![Κίνα : Διαρροή πετρελαίου από τάνκερ του Νικόλαου Μουνδρέα – Οι πρώτες εκτιμήσεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/damage2.jpg)
Αγκυροβολημένο έξω από το λιμάνι του Κινγκντάο στην Κίτρινη Θάλασσα ήταν το δεξαμενόπλοιο A – Symphony της εταιρείας NGM Energy συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Νικολάου Μουνδρέα, όταν προσέκρουσε πάνω του το bulk carrier Sea Justice.
Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Goodwood Ship Management, manager του A Symphony με έδρα την Σιγκαπούρη.
Η Υπηρεσία Ναυτικής Ασφάλειας της Κίνας Shandong ανακοίνωσε ότι από την σύγκρουση το πλοίο καταστράφηκε με αποτέλεσμα μέρος του πετρελαίου που μετέφερε να διαρρεύσει στη θάλασσα.
Ήδη έχει δημιουργηθεί μια ζώνη αποκλεισμού 10 ναυτικών μιλίων γύρω από το πλοίο. Πληροφορίες αναφέρουν ότι μετέφερε περίπου 1 εκατ. βαρέλια πετρελαίου.
Το πετρελαιοφόρο μήκους 272 μέτρων και πλάτους 46 μέτρων πωλήθηκε τον Μάιο του 2019 στους νέους ιδιοκτήτες Symphony Shipholding SA και NGM Energy, και σύμφωνα με το Equasis το διαχειρίζεται η NGM ENERGY SA, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Νικόλαου Μουνδρέα.
Το πρακτορείο Bloomberg επικαλούμενο πληροφορίες από τις αρμόδιες αρχές αναφέρει ότι η διαρροή βρισκόταν σε στάδιο αντιμετωπίσης έκτακτης ανάγκης, ωστόσο ακόμα δεν έχει αποσαφηνιστεί το μέγεθος της ρύπανσης.
Αναφέρεται επίσης ότι τους τελευταίους 4 μήνες το τάνκερ είχε ένα «ασυνήθιστο ιστορικό συναλλαγών» από τη Σικελία στη Μαλαισία μέσω Ελλάδας, Αιγύπτου και Σενεγάλης. Υποστηρίζεται ότι το φορτίο επί του σκάφους ήταν αργό πετρέλαιο της Βενεζουέλας φορτωμένο στη Μαλαισία.
Σε ανακοίνωση που απέστειλε η Goodwood στην Trade Winds, αναφέρει ότι από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης προκλήθηκαν ρωγμές στις δεξαμενές με αποτέλεσμα μια ποσότητα πετρελαίου να διαρρεύσει στη θάλασσα. Επίσης, όλο το προσωπικό είναι καλά στην υγεία του και δεν υπάρχουν τραυματισμοί.
Στην ανακοίνωση προστίθεται, ότι αμέσως ενεργοποιήθηκαν στο πλοίο οι διαδικασίες έκτακτης ανάγκης, και κινητοποιήθηκε η αρμόδια ομάδα, ώστε να μεταφερθεί το πετρέλαιο και να περιοριστούν οι απώλειες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Kpler το τάνκερ μετέφερε ένα εκατομμύριο βαρέλια και επρόκειτο να φτάσει στο Κινγκντάο την Πέμπτη.
Η Goodwood αναφέρει επίσης, ότι άρχισαν αμέσως οι διαδικασίες απορρύπανσης, προσθέτοντας ότι υπήρξε άμεση ενημέρωση των αντιπροσώπων ασφάλειας και αποzημιώσεων του πλοίου, αλλά και την αρμόδια αρχή της Λιβερίας, σημαία της οποία φέρει το δεξαμενόπλοιο.
«Το A Symphony παραμένει αγκυροβολημένο αναμένοντας να γίνει αυτοψία από όλους τους φορείς» τονίζει η Good Wood.
Η σύγκρουση έρχεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη συγκυρία για την NGM Energy η οποία νωρίτερα αυτόν τον μήνα, πούλησε το πλοίο, μαζί με το δίδυμό του A Melody προς 14,8 εκατ. δολάρια έκαστο σε άγνωστο ασιατικό fund.
Η NGM ανακοίνωσe ότι ετοιμάζει διευκρινιστικό δελτίο, που θα διανείμει στον Τύπο.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![ΟΛΘ: Παραιτήθηκε ο CEO της εταιρείας Arie Koppelaar](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olth-scaled-1-600x400.jpg)
Παραιτήθηκε ο CEO του ΟΛΘ Arie Koppelaar
Τι αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας
![Κρουαζιέρα: Άνω κάτω ο Πειραιάς με πρόταση της Ε.Ε. για τον νέο προβλήτα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/396121953_881827319967534_9198009856198617419_n-1024x793-1024x793-1-600x465.jpg)
Κρουαζιέρα: Άνω κάτω ο Πειραιάς με πρόταση της Ε.Ε. για τον νέο προβλήτα
Παρέμβαση του δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη στον ΟΤ, ζητώντας να μην υποβαθμιστεί η πόλη ως βάση κρουαζιέρας.
![Ερυθρά Θάλασσα: Νέα πλήγματα Χούθι – Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/Houthi-2-768x432-1-600x338.jpg)
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς