Στο υψηλότερο σημείο εδώ και μία δεκαετία εκτοξεύτηκε χθες Τετάρτη 21 Απριλίου, ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου, ο Baltic Dry Index που έκλεισε στις 2.710 μονάδες με άνοδο 238 μονάδων ή 9,62% υψηλότερα από την προηγούμενη ημέρα.

Είναι το υψηλότερο σημείο στο οποίο βρέθηκε ο BDI από τον Οκτώβριο του 2010.

Η μεγάλη άνοδος του BDI οφείλεται στη αύξηση των ναύλων των capesize πλοίων που μεταφέρουν σιδηρομετάλλευμα, την πρώτη ύλη για την παραγωγή χάλυβα. Οι αυξημένες ανάγκες της Κίνας σε χάλυβα ώθησαν σε υψηλά επίπεδα τη ζήτηση φορτίων κυρίως από τη Βραζιλία.

Είναι ενδεικτικό ότι ο αντίστοιχος με τον BDI δείκτης των capesize πλοίων, ο Baltic Exchange Capesize Index σημείωσε χθες άνοδο 16,17% και βρέθηκε στις 4.014 μονάδες, κάτι που είχε να συμβεί από τις 7 Οκτωβρίου του 2020. Ανοδικά κινήθηκαν χθες και οι υπόλοιποι δείκτες που αφορούν τα μικρότερου μεγέθους πλοία

Όπως αναφέρει το Reuters ο μέσος ημερήσιος ναύλος στα capesize πλοία αναρριχήθηκε χθες στα 33.290 δολ. κερδίζοντας 4.638 δολ. από την προηγούμενη ημέρα.

Η αγορά των Capesize σημείωσε την τελευταία εβδομάδα μία άνοδο κατά 19,3% καθώς η ζήτηση σιδηρομεταλλεύματος αυξάνεται λόγω εποχικότητας αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermodal και εκτιμά ότι η τάση αυτή θα συνεχισθεί και τις επόμενες ημέρες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης