Σήμερα, πρώτη μέρα επαναλειτουργίας των εμπορικών κέντρων, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, πραγματοποίησε επίσκεψη σε ορισμένα από αυτά.
Σύμφωνα με την ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ότι επισκέφτηκε ορισμένα «από τα μεγάλα Εμπορικά Κέντρα που ανοίξαμε σήμερα», ενώ έδωσε συγχαρητήρια για την τήρηση των μέτρων, τόσο τους πελάτες και τις επιχειρήσεις. Παράλληλα, επισήμανε ότι «παρά την βροχή, η κίνηση στα μαγαζιά είχε ξεκινήσει, αλλά όλα κυλούν ομαλά. Αν κάνουμε όλοι μας το εμβόλιο όλα θα πάνε καλά».
Πήγα σε μερικά από τα μεγάλα Εμπορικά Κέντρα που ανοίξαμε σήμερα. Θέλω να συγχαρώ για την τήρηση των μέτρων και τους πελάτες και τις επιχειρήσεις. Παρά την βροχή η κίνηση στα μαγαζιά είχε ξεκινήσει αλλά όλα κυλούν ομαλά. Αν κάνουμε όλοι μας το εμβόλιο όλα θα πάνε καλά. pic.twitter.com/MlQAsTIFqN
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) April 24, 2021
Υπενθυμίζεται ότι από σήμερα, Σάββατο, λειτουργούν με τη διαδικασία καθορισμού ραντεβού για αγορά εντός καταστήματος (click inside) τα εμπορικά κέντρα και εκπτωτικά χωριά σε όλη την επικράτεια.
Οι κανόνες για μετάβαση σε εμπορικά κέντρα και εκπτωτικά χωριά είναι οι εξής:
- Για τη μετάβαση σε εμπορικό κατάστημα είναι υποχρεωτική η αποστολή SMS στο 13032 «Μετακίνηση σε εν λειτουργία εμπορικό κατάστημα με όριο τριών ωρών» ή με τη συμπλήρωση του εντύπου-βεβαίωσης κίνησης ή με τη συμπλήρωση χειρόγραφης βεβαίωσης κίνησης, καθώς και το αποδεικτικό καθορισμού του ραντεβού από την επιχείρηση.
- Ο καταναλωτής οφείλει να διατηρεί το μήνυμα που έχει αποστείλει στο 13032, προκειμένου να αποδεικνύεται η ώρα αποστολής και έγκρισης της μετακίνησής του.
- Υποχρεωτική η πραγματοποίηση αυτοδιαγνωστικού τεστ (self test) μία φορά την εβδομάδα για εργαζόμενους και επιχειρηματίες.
- Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός εντός των καταστημάτων, ένας πελάτης για κάθε 25 τ.μ.
- Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πελατών εντός των κοινόχρηστων χώρων των εμπορικών κέντρων (malls) και εκπτωτικών χωριών, ένας πελάτης για κάθε 10 τ.μ. επιφάνειας κυρίως χώρου και τα οριζόμενα στο σημείο 25 της παρ. 1Β της ΚΥΑ Β’ 1441/10.04.21.
- Απόσταση 2 μέτρων μεταξύ των πελατών κατά τον χρόνο αναμονής στα ταμεία.
- Αναστολή λειτουργίας των επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος (συμπεριλαμβανομένων take away και delivery) εντός των εμπορικών κέντρων και εκπτωτικών χωριών.
Latest News
H Adidas ξεπέρασε τις προσδοκίες στις πωλήσεις και αναβαθμίζει το guidance για το 2024
Οι πωλήσεις της Adidas για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στα 5,82 δισ. ευρώ
Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά
Αφορά σε εγγυητική ευθύνη υπέρ της πρωτοφειλέτριας εταιρείας Ήλιος Βιομηχανία Πλεκτικής ΑΒΕΕ
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora