![Κορκίδης : Υποτονικές οι πωλήσεις των καταστημάτων – «Πολλοί πέρασαν, λίγοι αγόρασαν»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/ago.jpg)
Μετά το Σάββατο του Λαζάρου και την Κυριακή των Βαΐων με ανοιχτή την αγορά, αλλά και μετά από τρεις εβδομάδες επαναλειτουργίας του λιανεμπορίου στην Αττική, με τις δύο διαθέσιμες μεθόδους «κλικ» αγορών, μπορούμε να πούμε ότι από τα εμπορικά καταστήματα «πολλοί πέρασαν, λίγοι αγόρασαν», επισημαίνει σε δήλωσή του ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Β. Κορκίδης.
Όπως επισημαίνει, «παρά τις ελκυστικές τιμές και προσφορές, οι καταναλωτές ήταν μουδιασμένοι και η κατανάλωση περιορισμένη. Παρά, λοιπόν, την αυξημένη κίνηση μπροστά στις βιτρίνες, ειδικά σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους, οι πωλήσεις ήταν υποτονικές και ο μέσος όρος επισκεψιμότητας ήταν 5 πελάτες ημερησίως.
Το click away και click inside είναι γεγονός πως περιορίζει και κουράζει εμπόρους και καταναλωτές, με αποτέλεσμα να καθηλώνει σε χαμηλά επίπεδα τις εποχικές πωλήσεις. Οι απώλειες του λιανεμπορίου τις περιόδους των lockdown δεν μπορούν να αναπληρωθούν, ούτε να ανακτηθούν. Δυστυχώς, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως χάθηκαν οριστικά 10 δις ευρώ στο εμπόριο και πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Αυτός είναι ο «Γολγοθάς» της αγοράς πριν την «Ανάσταση» της επόμενης μέρας της πανδημίας, που θέλουμε να δούμε και θα επιδιώξουμε να διαχειριστούμε με τα μέτρα στήριξης και τις «φοροανάσες» σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
Η αγορά προσδοκά την Μεγάλη Εβδομάδα, ιδιαίτερα μετά την καταβολή του δώρου του Πάσχα στον ιδιωτικό τομέα την Μ. Τετάρτη, να διεκδικήσει ό,τι περισσότερο από τον πασχαλινό τζίρο των περίπου 1,5 δισ. ευρώ, ώστε να κάνει τη δική της «πρώτη ανάσταση», που έχει μεγάλη ανάγκη, μετά από ένα 14μηνο «Γολγοθά».
Το «Πάσχα στο χωριό» θα μετατραπεί και φέτος σε «Πάσχα στη βεράντα», ενώ η ταβέρνα θα μεταφερθεί στο σπιτικό τραπέζι. Σχετική έρευνα του ΙΕΛΚΑ υποδεικνύει ότι 7 στους 10 θα μείνουν σπίτι και θα ψήσουν στον φούρνο τον οβελία, ενώ 6 στους 10 θα φτιάξουν γλυκά στο σπίτι. Τα οικογενειακά τραπέζια θα είναι και φέτος μικρότερα, αλλά μεγαλύτερα από πέρυσι, που το ποσοστό ήταν μόλις 3%.
Επίσης, 3 στα 10 νοικοκυριά που επέλεγαν να κάνουν το πασχαλινό τραπέζι στον κλάδο της εστίασης, για δεύτερη χρονιά πρακτικά μηδενίζεται λόγω των μέτρων.
Ελαφρώς αυξημένο, με λιγότερο από 1%, θα είναι φέτος το κόστος του πασχαλινού τραπεζιού, το οποίο θα διαμορφωθεί στα 42 ευρώ, χωρίς τον οβελία, που η τιμή του αναμένεται να ξεπεράσει ακόμα και τα 10 ευρώ το κιλό, λόγω εποχικών ελλείψεων. Οι λαμπάδες και τα σοκολατένια αυγά θα έχουν την τιμητική τους στο πασχαλινό καλάθι, που θα συμπληρώνεται με παιχνίδια, παιδικά ρούχα και παπούτσια. Εναλλακτική λύση για γονείς και νονούς είναι και φέτος, αντί για είδος, τα χρηματικά δώρα.
Η μεγάλη εβδομάδα σηματοδοτεί μια νέα περίοδο στην αγορά, που θα λυτρώσει την κοινωνία από το μαρτύριο της πανδημίας και θα μας οδηγήσει σε οικονομική και κοινωνική ανάσταση. Καλό Πάσχα!».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ
![Goldman Sachs: Ανεβάζει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών – Αναβαθμίζει την Alpha [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/golman-sachs-600x400.jpg)
Ανεβάζει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών η Goldman Sachs - Αναβαθμίζει την Alpha [πίνακες]
Η Goldman Sachs, υποβαθμίζει την Eurobank – «Αγορά» συστήνει για ΕΤΕ, Πειραιώς
![Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/MOTOROIL_Refineries_yerolymbos-29-600x399.jpg)
Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση η Motor Oil