Ο Άρης συχνά αναφέρεται και ως «Κόκκινος Πλανήτης» λόγω της κοκκινωπής, ερημικής εμφάνισης της επιφάνειάς του. Το προσωνύμιο επιβεβαιώνεται από τις πρώτες έγχρωμες φωτογραφίες που λήφθηκαν από το ελικόπτερο Ingenuity, σε μικρή απόσταση από την επιφάνεια του Άρη.
Πρόκειται για λήψεις που πραγματοποιήθηκαν από ύψος περίπου 5 μέτρων. Από αυτή τη μικρού ύψους πτήση του Ingenuity φαίνεται ξεκάθαρα η αμμώδης κόκκινη-πορτοκαλί επιφάνεια του πλανήτη Άρη. Επιπλέον, στο κάτω μέρος της λήψης φαίνεται η σκιά του ελικοπτέρου Ingenuity, με τα εξέχοντα σκέλη από το υπόλοιπο σώμα του μικροσκοπικού σκάφους.
Τα ίχνη στο έδαφος, που προσομοιάζουν με ίχνη φορτηγού, στην πραγματικότητα είναι αυτό ακριβώς: τα ίχνη που αφήνει το σκάφος Perseverance, το τηλεχειριζόμενο όχημα που εξερευνά τον Άρη και από το οποίο ξεκίνησε την εξόρμησή του το Ingenuity.
Υπενθυμίζεται ότι ο σκοπός που το Ingenuity βρίσκεται στον Άρη είναι για να δοκιμάσει τις ικανότητες της NASA να λειτουργεί εναέρια οχήματα στην ατμόσφαιρα του συγκεκριμένου πλανήτη. Στην ουσία η αμερικανική διαστημική υπηρεσία εξετάζει τις συνθήκες που επικρατούν στον πλανήτη με τη βοήθεια drones σαν τα Ingenuity και Perseverance. Προφανώς, απώτερος στόχος είναι οι επανδρωμένες αποστολές με σαφώς πιο εξελιγμένα οχήματα.
Σε αυτό το πλαίσιο είναι σημαντικό να γίνουν κατανοητές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργεί η αεροδυναμική στον Άρη, ειδικά από τη στιγμή που δεν πρόκειται για μια απλή διαδικασία. Καταρχήν η ίδια η διάρκεια του ταξιδιού: τα Ingenuity και Perseverance χρειάστηκαν επτά μήνες για να φτάσουν μέχρι τον Άρη. Επιπλέον, μία λάθος κίνηση στη Γη θα μπορούσε να φέρει το ερευνητικό πρόγραμμα στο σύνολό του μερικά χρόνια πίσω.
Αυτός είναι και ο λόγος γιατί η NASA χρησιμοποιεί τα συγκεκριμένα οχήματα για να διεξάγει άλλες δοκιμές, όπως η διερεύνηση της βιωσιμότητας της διαδικασίας εξαγωγής οξυγόνου από την Αρειανή ατμόσφαιρα. Οι Γήινοι επισκέπτες του Άρη, όταν φτάσουν εκεί μελλοντικά, θα χρειαστούν προφανώς μια έτοιμη παροχή αναπνεύσιμου αέρα εάν πρόκειται να περάσουν ένα σημαντικό χρονικό διάστημα ελέγχοντας τον πλανήτη, οπότε ο έλεγχος για να δούμε αν και πώς αυτό είναι δυνατόν τώρα, πριν φτάσουν οι άνθρωποι εκεί, είναι ζωτικής σημασίας.
Latest News
Ο Ζάκερμπεργκ προσπερνά τον Μπέζος στη λίστα των πλουσιότερων του Bloomberg
Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta Platforms, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ξεπέρασε τον Τζεφ Μπέζος και έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο
Διχάζει η ευρωπαϊκή οδηγία για την προστασία του παιδιού στα chat
Στα σκαριά οδηγία για την προστασία του παιδιού σε εφαρμογές όπως WhatsApp και Messenger. Οι επικριτές κάνουν λόγο για πρωτοφανή επιτήρηση των τηλεπικοινωνιών
Πού αναζητά η Google περισσότερη και πιο πράσινη ενέργεια
Η Googleαναζητά πηγές ενέργειας που όχι μόνο καλύπτουν τις υψηλές ενεργειακές της ανάγκες, αλλά θα εκπληρώσουν επίσης τον στόχο της για μηδενικές εκπομπές
Η χωρική τεχνητή νοημοσύνη είναι το μέλλον
Για τη Nvidia, η χωρική τεχνητή νοημοσύνη που εισέρχεται στον φυσικό κόσμο μπορεί να είναι το επόμενο μεγάλο επίτευγμα
Αποχωρούν μαζικά από το Netflix οι συνδρομητές - To #CancelNetflix έγινε trend
Aπογοητευμένοι συνδρομητές του Netflix ξεκίνησαν να αποχωρούν μαζικά από την πλατφόρμα – Ο λόγος που αντιδρούν
Πώς η τεχνολογία απειλεί τις σύγχρονες σχέσεις - Οι μεγάλοι κίνδυνοι
Η Kaspersky έχει εντοπίσει τρεις βασικές απειλές που έχουν οξυνθεί με τις εξελίξεις στην τεχνολογία
Στήριξης... συνέχεια για την OpenAI - Νέα πιστωτική γραμμή 4 δισ. δολαρίων
Η OpenAI απέκτησε ανακυκλούμενη πιστωτική γραμμή ύψους 4 δισ. δολαρίων, δίνοντάς της ρευστότητα άνω των 10 δισεκατομμυρίων
Πτώση στις επενδύσεις fintech στο εξάμηνο - Έκθεση της KPMG
Το μεγαλύτερο ποσοστό των επενδύσεων fintech κατά το α’ εξάμηνο του 2024 προήλθε από τον τομέα των πληρωμών, με US$ 21,4 δισ.
Πώς να προστατευτείτε από τις ηλεκτρονικές απάτες - Οι οδηγίες της ΤτΕ
Η εκστρατεία της ΤτΕ ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2024, με θέμα τις ασφαλείς πληρωμές και την προστασία από τις ηλεκτρονικές απάτες
Καταγγελία για την Amazon στις ΗΠΑ - Η «κοινή απασχόληση» των οδηγών
Η καταγγελία του Εθνικού Συμβουλίου Εργασιακών Σχέσεων (NLRB) υποστηρίζει ότι η Amazon είναι ο λεγόμενος «κοινός εργοδότης» των οδηγών