Μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία με στόχο να προσελκύσει νέους, ξεκίνησε η μονάδα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων της JPMorgan εκμεταλλευόμενη τη σημαντική ώθηση που καταγράφεται στα επενδυτικά χαρτοφυλάκια τους τελευταίους μήνες.

Στόχος του επενδυτικού οίκου είναι να κάνει γνωστό το όνομά του σε νεώτερες ηλικίες.

Αξιοσημείωτη είναι η επισήμανση του Dipti Kachru, επικεφαλής μάρκετινγκ του ομίλου, ότι παρά το γεγονός ότι η JPMorgan είναι ένα ισχυρό και αξιόπιστο brand στους παλαιότερους, στους νέους μοιάζει απρόσιτη.

«Γνωρίζουμε ότι είμαστε αντιμέτωποι με μια αντίληψη, ότι δεν είμαστε προσιτοί στους νεότερους επενδυτές. Κι αυτό θέλουμε να το αλλάξουμε», είπε, τονίζοντας ότι η διαφημιστική εκστρατεία επιδιώκει επίσης να ενισχύσει περαιτέρω τη μονάδα διαχείρισης πλούτου.

Ποντάροντας στην αισιόδοξη πλευρά της ζωής με συνθήματα όπως ”Η ζωή που οραματίζεστε είναι έργο της ζωής μας” , εταιρεία στοχεύει με την καμπάνια αυτή να προσεγγίσει περισσότερους από 30 εκατομμύρια νέους επενδυτές στις ΗΠΑ.

«Ήταν σημαντικό για εμάς να μην λέμε μόνο τι θα κάνουμε, αλλά να δείξουμε πώς το κάνουμε και να το δείξουμε ξεκάθαρα», είπε ο Κάτσρου.

Ο Kachru είπε ότι η εκστρατεία προσπαθεί να προσελκύσει τόσο εκείνους που είναι εντελώς νέοι στην επένδυση όσο και εκείνους που συνεργάζονται με άλλες εταιρείες αλλά μπορεί να αναζητούν πιο εξατομικευμένες συμβουλές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή