Στην εξαγορά του 100% πέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 11.000 teu το κάθε ένα, που είχε από κοινού με το fund York Capital προχώρησε η Costamare, προσθέτοντας επιπλέον 335 εκατ. συμβολαιοποιημένα έσοδα στα ταμεία της.
Η ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου κατείχε το 40% σε κάθε πλοίο με το υπόλοιπο 60% να ελέγχει το fund. Μετά την συμφωνία που ανακοινώθηκε η Costamare,απέκτησε το 100% των πέντε πλοίων, εκ των οποίων τέσσερα ναυπηγήθηκαν το 2017 και ένα το 2016.. Τα τέσσερα πλοία απασχολούνται με χρονοναύλωση διάρκειας μέχρι το 2031 και το ένα μέχρι το 2025.
Η εξαγορά χρηματοδοτήθηκε με μετρητά και με τραπεζική χρηματοδότηση από κορυφαία ευρωπαϊκά και αμερικανικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα με διάρκεια έως 10 χρόνια.
Ο κ. Γρηγόριος Ζήκος, οικονομικός διευθυντής της Costamare εξέφρασε την ικανοποίηση της διοίκησης για την ολοκλήρωση της συμφωνίας η οποία όπως είπε «υπογραμμίζει την εξαιρετική μας σχέση». Η συμφωνία προσφέρει μία επιτυχημένη έξοδο στον συνεταίρο μας από τη συγκεκριμένη επένδυση ενώ παράλληλα διατηρούμε από κοινού τον έλεγχος ε άλλα πέντε πλοία, συμπλήρωσε ο κ. Ζήκος.
Για την Costamare η συμφωνία σημαίνει αυξημένα συμβολαιοποημένα έσοδα κατά 335 εκατομμύρια δολ. και μία μέση χρονοναύλωση στα 8,9 έτη.
Επισημαίνεται ότι η Costamare ελέγχει ένα στόλο από 78 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με συνολική χωρητικότητα περίπου 559.000 TEU, μεταξύ των οποίων και πέντε που κατά πλειοψηφία ανήκουν ακόμη στο York Capital Management
Latest News
Στο 7,4% του παγκοσμίου στόλου τα πλοία με εναλλακτικά καύσιμα - Οι εκτιμήσεις της Intermodal
Ενώ η χρηματοδότηση στην πιο πράσινη ναυτιλία σημειώνει πρόοδο, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι