Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη συνεχιζόμενη κακοποίηση και τον ρατσισμό εναντίον παικτών, ο κόσμος του αγγλικού επαγγελματικού ποδοσφαίρου ενώνει τις δυνάμεις του σε ένα άνευ προηγουμένου τετραήμερο μποϊκοτάζ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οι σύλλογοι της Premier League, της English Football League, της γυναικείας Super League και του γυναικείου πρωταθλήματος (Women’s Championship ) θα απενεργοποιήσουν τους λογαριασμούς τους στο Facebook, το Twitter και το Instagram ως απάντηση στην «συνεχιζόμενη κακοποίηση των ποδοσφαιριστών και την απελπισία τους για την έλλειψη δράσης από τις οι εταιρείες τεχνολογίας».
Το μποϊκοτάζ των social media θα διαρκέσει από τις 3 μ.μ. την Παρασκευή 30 Απριλίου έως τις 11.59 μ.μ. τη Δευτέρα 3 Μαΐου, σε ένα καθοριστικής σημασίας χρονικό διάστημα για τη σεζόν.
Η διαμαρτυρία αυτή έρχεται μετά μια σειρά διαδικτυακών ρατσιστικών επιθέσεων, συμπεριλαμβανομένης της στόχευσης των παικτών της Λίβερπουλ Trent Alexander-Arnold, Naby Keïta και Sadio Mané.
Πρόσφατα, ο αμυντικός της Aston Villa, Tyrone Mings, αποκάλυψε επίσης είχε δεχθεί φραστική ρατσιστική επίθεση από έναν χρήστη του Instagram.
Με κοινή τους δήλωση οι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, αναφέρουν ότι ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο υπέβαλαν σχετικό αίτημα προς τις εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης να αναλάβουν δράση, να μπλοκάρουν και να αφαιρούν ταχύτατα τις ρατσιστικές απόψεις.
Ζητούν επίσης, από τις εταιρείες να βελτιώσουν την επαλήθευση των λογαριασμών και να προσφέρουν ενεργή βοήθεια στην αστυνομία για τον εντοπισμό και τη δίωξη όσων δημοσιεύουν ρατσιστικό περιεχόμενο.
Παρά το γεγονός ότι έκτοτε υπήρξαν πολλά επεισόδια διαδικτυακής κακοποίησης, ο κόσμος του ποδοσφαίρου πιστεύει ότι υπήρξε ανεπαρκής ανταπόκριση από τις εταιρείες.
«Επαναλαμβάνουμε αυτά τα αιτήματα σήμερα σε μια προσπάθεια να σταματήσουμε την αδιάκοπη ροή μηνυμάτων που εισάγουν διακρίσεις και να διασφαλίσουμε ότι θα υπάρξουν πραγματικές συνέπειες», αναφέρεται στη δήλωση.
Latest News
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών