Σε αναμονή για την προσθήκη στον στόλο επιπλέον 30 οχημάτων από το χρησιδάνειο του Δήμου Θεσσαλονίκης, οι αστικές συγκοινωνίες της πόλης μετρούν, για πρώτη φορά από το 2013, συνολικά 478 ανανεωμένα λεωφορεία. Στον στόλο, που στα τέλη του 2019 αριθμούσε περί τα 320 οχήματα, εκ των οποίων ορισμένα απαρχαιωμένα, ηλικίας και 23 ετών, έχουν ήδη ενταχθεί περίπου 135 οχήματα από τη συμφωνία με τα ΚΤΕΛ, καθώς και τα περισσότερα μισθωμένα λεωφορεία.
Εντωμεταξύ, ενόψει της ολοκλήρωσης της πρώτης σύμβασης που είχε υπογράψει ο ΟΣΕΘ με τα ΚΤΕΛ, πριν δύο χρόνια, για την ανάθεση εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου 6 περιαστικών λεωφορειακών γραμμών, έχει εγκριθεί και βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση νέα σύμβαση για τις ίδιες γραμμές. Αυτές αφορούν τις περιοχές των δήμων Δέλτα, Ωραιοκάστρου, Λαγκαδά και Χαλκηδόνας, με σχεδόν 380 δρομολόγια από και προς τη Θεσσαλονίκη. Η σχετική σύμβαση, με διάρκεια μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2022, προβλέπει την κάλυψη 5.357.933 οχηματοχιλιομέτρων από την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Τα συστήματα εποπτείας στόλου και τηλεματικής ενημέρωσης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) λειτουργούν απρόσκοπτα και αναβαθμίζεταιτο λογισμικό τηλεματικής για τη διαχείριση των γραμμών σε πραγματικό χρόνο και την καθημερινή δρομολόγηση των οχημάτων και των οδηγών.
Επίσης, επιλύθηκαν ζητήματα που προέκυπταν (αντιστοιχίσεις γραμμών, πληροφόρηση, ωράρια, ενημερώσεις ιστών), μέσω των επίσημων εφαρμογών oasth.gr και oasthbusmobile, ώστε να λειτουργεί σωστά η τηλεματική και να βελτιώνεται η ενημέρωση προς το επιβατικό κοινό.
Ικανοποίηση από τους επιβάτες για τη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
Συγχρόνως, όπως ενημερώνει ο ΟΣΕΘ, το επιβατικό κοινό βαθμολογεί με άριστα τις υπηρεσίες αστικής μετακίνησης που παρέχουν τα ΚΤΕΛ στη Θεσσαλονίκη. Ειδικότερα, απόλυτα ικανοποιημένοι εμφανίζονται, σύμφωνα με «έρευνα μυστικού επιβάτη» που έλαβε χώρα στα τέλη Μαρτίου 2021, επιβάτες των γραμμών του δικτύου αστικών συγκοινωνιών τη λειτουργία των οποίων διαχειρίζονται τα ΚΤΕΛ, στο πλαίσιο σύμβασης που έγινε στην αρχή της πανδημίας.
Οι «μυστικοί επιβάτες» που συμμετείχαν στη διαδικασία χρησιμοποίησαν δύο ειδικά διαμορφωμένα έντυπα μετρήσεων, προκειμένου να γίνει η αξιολόγηση της κατάστασης των λεωφορείων, της ακρίβειας των δρομολογίων και της συμπεριφοράς των οδηγών.
Οι σχετικές μετρήσεις, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν από τον Ανεξάρτητο Ελεγκτή έγιναν σε δέκα διαφορετικές γραμμές λεωφορείων των ΚΤΕΛ. Μάλιστα, προκειμένου να καλυφθεί μεγάλο εύρος της λειτουργίας τους (πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ), πραγματοποιήθηκαν κυκλικά, σε διάφορες ώρες της ημέρας.
Οι μετρήσεις έγιναν απευθείας από ειδικά εκπαιδευμένους ερευνητές, οι οποίοι προσποιήθηκαν πραγματικούς επιβάτες και αφορούν μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή και συγκεκριμένο λεωφορείο. Όπως προκύπτει από τα ποσοτικοποιημένα αποτελέσματα της έρευνας, η κατάσταση των λεωφορείων ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των επιβατών. Οι προσδοκίες αυτές αφορούν τόσο στην καθαριότητα των χώρων, όσο και στην επιμέλεια του λεωφορείου σε ό,τι αφορά στην κατάσταση των καθισμάτων και τη λειτουργικότητα των εκδοτικών μηχανημάτων.
Άριστη ήταν η βαθμολογία που προέκυψε για τη συμπεριφορά των οδηγών και την ακρίβεια των δρομολογίων των ΚΤΕΛ. Ειδικότερα, προέκυψε αυστηρή τήρηση του προγράμματος δρομολογίων και έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με τυχόν αλλαγές, πράξεις που συμβάλλουν στη διευκόλυνση της οργάνωσης των μετακινήσεων των επιβατών και κατά συνέπεια στην αύξηση της ελκυστικότητας του λεωφορείου ως μέσου αστικών μετακινήσεων. Η καλή εικόνα συμπληρώνεται από τη σχεδόν υποδειγματική συμπεριφορά των οδηγών, τόσο σε επίπεδο αλληλεπίδρασης με τους επιβάτες, όσο και σε επίπεδο οδήγησης.
«Ενόψει της σταδιακής επαναφοράς των δραστηριοτήτων, οι συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης βρίσκονται πλέον σε πολύ καλό επίπεδο, τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά. Η προσπάθεια βεβαίως συνεχίζεται» τόνισε ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, κ. Γιάννης Καλογερούδης.
«Τα θετικά αποτελέσματα αποτελούν προϊόν συνολικής προσπάθειας και συνεργασίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του ΟΣΕΘ και των παρόχων. Συνεχίζουμε και, στο ίδιο πλαίσιο, ο ΟΣΕΘ συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία προμήθειας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αναγκαία ενίσχυση του στόλου της αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, κατά 200 νέα οχήματα σε πρώτη φάση. Μάλιστα, το ένα τρίτο από αυτά αναμένονται να είναι ηλεκτρικά, δίνοντας έτσι το σύνθημα της μετάβασης των Δημόσιων Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης σε μια νέα, σύγχρονη εποχή με ‘‘καθαρά’’ λεωφορεία”» υπογραμμίζει ο διευθύνων σύμβουλος κ. Γιάννης Τόσκας.
Latest News
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας