
Μπορεί οι νέες γενιές να επέλεγαν στο παρελθόν ταξίδια εορτασμού, ωστόσο η πανδημία έχει αλλάξει τις προτιμήσεις της Gen Z και των Μillennials. Σύμφωνα με έκθεση που έδωσε στη δημοσιότητα η Global Data, το ενδιαφέρον για «διακοπές για πάρτι» είχε περιοριστεί πριν από την πανδημία.
Στην έκθεση επισημαίνεται ότι οι ανησυχίες μόλυνσης αλλά και η όλη διαδικασία που απαιτείται πλέον εν μέσω πανδημίας για την οργάνωση ομαδικών ταξιδιών θα καθυστερήσουν περαιτέρω την ανάκαμψη του συγκεκριμένου είδους ταξιδιών.
Και είναι πολύ πιθανόν ότι η ζήτηση δεν θα επιστρέψει ποτέ πλήρως, καθώς κυρίως οι νέοι άνθρωποι απομακρύνονται από αυτή την ιδέα.
Η Johanna Bonhill-Smith , Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στο GlobalData, σχολιάζει:
«Οι tour operators αλλά και οι προορισμοί που μέχρι πρότεινος προωθούσαν τα μαζικά ξέφρενα πάρτι πρέπει να επανεξετάσουν προσεκτικά το προϊόν και την προώθησή του στην μετα-COVID εποχή, καθώς έχει αλλάξει η συμπεριφορά των καταναλωτών. Η νέα γενιά δεν επιθυμεί πλέον τέτοιες διακοπές»
Τέλος στα ξέφρενα πάρτι;
Σύμφωνα με την έρευνα της GlobalData, οι ερωτηθέντες ηλικίας μεταξύ 16-24 και 25-34 ετών που ανήκουν στην Gen Z και στους Μillennials είχαν τις περισσότερες πιθανότητες να κάνουν εναλλακτικές διακοπές με εξειδικευμένη εστίαση σε τομείς όπως περιπέτεια / αθλητισμός, ευεξία / ιατρική, βιωσιμότητα, γαστρονομία και πολιτισμό σε σχέση από τις ίδιες ηλικίες στο παρελθόν.
«Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από μια απόδραση γεμάτη αλκοόλ που έχει συσχετιστεί συνήθως με νεότερες γενιές στο παρελθόν» τονίζει η Bonhill-Smith .
Πολλοί προορισμοί που κάποτε ήταν γνωστοί ως «παράδεισος των πάρτι» έχουν προσαρμόσει τις τουριστικές τους στρατηγικές για να προσελκύσουν πιο υπεύθυνους ταξιδιώτες μετά την COVID-19.
Σύμφωνα με την Global Data τέτοια παραδείγματα μεταστροφής αποτελούν το Άμστερνταμ, η Πράγα, η Μαγιόρκα και η Βαρκελώνη, που ενθαρρύνουν έναν πιο βιώσιμο τουρισμό μετά την πανδημία.
Η Bonhill-Smith προσθέτει: «Η COVID-19 έχει επιταχύνει πολλές αλλαγές για τον ταξιδιωτικό τομέα. Τα πακέτα διακοπών για πάρτι είχαν ήδη μειωθεί τόσο στη ζήτηση όσο και στην προσφορά πριν από την πανδημία και επομένως αυτός είναι ένας άλλος τομέας όπου η COVID-19 είναι πιθανό να έχει επιταχύνει τις αλλαγές. Το νέο άνοιγμα των χώρων που διοργανώνουν μαζικά πάρτι συμπεριλαμβανομένων νυχτερινών κέντρων, εκδηλώσεων και φεστιβάλ παραμένει αβέβαιο. Η Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης αναγνωρίζεται ως ο απόλυτος προορισμός για πάρτι, αλλά η κυβέρνηση έκλεισε πρόσφατα 196 χώρους νυχτερινής διασκέδασης. Αν και αυτή η κίνηση δεν είναι μόνιμη, η ζήτηση για νυχτερινή ζωή είναι πιθανό να μειωθεί μακροπρόθεσμα λόγω των συνεχιζόμενων φόβων γύρω από την COVID-19».


Latest News

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας