Σε σοβαρές καταγγελίες για τον ρόλο των εισπρακτικών εταιρειών προχώρησε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

Mιλώντας sτην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA τόνισε πως υπάρχει ένα θεσμικό κενό παρέμβασης σε σχέση με τα δικηγορικά γραφεία, τα οποία βρίσκονται πίσω από τις εισπρακτικές  «Υπάρχουν δύο επιπέδων πεδία δράσης. Το ένα το καλύπτουμε πλήρως εμείς και αφορά στις εισπρακτικές εταιρίες που είναι στον κατάλογο της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, και υπάρχουν και οι δικηγορικές εταιρίες, που παράγουν εφάμιλλο έργο και δεν εναπόκεινται στο πεδίο ελέγχου μας. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταγγελιών αφορούν επιχειρήσεις που από πίσω βρίσκονται δικηγορικά γραφεία που εκτελούν το ρόλο της εισπρακτικής εταιρείας», τονίζοντας με νόημα: «Εκεί δεν έχουμε τη δυνατότητα να παρέμβουμε. Υπάρχει θέμα θεσμικής προσέγγισης του ζητήματος. Είμαστε μπροστά στην ανάδειξη του κενού και νομίζω πως και το υπουργείο Δικαιοσύνης πλέον είναι ώριμο για να παρέμβει».

Ακόμη, ο κ. Σταμπουλίδης πτόσθεσε πως «Για να προστατεύσουμε τον καταναλωτή πρέπει είτε να δημιουργήσουμε νέο πλαίσιο στο οποίο να περιλαμβάνονται και οι δικηγορικές εταιρίες που παράγουν ίδιο έργο με τις εισπρακτικές, ή αυτός που παραγγέλνει από τις εταιρίες να παράξουν την υπηρεσία της όχλησης, να είναι αυτός που θα τεθεί στο πεδίο του ελέγχου μας», εξήγησε ο κ. Σταμπουλίδης για το θέμα των εισπρακτικών εταιριών».

Πρόστιμα

Από εκεί και πέρα, ο ίδιος σημείωσε ότι η Γραμματεία έχει προχωρήσει σε κάποιες κινήσεις, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Για τις εισπρακτικές που υπόκεινται στο πεδίο ελέγχου μας, έχουμε επιβάλει πρόστιμα δεκάδων χιλιάδων. Δεν προβλέπεται κλείσιμο της εισπρακτικής εταιρίας. Αυτό που γίνεται είναι να επιβάλλονται κυρώσεις. Οι δανειολήπτες πρέπει να απευθυνθούν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, προκειμένου να δούμε από πού προέρχεται η όχληση», ενώ παράλληλα τόνισε ότι «Υπάρχει πλαίσιο για τον τρόπο που γίνεται η όχληση. Η εισπρακτική εταιρία έχει δικαίωμα να οχλήσει σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο. Ζητούμε όλο το cd με την καταγραφή της επικοινωνίας, μετά ζητούμε εξηγήσεις, και επιβάλουμε κυρώσεις. Προσεχώς θα έχουμε ρύθμιση που θα θεραπεύει το κενό».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα