![Gen Z και Millennials : Ποια ταξίδια προτιμούν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/h0447977_med.jpg)
Μπορεί οι νέες γενιές να επέλεγαν στο παρελθόν ταξίδια εορτασμού, ωστόσο η πανδημία έχει αλλάξει τις προτιμήσεις της Gen Z και των Μillennials. Σύμφωνα με έκθεση που έδωσε στη δημοσιότητα η Global Data, το ενδιαφέρον για «διακοπές για πάρτι» είχε περιοριστεί πριν από την πανδημία.
Στην έκθεση επισημαίνεται ότι οι ανησυχίες μόλυνσης αλλά και η όλη διαδικασία που απαιτείται πλέον εν μέσω πανδημίας για την οργάνωση ομαδικών ταξιδιών θα καθυστερήσουν περαιτέρω την ανάκαμψη του συγκεκριμένου είδους ταξιδιών.
Και είναι πολύ πιθανόν ότι η ζήτηση δεν θα επιστρέψει ποτέ πλήρως, καθώς κυρίως οι νέοι άνθρωποι απομακρύνονται από αυτή την ιδέα.
Η Johanna Bonhill-Smith , Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στο GlobalData, σχολιάζει:
«Οι tour operators αλλά και οι προορισμοί που μέχρι πρότεινος προωθούσαν τα μαζικά ξέφρενα πάρτι πρέπει να επανεξετάσουν προσεκτικά το προϊόν και την προώθησή του στην μετα-COVID εποχή, καθώς έχει αλλάξει η συμπεριφορά των καταναλωτών. Η νέα γενιά δεν επιθυμεί πλέον τέτοιες διακοπές»
Τέλος στα ξέφρενα πάρτι;
Σύμφωνα με την έρευνα της GlobalData, οι ερωτηθέντες ηλικίας μεταξύ 16-24 και 25-34 ετών που ανήκουν στην Gen Z και στους Μillennials είχαν τις περισσότερες πιθανότητες να κάνουν εναλλακτικές διακοπές με εξειδικευμένη εστίαση σε τομείς όπως περιπέτεια / αθλητισμός, ευεξία / ιατρική, βιωσιμότητα, γαστρονομία και πολιτισμό σε σχέση από τις ίδιες ηλικίες στο παρελθόν.
«Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από μια απόδραση γεμάτη αλκοόλ που έχει συσχετιστεί συνήθως με νεότερες γενιές στο παρελθόν» τονίζει η Bonhill-Smith .
Πολλοί προορισμοί που κάποτε ήταν γνωστοί ως «παράδεισος των πάρτι» έχουν προσαρμόσει τις τουριστικές τους στρατηγικές για να προσελκύσουν πιο υπεύθυνους ταξιδιώτες μετά την COVID-19.
Σύμφωνα με την Global Data τέτοια παραδείγματα μεταστροφής αποτελούν το Άμστερνταμ, η Πράγα, η Μαγιόρκα και η Βαρκελώνη, που ενθαρρύνουν έναν πιο βιώσιμο τουρισμό μετά την πανδημία.
Η Bonhill-Smith προσθέτει: «Η COVID-19 έχει επιταχύνει πολλές αλλαγές για τον ταξιδιωτικό τομέα. Τα πακέτα διακοπών για πάρτι είχαν ήδη μειωθεί τόσο στη ζήτηση όσο και στην προσφορά πριν από την πανδημία και επομένως αυτός είναι ένας άλλος τομέας όπου η COVID-19 είναι πιθανό να έχει επιταχύνει τις αλλαγές. Το νέο άνοιγμα των χώρων που διοργανώνουν μαζικά πάρτι συμπεριλαμβανομένων νυχτερινών κέντρων, εκδηλώσεων και φεστιβάλ παραμένει αβέβαιο. Η Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης αναγνωρίζεται ως ο απόλυτος προορισμός για πάρτι, αλλά η κυβέρνηση έκλεισε πρόσφατα 196 χώρους νυχτερινής διασκέδασης. Αν και αυτή η κίνηση δεν είναι μόνιμη, η ζήτηση για νυχτερινή ζωή είναι πιθανό να μειωθεί μακροπρόθεσμα λόγω των συνεχιζόμενων φόβων γύρω από την COVID-19».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Airbnb: «Κόφτη» στα καταλύματα βάζει η Βαρκελώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ot_airbnb33-600x352.png)
Η Βαρκελώνη βάζει «κόφτη» στο Airbnb - Ποιες άλλες πόλεις θα ακολουθήσoυν
Τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης τύπου Airbnb ανεβάζουν το κόστος στέγασης στην Ευρώπη
