![Η business class ανοίγει για τους πολλούς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/airline.jpg)
Γεμάτοι από μετρητά και με ρεκόρ στα αεροπορικά μίλια, έπειτα από ένα χρόνο καθηλωμένοι στο έδαφος, οι ταξιδιώτες κλείνουν τις καλύτερες θέσεις για τα πρώτα ταξίδια τους. Ομως, αυτό που θέλουν δεν είναι το αναβαθμισμένο φαγητό και τα καλλυντικά που συνήθως προσφέρονται στα ακριβά εισιτήρια, αλλά να ελαχιστοποιήσουν την πιθανότητα μόλυνσης από κορονοϊό που θα είχαν ταξιδεύοντας στην συνωστισμένη οικονομική θέση.
Η δημοφιλία αυτών των προσοδοφόρων θέσεων -ειδικά ανάμεσα σε επιβάτες που συνήθως θα στριμώχνονταν στην οικονομική θέση- αποτελεί ένα απρόσμενο δώρο για τις αεροπορικές εταιρείες που βρίσκονται αντιμέτωπες με ζημίες της τάξης των 174 δισ δολαρίων μέχρι το τέλος του έτους. Καθώς οι εμβολιασμοί βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη στη Μέση Ανατολή, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, οι ταξιδιώτες αναδύονται ως η νέα αγορά προς εκμετάλλευση για τις αεροπορικές εταιρείες στην προσπάθειά τους να τονώσουν τον τζίρο τους.
Σταθερή προσφορά premium θέσεων
Οι εταιρείες μάλιστα έχουν κάθε λόγο να πιστεύουν ότι αυτοί οι άνθρωποι θα γίνουν μόνιμοι “κάτοικοι” των business class θέσεων. Αερομεταφορείς όπως η Lufthansa και η Virgin Atlantic Airways αναρωτιούνται κατά πόσον τα επιχειρηματικά ταξίδια θα επιστρέψουν στα προ-κρίσης επίπδα. Αυτό σημαίνει ότι για τα επόμενα χρόνια, τουλάχιστον, θα υπάρχει μια σταθερή προσφορά premium θέσεων προς το γενικό επιβατικό κοινό που έχουν μετρητά, αεροπορικά μίλια ή έναν συνδυασμό των δύο.
Οι τιμές των εισιτηρίων βρίσκονται ήδη πολύ κάτω απο τα υψηλά τους επίπεδα καθώς οι αερομεταφορείς προσπαθούν να τονώσουν την ανάκαμψη της αγοράς. Τα εισιτήρια business class των Delta Airlines, Βritish Airways, American Airlines στα τέλη Μαίου θα κοστίζουν κάτι περισσότερο απο 3.000 δολάρια. Αυτές οι θέσεις, ειδικά για κρατήσεις τελευταίας στιγμής, θα κόστιζαν μέχρι 9.000 δολάρια πριν την πανδημία, σύμφωνα με τον Μπράϊαν Κέλι, ιδρυτή της The Points Guy. Ταξιδεύοντας απο το Μαϊάμι στη Νέα Υόρκη τον προηγούμενο μήνα, ο Κέλι είδε πως η πρώτη θέση ήταν πλήρης σε κάθε πτήση απο τα αεροδρόμια της Ν. Υόρκης τουλάχιστον τρείς εβδομάδες νωρίτερα. “Κάνω αυτή τη διαδρομή χρόνια και αυτό δεν το έχω ξαναδεί,” τόνισε. “Οι άνθρωποι κολυμπάνει στους πόντους,” υπογράμμισε ο Κέλι ο οποίος προβλέπει ότι η ζήτηση της αεροπορικά ταξίδια θα εκτιναχθεί στα ύψη.
Σύμφωνα με την Qantas Airways, οι επιβάτες κατακτούν μεγαλύτερο μερίδιο στις καμπίνες business class καθώς εξαργυρώνουν πόντους, επισημαίνοντας ότι οι πτήσεις με εισιτήρια εξαργύρωσης πόντων υπερδιπλασιάστηκαν σε επίπεδα ρεκόρ όταν χαλάρωσαν οι περιορισμοί στις πτήσεις εσωτερικού τον περασμένο Νοέμβριο. Εκπρόσωπος της Delta δήλωσε ότι η όρεξη των πελατών για premium εμπειρία αυξήθηκε μαζί με τη ζήτηση για ταξίδια.
