Για αδιανόητη και παραβατική συμπεριφορά του ΟΛΠ (COSCO) έκαναν λόγο τρεις φορείς της ναυπηγοεπισκευής του Πειραιά κατά την διάρκεια διαδικτυακής ενημέρωσης που παρείχαν για τα προβλήματα τους, στους βουλευτές Α’ και Β’ Πειραιά.
Στη διαδικτυακή ενημέρωση συμμετείχαν οι βουλευτές Ι. Τραγάκης, Δ. Μαρκόπουλος, Ι. Μελάς (Ν.Δ.), Θ. Δρίτσας, Τ. Αλεξιάδης, Γ. Ραγκούσης, Ν. Κασιμάτη (ΣΥΡΙΖΑ) και η Φ. Μπακαδήμα (Μέρα25) και δι’ εκπροσώπου – συμβούλου του ο βουλευτής κ. Νίκος Μανωλάκος. Συμμετείχαν επίσης σύμβουλοι των ανωτέρω βουλευτών.
Στην κοινή ανακοίνωση τους ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Ναυπηγικής Βιομηχανίας (Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ.), ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ναυπηγείων Περάματος(Σ.Ι.Ν.Π.) και η Ένωση Βιοτεχνών Εργοδοτών Μηχανουργών Πειραιά(ΕΝΩ.ΜΗΧ.ΠΕ.), που διοργάνωσαν την διαδικτυακή συνάντηση, σημειώνουν ότι οι βουλευτές ενημερώθηκαν για σειρά προβλημάτων, που αντιμετωπίζουν, , με ευθύνη του ΟΛΠ/COSCO, όπως καταχρηστικές χρεώσεις, παραβάσεις των διατάξεων της Σύμβασης Παραχώρησης, μεγάλες παραλείψεις στη συντήρηση των υποδομών στους χώρους επισκευής πλοίων και τεράστια έλλειψη υποδομών υγιεινής για τους εκατοντάδες εργαζόμενους στους χώρους επισκευών πλοίων εν μέσω πανδημίας του COVID-19.
Οι Πρόεδροι των τριών φορέων κ.κ. Βασίλης Κανακάκης, Θεολόγος Κατσουλάκης και Φώτης Πράσινος επεσήμαναν ακόμ ότι «η πραγματική συμπεριφορά της COSCO είναι παραβατική και αποικιοκρατική». Λειτουργεί ως «κράτος εν κράτη» και όχι μόνο δεν προάγει τον ανταγωνισμό, όπως έχει υποχρέωση από τη Σύμβαση Παραχώρησης (εδάφιο 11.3), αλλά αντιθέτως «με κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της εφαρμόζει πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού». Το «πρόσωπό» της αυτό η COSCO αποπειράται να αποκρύψει ΚΑΙ ΚΑΛΑ … με φτηνές παροχές ποδηλατοδρόμων, παιδικών χαρών και «λαμπάδων» με φωτογραφίες δίπλα σε αυτοδιοικητικούς ή κυβερνητικούς αξιωματούχους, παραμονές του Πάσχα, προστίθεται στην ανακοίνωση.
Κοινός τόπος όλων η απαρέγκλιτη τήρηση από την COSCO της Σύμβασης Παραχώρησης και της Ελληνικής & Κοινοτικής Νομοθεσίας και φυσικά οι συνεχείς έλεγχοι από τους αρμόδιους κρατικούς φορείς, καταληγουν οι τρεις φορείς της ναυπηγοεπισκευής.
Latest News
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