![Κεφαλογιάννη: Τουριστική ανάπτυξη με μέτρο και ισορροπία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/07/kefalogianni1.jpg)
Κεφαλογιάννη: Τουριστική ανάπτυξη με μέτρο και ισορροπία
Νέες παρεμβάσεις της κυβέρνησης στη βραχυχρόνια μίσθωση προανήγγειλε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη
![Ολυμπιακοί Αγώνες: Φέρνουν τουρίστες, αλλά «διώχνουν» τους Γάλλους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-26T234016Z_58835293_RC2839ANB639_RTRMADP_5_OLYMPICS-2024-OPENING-CEREMONY-600x399.jpg)
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες φέρνουν τουρίστες στο Παρίσι, αλλά «διώχνουν» τους Γάλλους - Πόσο ωφελείται η Αθήνα
Πάνω από 15 εκατ. τουρίστες θα επισκεφθούν το Παρίσι για τους Ολυμπιακούς Αγώνες – Όπου φύγει-φύγει οι Παριζιάνοι
![Τουρισμός: Εκπτώσεις… μέσα στον Αύγουστο σε ξενοδοχεία και Airbnb – Στόχος η αύξηση της πληρότητας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/ot_tourismos_nisia-600x352.png)
Μύκονος και Σαντορίνη ψάχνουν τουρίστες μέσα στον Αύγουστο - Εκπτώσεις από ξενοδοχεία και Airbnb
Με προσφορές της… τελευταίας στιγμής τα ξενοδοχεία και Airbnb επιχειρούν να γεμίσουν τα δωμάτια – Τι λένε στον ΟΤ τουριστικοί παράγοντες
![Υπερτουρισμός: Η Σαντορίνη ξεχειλίζει απο τουρίστες λέει το Reuters](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/santorini-416136_1920-600x378.jpg)
Reuters: «Βουλιάζει» η Σαντορίνη από τουρίστες ενώ οι ντόπιοι ζητούν μέτρα για τον υπερτουρισμό
Η Σαντορίνη «βουλιάζει» απο τουρίστες και οι κάτοικοι αντιδρούν όπως συμβαίνει και σε άλλους δημοφιλείς προορισμούς διακοπών, όπως η Βενετία και η Βαρκελώνη , λέει το πρακτορείο
![Υπερτουρισμός: Τι φοβίζει τους Έλληνες σύμφωνα με τη Handelsblatt](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/krouaziera-768x461-1-600x360.jpg)
Τι φοβίζει τους Έλληνες σύμφωνα με τη Handelsblatt
Ο υπερτουρισμός στην Ελλάδα απασχολεί τον γερμανικό τύπο
![Ξενοδοχεία: Προβληματισμός για τις πληρότητες – Τι λέει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/hotel-2-600x356.jpg)
Το black box των ξενοδοχείων - Γιατί δεν καρπώνονται την έκρηξη των αφίξεων
Καμπανάκι για τα ξενοδοχεία την φετινή τουριστική χρονιά - Ποια στοιχεία προβληματίζουν τον κλάδο
![Airbnb: «Έπιασε» το 40% η πληρότητα τον Ιούνιο, υπερπροσφορά από 991.156 κλίνες και 224.860 καταλύματα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ot_airbnb33-600x352.png)
Έκρηξη στο Airbnb τον Ιούνιο - Κοντά στο 1 εκατ. κλίνες [γραφήματα]
Το 2024 παρατηρείται μια συνεχής αύξηση της προσφοράς καταλυμάτων που αντικατοπτρίζει τη δυναμική ανάπτυξης του κλάδου Airbnb
![Αεροδρόμια: «Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Στην κορυφή Ρόδος και Χανιά [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ot_airport_affixeis-1-600x352.png)
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση - Τα αεροδρόμια «πρωταθλητές» [πίνακες]
Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία της Fraport για την κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
![Mastercard: Η «οικονομία των εμπειριών» κερδίζει έδαφος Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/09/travel-1934330_960_720-600x399.jpg)
Η «οικονομία των εμπειριών» κερδίζει έδαφος Ευρώπη
Σχεδόν 4 στους 5 (78%) δήλωσαν ότι οι δαπάνες αυτές συνήθως ή πάντα αξίζουν τον κόπο, όπως προκύπτει από έρευνα της Mastercard