Καλύτερες ημέρες για τη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου «βλέπει» η Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, της Navios Maritime Holdings. Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τετάρτου τριμήνου της ναυαρχίδας του ναυτιλιακού ομίλου της ελληνίδας πλοιοκτήτριας, ο οποίος περιλαμβάνει τέσσερις εταιρείες, η κα. Φράγκου εξέφρασε την αισιοδοξία της για την πορεία του κλάδου ξηρού φορτίου στο άμεσο μέλλον
Όπως τόνισε η ζήτηση χύδην ξηρού φορτίου στο πρώτο εξάμηνο του 2020 χτυπήθηκε από την πανδημία και το lockdown της διεθνούς οικονομίας. Στο δεύτερο εξάμηνο όμως όπως και το πρώτο τρίμηνο του 2021 η εικόνα αναστράφηκε καθώς τα δημοσιονομικά πακέτα και τα άλλα μέτρα οικονομικής πολιτικής που υλοποιούνται οδηγούν στην ανάκαμψη την παγκόσμια οικονομία. Η κα. Φράγκου ανέφερε ακόμη ότι το ΔΝΤ αναμένει ότι το παγκόσμιο ΑΕΠ θα αυξηθεί κατά 6,0% το 2021, την υψηλότερη αύξηση που καταγράφηκε τα τελευταία 50 χρόνια.
Τα προγράμματα μαζικού εμβολιασμού βρίσκονται σε εξέλιξη, διευκολύνοντας την επιστροφή στην κανονικότητα. Κατά συνέπεια, συμπλήρωσε, είμαστε αισιόδοξοι για τη ζήτηση στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου το 2021 και πρόσθεσε ότι η εταιρεία είναι σε θέση να αξιοποιήσει την αναμενομένη άνοδο καθώς το 51,7% των διαθέσιμων ημερών λειτουργίας του στόλου απασχολείται στην spot αγορά.
H Navios Maritime Holdings που ελέγχει και διαχειρίζεται ένα στόλο από 45 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ανακοίνωσε για το τέταρτο τρίμηνο του2020 έσοδα ύψους 102,353 εκατ. δολ έναντι 118,881 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και προσαρμοσμένα EBITDA 37,563 εκατ. δολ έναντι 74,734 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν. Η εταιρεία κατέγραψε έκτακτες λογιστικές ζημίες συνολικού ύψους 73,9 εκατ. δολ. Εξαιρουμένων αυτών των επιβαρύνσεων η Navios Maritime Holdings εμφάνισε ζημιές ύψους 20,5 εκατ. δολ έναντι κερδών 19,4 εκατ. δολ το τέταρτο τρίμηνο του 2019.
Latest News
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023