
Στην εξαγορά του 100% πέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 11.000 teu το κάθε ένα, που είχε από κοινού με το fund York Capital προχώρησε η Costamare, προσθέτοντας επιπλέον 335 εκατ. συμβολαιοποιημένα έσοδα στα ταμεία της.
Η ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου κατείχε το 40% σε κάθε πλοίο με το υπόλοιπο 60% να ελέγχει το fund. Μετά την συμφωνία που ανακοινώθηκε η Costamare,απέκτησε το 100% των πέντε πλοίων, εκ των οποίων τέσσερα ναυπηγήθηκαν το 2017 και ένα το 2016.. Τα τέσσερα πλοία απασχολούνται με χρονοναύλωση διάρκειας μέχρι το 2031 και το ένα μέχρι το 2025.
Η εξαγορά χρηματοδοτήθηκε με μετρητά και με τραπεζική χρηματοδότηση από κορυφαία ευρωπαϊκά και αμερικανικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα με διάρκεια έως 10 χρόνια.
Ο κ. Γρηγόριος Ζήκος, οικονομικός διευθυντής της Costamare εξέφρασε την ικανοποίηση της διοίκησης για την ολοκλήρωση της συμφωνίας η οποία όπως είπε «υπογραμμίζει την εξαιρετική μας σχέση». Η συμφωνία προσφέρει μία επιτυχημένη έξοδο στον συνεταίρο μας από τη συγκεκριμένη επένδυση ενώ παράλληλα διατηρούμε από κοινού τον έλεγχος ε άλλα πέντε πλοία, συμπλήρωσε ο κ. Ζήκος.
Για την Costamare η συμφωνία σημαίνει αυξημένα συμβολαιοποημένα έσοδα κατά 335 εκατομμύρια δολ. και μία μέση χρονοναύλωση στα 8,9 έτη.
Επισημαίνεται ότι η Costamare ελέγχει ένα στόλο από 78 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με συνολική χωρητικότητα περίπου 559.000 TEU, μεταξύ των οποίων και πέντε που κατά πλειοψηφία ανήκουν ακόμη στο York Capital Management


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)