Η τάση αυτή αντισταθμίζει μερικώς την καχεκτική ανάκαμψη των παραδοσιακών πελατών business class θέσεων. Οι εταιρείες, σ΄ ολόκληρο τον κόσμο, περιορίζουν τα αεροπορικά ταξίδια, είτε ως προφύλαξη ή για να εξοικονομήσουν χρήματα. Τα στελέχη που συνήθως ταξίδευαν στις ακριβές θέσεις τώρα κάνουν business μέσω τηλεδιασκέψεων, όπως “προστάζουν” οι καιροί με την εξ αποστάσεως εργασία.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Σπάνιες γαίες: Ποιες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/spanies-gaies6-600x390.jpg)
Ποιες σπάνιες γαίες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ
Η Κίνα πρωτοστατεί στις σπάνιες γαίες και σχεδόν μονοπωλεί την επεξεργασία τους και οι ΗΠΑ θέλουν να απεξαρτηθούν από αυτή την επίπονη δέσμευση
![Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία: Τι ζητούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/RENAULT-600x600.jpg)
Στο «ρελαντί» η πράσινη μετάβαση - Τι ζητούν οι ευρωπαίοι αυτοκινητοβιομήχανοι
«Καλός ο στρατηγικός διάλογος, αλλα χρειαζόμαστε λύσεις γρήγορα», λένε οι εκπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας - Oι καθυστερήσεις απειλούν επενδύσεις 250 δισ. ευρώ
![Μεξικό: Αδικαιολόγητοι οι δασμοί ΗΠΑ σε χάλυβα και αλουμίνιο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/xalyvas-600x370.jpg)
Αδικαιολόγητοι οι δασμοί ΗΠΑ σε χάλυβα και αλουμίνιο λέει το Μεξικό
Το Μεξικό εισάγει περισσότερο χάλυβα από τις Ηνωμένες Πολιτείες απ' ό,τι εξάγει
![Κομισιόν: Συνάντηση φον ντερ Λάιεν με τον Αμερικανό αντιπρόεδρο Τζέι Ντι Βανς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/von-der-leyen-vance-600x400.jpg)
Συνάντηση φον ντερ Λάιεν με τον Αμερικανό αντιπρόεδρο Τζέι Ντι Βανς
Η Πρόεδρος της Κομισιόν υπογράμμισε τη δέσμευση της ΕΕ για δίκαιες και ισορροπημένες εμπορικές σχέσεις
![Πάουελ: Σε μη βιώσιμη πορεία το έλλειμμα – Δεν βιαζόμαστε να μειώσουμε τα επιτόκια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/πγ1-1-600x366.jpg)
Καμπανάκι Πάουελ για το έλλειμμα στις ΗΠΑ - Καμία βιασύνη για τα επιτόκια
Τι είπε ο Πάουελ, για έλλειμμα, χρέος, δασμούς και επιτόκια στην καθιερωμένη κατάθεση του στη Γερουσία
![Πορτογαλία: Εξετάζει την πώληση του 49% του εθνικού αερομεταφορέα TAP](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/01/tap-portugal-600x400.jpg)
Η Πορτογαλία εξετάζει την πώληση του 49% του εθνικού αερομεταφορέα TAP
Υπάρχουν περίπου 12 εταιρείες που ενδιαφέρονται για τον εθνικό αερομεταφορέα της Πορτογαλίας
![Σόλομον: Η Goldman είναι ανοικτή σε εξαγορές στους τομείς της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και πλούτου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/06/solomon-600x400.jpg)
Σόλομον: Η Goldman είναι ανοικτή σε εξαγορές στους τομείς της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και πλούτου
Ο πήχης για την πραγματοποίηση μιας συμφωνίας είναι πολύ υψηλός
![Cucci: Η πτώση πωλήσεων στο τέταρτο τρίμηνο προβληματίζει τους αναλυτές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/gucci-store-600x410.jpg)
Νέο πλήγμα για την Gucci - Συνεχίζεται η πτώση πωλήσεων
Τα έσοδα της Kering, στην οποία ανήκει η Gucci, ολόκληρου του έτους από δραστηριότητες του ομίλου ανήλθαν σε 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ
![Βρετανία: Άντλησε 13 δισ. στερλίνες – Οι αγορές της πρόσφεραν 140 δισ.](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/07/ot_bonds_london11-768x450-1-600x352.png)
Το Λονδίνο ζήτησε 13 δισ. στερλίνες και οι αγορές του πρόσφεραν 140 δισ.
Η έκδοση καταρρίπτει το προηγούμενο ρεκόρ ζήτησης βρετανικών ομολόγων
![Φυσικό αέριο: Γιατί η Ευρώπη ανησυχεί όλο και περισσότερο για την αποθήκευση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/illustration-600x405.jpg)
Γιατί η Ευρώπη ανησυχεί για την αποθήκευση φυσικού αερίου;
Καθώς η Μόσχα πίεζε τη ροή του φυσικού αερίου μέσω των ρωσικών αγωγών, η ΕΕ είχε καταφέρει να αποφύγει μια χειμερινή κρίση εφοδιασμού περιορίζοντας τη συνολική ζήτηση φυσικού αερίου