
Καλύτερες ημέρες για τη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου «βλέπει» η Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, της Navios Maritime Holdings. Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τετάρτου τριμήνου της ναυαρχίδας του ναυτιλιακού ομίλου της ελληνίδας πλοιοκτήτριας, ο οποίος περιλαμβάνει τέσσερις εταιρείες, η κα. Φράγκου εξέφρασε την αισιοδοξία της για την πορεία του κλάδου ξηρού φορτίου στο άμεσο μέλλον
Όπως τόνισε η ζήτηση χύδην ξηρού φορτίου στο πρώτο εξάμηνο του 2020 χτυπήθηκε από την πανδημία και το lockdown της διεθνούς οικονομίας. Στο δεύτερο εξάμηνο όμως όπως και το πρώτο τρίμηνο του 2021 η εικόνα αναστράφηκε καθώς τα δημοσιονομικά πακέτα και τα άλλα μέτρα οικονομικής πολιτικής που υλοποιούνται οδηγούν στην ανάκαμψη την παγκόσμια οικονομία. Η κα. Φράγκου ανέφερε ακόμη ότι το ΔΝΤ αναμένει ότι το παγκόσμιο ΑΕΠ θα αυξηθεί κατά 6,0% το 2021, την υψηλότερη αύξηση που καταγράφηκε τα τελευταία 50 χρόνια.
Τα προγράμματα μαζικού εμβολιασμού βρίσκονται σε εξέλιξη, διευκολύνοντας την επιστροφή στην κανονικότητα. Κατά συνέπεια, συμπλήρωσε, είμαστε αισιόδοξοι για τη ζήτηση στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου το 2021 και πρόσθεσε ότι η εταιρεία είναι σε θέση να αξιοποιήσει την αναμενομένη άνοδο καθώς το 51,7% των διαθέσιμων ημερών λειτουργίας του στόλου απασχολείται στην spot αγορά.
H Navios Maritime Holdings που ελέγχει και διαχειρίζεται ένα στόλο από 45 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ανακοίνωσε για το τέταρτο τρίμηνο του2020 έσοδα ύψους 102,353 εκατ. δολ έναντι 118,881 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και προσαρμοσμένα EBITDA 37,563 εκατ. δολ έναντι 74,734 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν. Η εταιρεία κατέγραψε έκτακτες λογιστικές ζημίες συνολικού ύψους 73,9 εκατ. δολ. Εξαιρουμένων αυτών των επιβαρύνσεων η Navios Maritime Holdings εμφάνισε ζημιές ύψους 20,5 εκατ. δολ έναντι κερδών 19,4 εκατ. δολ το τέταρτο τρίμηνο του 2019.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»