνεται από τα εμπόδια στην καινοτομία, όπως οι αναποτελεσματικές χειροκίνητες διαδικασίες, η έλλειψη διορατικότητας και η αδυναμία να ανταποκριθεί άμεσα και γρήγορα όταν προκύπτουν ευκαιρίες εξέλιξης.
Η επόμενη μέρα των analytics στον τραπεζικό κλάδο
Η επόμενη μέρα των analytics στον τραπεζικό κλάδο χαρακτηρίζεται από τη διαθεσιμότητα πληθώρας πληροφοριών και μιας τεράστιας ποσότητας δεδομένων, τα οποία εάν συγκεραστούν με τη δύναμη των αναλυτικών στοιχείων μπορούν να δώσουν ευκαιρίες που διευκολύνουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων για μια σειρά από ζητήματα, όπως η κυκλοφορία νέων προϊόντων, η διαχείριση και ανάπτυξη χαρτοφυλακίων και η απόκτηση και διατήρηση νέων πελατών, και την καθιστούν ιδιαίτερα αποτελεσματική.
Εισηγητές στο webinar ήταν ο Κωνσταντίνος Μπαχάς, Senior Manager, Head of Customer Advisory SEE στη SAS και ο Παναγιώτης Δέτσης, Applied Intelligence Senior Manager στην Accenture. Το πάνελ πλαισιώθηκε από εξέχοντα στελέχη της ελληνικής και κυπριακής τραπεζικής αγοράς όπως οι Μανώλης Συλλιγνάκης, Head of Customer Analytics and Campaign Management, Εθνική Τράπεζα, Δημήτρης Κονιώτης, Head of Data & Analytics, Hellenic Bank, Παναγιώτης Τσιγκουράκος, Senior Director, Customer Value Management, Τράπεζα Πειραιώς.
Latest News
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν - Εκεί που χτυπά η καρδιά της τεχνολογίας
Το νέο επιστημονικό πάρκο εισφέρει το 6% του ΑΕΠ της Ταϊβάν - Στο Σίντσου έχουν εγκατασταθεί εκατοντάδες τεχνολογικές επιχειρήσεις
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Οργή στη Nvidia για τους επικείμενους περιορισμούς Μπάιντεν στις εξαγωγές μικροτσίπ
Η Nvidia είναι ο κορυφαίος πωλητής των λεγόμενων επιταχυντών τεχνητής νοημοσύνης και θα επηρεαστεί από τα νέα μέτρα
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX
Αντίστροφη μέτρηση για το TikTok στις ΗΠΑ - Ο «τελικός» στο Ανώτατο Δικαστήριο
TikTok και ByteDance αμφισβητούν τον νόμο που υποχρεώνει την πώληση της πλατφόρμας έως τις 19 Ιανουαρίου ή το «λουκέτο»
Τα μεγαλύτερα έσοδα από το 1994 κατέγραψε το 2024 η TSMC
Οι μετοχές της TSMC που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο της Ταϊβάν έχουν αυξηθεί κατά 88% τους τελευταίους 12 μήνες
Οι ΗΠΑ ξεκινούν έρευνα για την τεχνολογία «έξυπνης κλήσης» χωρίς οδηγό της Tesla
Οι αρχές θεωρούν ότι τα αυτοκίνητα της Tesla εξοπλισμένα με αυτό το λογισμικό έχουν προβλήματα αναγώρισης αντικειμένων και σταθμευμένων οχημάτων
Μια ακόμη από τις Big Tech, η Microsoft προσφέρει ενα εκατ. δολ. για την ορκωμοσία Τράμπ
Microsoft, Google, Meta και Amazon έχουν δώσει ή πρόκειται να συμβάλλουν. με ένα εκατ. δολ η κάθε μια, στο ταμείο για την ορκωμοσία Τράμπ