Για αδιανόητη και παραβατική συμπεριφορά του ΟΛΠ (COSCO) έκαναν λόγο τρεις φορείς της ναυπηγοεπισκευής του Πειραιά κατά την διάρκεια διαδικτυακής ενημέρωσης που παρείχαν για τα προβλήματα τους, στους βουλευτές Α’ και Β’ Πειραιά.
Στη διαδικτυακή ενημέρωση συμμετείχαν οι βουλευτές Ι. Τραγάκης, Δ. Μαρκόπουλος, Ι. Μελάς (Ν.Δ.), Θ. Δρίτσας, Τ. Αλεξιάδης, Γ. Ραγκούσης, Ν. Κασιμάτη (ΣΥΡΙΖΑ) και η Φ. Μπακαδήμα (Μέρα25) και δι’ εκπροσώπου – συμβούλου του ο βουλευτής κ. Νίκος Μανωλάκος. Συμμετείχαν επίσης σύμβουλοι των ανωτέρω βουλευτών.
Στην κοινή ανακοίνωση τους ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Ναυπηγικής Βιομηχανίας (Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ.), ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ναυπηγείων Περάματος(Σ.Ι.Ν.Π.) και η Ένωση Βιοτεχνών Εργοδοτών Μηχανουργών Πειραιά(ΕΝΩ.ΜΗΧ.ΠΕ.), που διοργάνωσαν την διαδικτυακή συνάντηση, σημειώνουν ότι οι βουλευτές ενημερώθηκαν για σειρά προβλημάτων, που αντιμετωπίζουν, , με ευθύνη του ΟΛΠ/COSCO, όπως καταχρηστικές χρεώσεις, παραβάσεις των διατάξεων της Σύμβασης Παραχώρησης, μεγάλες παραλείψεις στη συντήρηση των υποδομών στους χώρους επισκευής πλοίων και τεράστια έλλειψη υποδομών υγιεινής για τους εκατοντάδες εργαζόμενους στους χώρους επισκευών πλοίων εν μέσω πανδημίας του COVID-19.
Οι Πρόεδροι των τριών φορέων κ.κ. Βασίλης Κανακάκης, Θεολόγος Κατσουλάκης και Φώτης Πράσινος επεσήμαναν ακόμ ότι «η πραγματική συμπεριφορά της COSCO είναι παραβατική και αποικιοκρατική». Λειτουργεί ως «κράτος εν κράτη» και όχι μόνο δεν προάγει τον ανταγωνισμό, όπως έχει υποχρέωση από τη Σύμβαση Παραχώρησης (εδάφιο 11.3), αλλά αντιθέτως «με κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της εφαρμόζει πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού». Το «πρόσωπό» της αυτό η COSCO αποπειράται να αποκρύψει ΚΑΙ ΚΑΛΑ … με φτηνές παροχές ποδηλατοδρόμων, παιδικών χαρών και «λαμπάδων» με φωτογραφίες δίπλα σε αυτοδιοικητικούς ή κυβερνητικούς αξιωματούχους, παραμονές του Πάσχα, προστίθεται στην ανακοίνωση.
Κοινός τόπος όλων η απαρέγκλιτη τήρηση από την COSCO της Σύμβασης Παραχώρησης και της Ελληνικής & Κοινοτικής Νομοθεσίας και φυσικά οι συνεχείς έλεγχοι από τους αρμόδιους κρατικούς φορείς, καταληγουν οι τρεις φορείς της ναυπηγοεπισκευής.
Latest News
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
Διαγωνισμός για τα έργα αποκατάστασης στο λιμάνι του Βόλου - Τι αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης
Μέρισμα- ρεκόρ μοιράζει ο ΟΛΠ για το 2023
Η ΟΛΠ ΑΕ βελτιώνει τις ιστορικές της επιδόσεις για τρίτη συνεχομένη χρονιά.
Ο δήμος του 'Αμστερντάμ βάζει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια
«Παρελθόν» για το Αμστερνταμ θα αποτελούν τα κρουαζιερόπλοια σε μια δεκαετία - Περιορισμούς στο ελλιμενισμό τους βάζει ο δήμος